• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    GURBON
    GURBON --- ---
    SUNBEAM: Tradicni nerf, na HC uz asi pochcipal dostatek lidi :D
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    Forum - Announcements - What We're Working On - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2797474
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Tak Sirus na awaken 4 docela v pohode, ale je teda naspeedovanej uplne maximalne, a myslim jsem to dal hlavne proto, ze max blok je proste kral... :-)

    Pak jsem teda zkusil tu novou zonu delirium 20x vlna, a absolutne netusim, jak dat toho bosse v posledni vlne, ma mrte ES, a kdykoliv jsem mu je upizlal na pulku treba, tak se instantne healne do full zase, plus celou dobu jede nejaky mechaniky co me instanti kdyz nebloknu.
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: "Porad to na muj vkus stalo trochu moc bodu" :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GURBON: proc? kdyz mas curse on hit tak jsou i s jednou cursou vsichni intimidated (tj. dostavaji o 10 procent dmg vic, neni to increase ani more, je to fakt 1.1* dmg, teda doufam :-) ), stejne tak to druhy proste mas automaticky na vsechno culling, aniz bys to musel resit tim ze ho davas totemu nebo summonu apod. Obecne se mi tam vic libi takovyhle utility nody, nez ciste jen zivoty, dmg apod.
    Jinak ten unikatni cluster medium muze mit libovolnou kombinaci tri, bez ohledu na typ, tam je mozne cihat na BIS item... :-)
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: to bych ty cursy musel mit aspon 2-3 aby mi to davalo smysl
    GURBON
    GURBON --- ---
    EVILMIND: ja uz jedu Quick&Deadly s https://pathofexile.gamepedia.com/Rigwald%27s_Command a https://pathofexile.gamepedia.com/Rigwald%27s_Savagery a je to docela mocny :) Jeste to bude chtit poladit, ale uz ted jsem z toho na vetvi.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GURBON: ja dneska zakomponoval do buildu medium co dava
    - Master of Fear (cursed enemies are intimidated)
    - Wish for Death (culling against cursed enemies)

    Mi prijde je super pro kazdej melee build co neni slayer... :-) Porad to na muj vkus stalo trochu moc bodu, ale je to jako pekny QoL, a i ta dmg myslim sice na tooltipech klesla, ale realne jsem si polepsil, doufam.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    GURBON: Umisťuješ tam jewel, kterej má nějaký vlastnosti, imho sám staty nedává...
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    ja myslim ze nic. jsem linej to overit :D
    GURBON
    GURBON --- ---
    jeste jeden dotaz: ten nod na kterej davam cluster se pocita za malej toho novyho? nebo za nic?
    GURBON
    GURBON --- ---
    MARSHUS: ! Dik !
    No je to celkem husty, chce to vytezit nez to "vybalancujou" :)
    Jen ty cesty k tomu jsou priserne slaby, ale evidentne uz ocekavali, ze to bude OP.
    Rozhodne se tesim na build s kazdou zbrani jinou, to za 5 let nedavalo smysl, az ted.
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    GURBON: https://poedb.tw/us/skilltree.php?n=Quick_and_Deadly

    poedb to ma dost dobre zmaknuty.

    jako az se liga trosku rozjede a budou op veci tak si dokazu predstavit jen pobrat par hp nodu a vyrazit rovnou ke kraji na muj vlastni strom. je to desne OP.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Uz tem clusterum prichazim na chut, jedinej problem je ze ted potrebuju medium kterej neexistuje :D Chapu spravne, ze ty vetsi nody jsou rezervovany jen pro urcity velikosti clusteru pokud to neni zcorupteny? Mam plan vytezit Quick and Deadly ale idealne ho chci na medium clusteru.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    CHA1NDLER: pouzivam normalne
    PoEDB: Exile Chronicles
    https://poedb.tw/us/skilltree.php?cn=Cluster+Jewel
    GURBON
    GURBON --- ---
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    MARSHUS: husta player base. GG for GGG
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Je zajimavy, ze ty udajny on death efekty mi s max blockem vubec nic nedelaji, kdyby o nich ostatni nemluvili porad nevedel bych, ze tam nejaky jsou. Pritom na tenhle druh dmg by block fungovat nemel, ne?
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    Forum - Development Manifesto - Development Manifesto: Delirium Improvements - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2791689

    Summary/TLDR

    Monster Damage: Nerfing on a case by case basis, adjusting on-death effects and improving visuals.
    Rewards: Monsters deeper in the mist will count more for progress on the encounter reward bar.
    On-hit Debuffs: Substantially reduced duration.
    On-death effects: Investigating pack-based mods instead of individual, balancing to be in line with this. Improving telegraphing.
    Past Content in Delirium: Adding time to the Delirium encounter when interacting with these past encounters.
    Item Drop Vacuuming: No, sorry!
    Depth Meter: Investigating a way to do this.
    Performance: Yes, is being investigated but we're not sure yet what is causing the recent regression.
    Visibility: Yes, we're working on improving this.
    Make End Delirium Button Bindable: Yes!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam