• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: Tak uz to tak rozmne nevypada, 420 pokusu a nic :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Tak bohuzel dneska nebyl moc cas to poradne otestovat, bo jsem byl ve meste/kine, nicmene uz jsem zabil toho bosse co mi spawnul mimo, a zatim vsechny memory mi spawnuli bud stejne daleko jako ten boss (tj. stejna vzdalenost ale jine pravidlo pro smerovani cesty), nebo na miste co jsem uvolnil kdyz jsem to neuvazene zacal borit. Takze to zatim vypadu dobre, jedina vyslovene tezko dostupna kostka je tak 4x roh, ale tam muzu bud proste nechat tu memory co spawne spatne otocena (uvnit stejne neni dost mista pro 19), nebo tam nechat "navnadu" pro bosse, tak jak jsem to ted delal s jednim rohem, tak jich holt bude vic, tj. i kdyz tam spawne, bude spravne otocenej a rovnou pripojenej.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: a nejspis by mohl mit pravdu, proklikal jsem par obrazku, co lidi naposilali, a ze se zvetsila plocha je videt jen jako teoreticky, nikdo jeste neukazal, ze se mu tam neco opravdu spawnulo. Ja teda nejsem programator, ale kdybych byl, a byl bych spatnej, tak bych chybu "dve odmeny se pripoji na sebe" nejsnadnejsi opravil jako "pokud je na protejsim policku cesta, otoc kostku tam co neni". Protoze pak nemusim kontrolovat, jestli cesta ma volny konec nepripojeny na Nexus (coz bylo stavajici pravidlo). V panice jsem teda uz jedno policko vyboural, ale pokud mam pravdu, tak mi staci odebrat ten kriz nalevo nahore, a bude to fungovat jako predtim... resp. pravdepodobne bude nutne nahradit vsechny hranicni kostky krizema, abych eliminoval to otoceni cesty na opacnou stranu.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: btw na redditu trvrdi, ze to je mozna neumyslny fix, protoze se asi pokouseli opravit tu chybu, kdy se memories otaceji vchodama k sobe a nejdou pak vybourat. To by bylo... smutne :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tady jeste pamatecni obrazek, nez to vybouram, odpocivem v pokoji muj finalni nexus ctverecku 8-)

    kazdopadne nejaky pravidla to mit stejne bude, videl jsem na redditu vic lidi ze jim boss spawnul presne jako me, tj. v tom rohu, hned vedle posledni kostky - coz je nepravdepodobny ze se stane u vic lidi, kdyz je k dispozici cela ta velka nova plocha...

    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Ale teda když si vezmu, že jsem kvůli nexusu dokonce začal novou postavu protože mi přišlo že to bude efektivnější než čistit nexus. LOL
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GURBON: ne uplne v te idealni forme, ale od zacatku jsem delal treba to, ze jsem nechaval v prostoru krize s obsazenou cestou ke stredu - ani ted na konci jsem vlastne nemel tu idealni, ale nejakou vlastni verzi, co mela za cil spawnovat bosse (jen 3 policka kde muze boss spawnout, vsechna pristupna z jedine kostky). Tj. vzdycky vymyslis neco, co ti vyhovuje, a vubec nepochybuju o tom, ze i ted po zmene neco bude.

    MRORANGE: aha to mas pravdu, jsem si neuvedomil ze se vlastne ted design uplne zmenil...
    EXI
    EXI --- ---
    GURBON: snad to nebude tak hrozny. doufam, ze pokud nebudes pouzivat tu blokovaci strategii, tak se to nebude spawnovat u okraju casto.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND:
    GURBON: Tohle bylo ale v původním plánu jak měl nexus vypadat nemožné. To vzniklo až při tom overhaulu kdy dokonce GGG zmiňovalo že spawn a přepisování bylo původně specificky uvažováno aby se blokaci zabránilo, takže...
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: otazka je kolik tech testeru by museli mit aby je napad ten konkretni ojeb. Tebe by treba to blokovani napadlo kdyby jsi o tom necet nekde jinde?
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GURBON: tak to neni osirani, to je efektivni planovani v ramci stanovenych pravidel. Bohuzel v tomhle je GGG trochu nepoucitelna, kdykoliv udelaji podobny mechanismus, meli by proste dat testera a nechat ho vymyslet optimalni strategii do nej, a pak rict, jestli s ni jsou ok. Protoze tohle se opakuje kazdou ligu - blokovani hodnot sextantu, elder ring, syndicate blocking - a vzdycky pak az behem ligy GGG zpanikari, kdyz se objevi navody na redditu, a zacnou zurive neco patchovat...
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    EVILMIND: Diky moc.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Se to nemate snazit vosirat. Ted budeme mit vsichni, diky temhle vojebum, vsechno dal nez driv.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EXI: tak hlavne se tim v prubehu ligy stala ta challenge nasobne tezsi.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: takze jestli dobre pocitam, diky tomu, ze opsali ctverec kolem dalsiho ctverce zvetsili plochu dvojnasobne, ale soucasne se i dvojnasobne zvedla maximalni mozna vzdalenost odmeny. Tj. kdyz mi spawne boss v tom rohu, tak budu potrebovat 2 batohy abych k nemu dojel, nice... :-) Tim padem asi balim snahu o 40 challengi, na to proste nehraju dost casu.
    EXI
    EXI --- ---
    EVILMIND: neco takoveho jsem cekal. myslim ze je to dobra vec, ale delat toto bez zminky v patch notes a v prubehu ligy, kdyz lidi investovali kotel casu do ty strategie je totalni pi**vina. navic bych osobne uvital mensi plochu. proste ggg to posrali :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    SKUNK23:
    - ano, dojedes k nemu, a tam je tlacitko, co ti vygeneruje portaly
    - boss tam bude dokud na tu kostku nevlezes
    - z bloku muzes libovolnekrat skocit do nexusu, nicmene samotna boss zona ma klasicky 6 portalu
    - kostka s bossem nema decay
    - kliknuti na stabilizer decay nezastavi, ale naopak ho urychli, nicmene zabije vsechny potvory a vysype ti loot, co spadnul do modreho
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: tak fixnuli... oni zvetsili herni plochu, takze uz neni 8x8. Takze moje hranice co blokuje okraj je ted prekrocitelna. Tim padem mi ale prijde ze nedava smysl, ze muzes porad mit max 40 kostek, protoze to nedojedes jako nikam - a kdyz ti spawne boss na nove hranici, tak good luck jako, tam pojedes dva dny.

    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Mam dotaz panove. Jeste sem vubec nebehal ten nexus, vcera sem jen mrknul na tu mapu a zjistil ze tam mam spavnuteho bose. Jak to vubec funguje, dojedu blokama k nemu a tam se udelaj portaly ? Jak dlouho tam vydrzi ten boss nez zmizi ? Co z lootem, kdyz vyskocim z toho bloku da se tam vratit ? Ten modrej srac me sezere i v tech blokach, je tam nejake casove omezeni ? Kdyz kliknu na memory stabilizer tak se ten modrej srac zastavi nebo ne a musim skocit do dalsi kostky ?
    Diky vsem za odpovedi, odkazy na videa nechci dekuji (na neco sem mrknul a sem z toho jeste vic zmatenej), ma anglictina neni ve fazi abych tomu rozumel.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Tak jak ti šlape nexus blocking, zaznamenal jsem na Redditu že to snad potajmu upravili...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam