• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    K0COUR: tak nemusis mit 4 od zacatku - obcas mi jedna umre nekde a i se trema das v klidu endgame content. Boty jsou navic dost cenove dostupny (resp. je extremne snadny nejaky ucraftit), a i ta chesta je ted lacina celkem, jak rare tak uniq, pokud si veris ze linknes. Queens Hunger se mi moc nezda, ten bude asi vhodnejsi asi spis na nejakyho buildu skeletonu/zombie, kde ti na poctu tak nesejde. Tady je to proste o 25% dmg dolu, coz je dost.

    Aktualne jedu 3x cannibal eater a 1x solar guard, plus animate guardian.
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    kdyby se povedl delve craft na botky, tak by byly spektry 3, to už by asi šlo?
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    EVILMIND: co jedeš za miniony, spektry? já bych je chtěl taky rozjet, ale nemám ten armor na +1 spectre.. místo toho bych chtěl prubnout queen's hunger, kterou mám 6L. ale to znamená jen dvě spektry, tak nevím..
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    muj prvni trochu pouzitelnej syntetizovanej craft (jen ten implicit dal to necraftim zatim)
    ale pro sebe bych to chtel na lepsim base s dual modem, a to se zatim nedari... :-(

    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    BARTUC: tak ja mam asi 10 let starej comp, akorat tam mam jinou grafiku a SSD, kvuli tehle lize jsem dokonce snizil rozliseni, coz jsem doufal by melo mit nejvetsi vliv na vykon - nema. Bohuzel s prechodem na novejsi DirectX mam ted vic detailu nez jsem mival, bo nektere veci nejdou uplne vypnout, o to jsem fakt nestal... :(
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    EVILMIND: take je dobry mit antivirak, ktery ma nejaky mod se snizenou zatezi (v mym pripade eset ma prezentacni rezim)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ja mam treba problem, ze ac mam 3 roky starej komp, tak mi to hlavne ve mestech haze ruzny graficky glitche a nemuzu mit full detaily zaply, protoze to pak vypada hnusne :-D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    K0COUR: me se to na ssd doma treba zlepsilo, kdyz uvolnim vic pameti (zavru chrome s tunou tabu co mam v market searchi), pak to skoro nelaguje. Kazdopadne i tak poznam uz po spusteni mapy, ze v ni budou syndikati, aniz bych nejakeho videl, ten load time je fakt extrem. Ale aspon postupuje GGG spravnym smerem... :)
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    EVILMIND: tomu moc neverim. oni to svadi na stary plotnovy hardisky, ale laguje to i lidem s novym harwarem vc. ssd. to ze je na poe potreba ssd se vi uz davno. proste maj starej engine, kterej uz nezvlada tolik veci. ja mam novou grafiku, ale detaily mam skoro na minimum
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    vysvetleni proc nam na sunkach syndikati lagujou

    Forum - Announcements - Betrayal Loading Lag - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2486715
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: Tak uz to tak rozmne nevypada, 420 pokusu a nic :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Tak bohuzel dneska nebyl moc cas to poradne otestovat, bo jsem byl ve meste/kine, nicmene uz jsem zabil toho bosse co mi spawnul mimo, a zatim vsechny memory mi spawnuli bud stejne daleko jako ten boss (tj. stejna vzdalenost ale jine pravidlo pro smerovani cesty), nebo na miste co jsem uvolnil kdyz jsem to neuvazene zacal borit. Takze to zatim vypadu dobre, jedina vyslovene tezko dostupna kostka je tak 4x roh, ale tam muzu bud proste nechat tu memory co spawne spatne otocena (uvnit stejne neni dost mista pro 19), nebo tam nechat "navnadu" pro bosse, tak jak jsem to ted delal s jednim rohem, tak jich holt bude vic, tj. i kdyz tam spawne, bude spravne otocenej a rovnou pripojenej.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: a nejspis by mohl mit pravdu, proklikal jsem par obrazku, co lidi naposilali, a ze se zvetsila plocha je videt jen jako teoreticky, nikdo jeste neukazal, ze se mu tam neco opravdu spawnulo. Ja teda nejsem programator, ale kdybych byl, a byl bych spatnej, tak bych chybu "dve odmeny se pripoji na sebe" nejsnadnejsi opravil jako "pokud je na protejsim policku cesta, otoc kostku tam co neni". Protoze pak nemusim kontrolovat, jestli cesta ma volny konec nepripojeny na Nexus (coz bylo stavajici pravidlo). V panice jsem teda uz jedno policko vyboural, ale pokud mam pravdu, tak mi staci odebrat ten kriz nalevo nahore, a bude to fungovat jako predtim... resp. pravdepodobne bude nutne nahradit vsechny hranicni kostky krizema, abych eliminoval to otoceni cesty na opacnou stranu.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: btw na redditu trvrdi, ze to je mozna neumyslny fix, protoze se asi pokouseli opravit tu chybu, kdy se memories otaceji vchodama k sobe a nejdou pak vybourat. To by bylo... smutne :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tady jeste pamatecni obrazek, nez to vybouram, odpocivem v pokoji muj finalni nexus ctverecku 8-)

    kazdopadne nejaky pravidla to mit stejne bude, videl jsem na redditu vic lidi ze jim boss spawnul presne jako me, tj. v tom rohu, hned vedle posledni kostky - coz je nepravdepodobny ze se stane u vic lidi, kdyz je k dispozici cela ta velka nova plocha...

    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Ale teda když si vezmu, že jsem kvůli nexusu dokonce začal novou postavu protože mi přišlo že to bude efektivnější než čistit nexus. LOL
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GURBON: ne uplne v te idealni forme, ale od zacatku jsem delal treba to, ze jsem nechaval v prostoru krize s obsazenou cestou ke stredu - ani ted na konci jsem vlastne nemel tu idealni, ale nejakou vlastni verzi, co mela za cil spawnovat bosse (jen 3 policka kde muze boss spawnout, vsechna pristupna z jedine kostky). Tj. vzdycky vymyslis neco, co ti vyhovuje, a vubec nepochybuju o tom, ze i ted po zmene neco bude.

    MRORANGE: aha to mas pravdu, jsem si neuvedomil ze se vlastne ted design uplne zmenil...
    EXI
    EXI --- ---
    GURBON: snad to nebude tak hrozny. doufam, ze pokud nebudes pouzivat tu blokovaci strategii, tak se to nebude spawnovat u okraju casto.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND:
    GURBON: Tohle bylo ale v původním plánu jak měl nexus vypadat nemožné. To vzniklo až při tom overhaulu kdy dokonce GGG zmiňovalo že spawn a přepisování bylo původně specificky uvažováno aby se blokaci zabránilo, takže...
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: otazka je kolik tech testeru by museli mit aby je napad ten konkretni ojeb. Tebe by treba to blokovani napadlo kdyby jsi o tom necet nekde jinde?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam