GORDHART: To bych neřekl.
Vem si třeba esence - potkáváš je v mapách, pouštíš si je sám, jsou to expy navíc, dropujou itemy navíc, přidávají jednoduchý ale užitečný craftění a esence samy o sobě se dají dobře prodávat, takže má smysl je farmit, i když nechceš sám craftit. To imho skvěle sedne do playstylu lidí, kteří chtějí prostě kydlit moby a nakupujou si gear, aby byli drsnější a mohli líp kydlit moby. Delve byl v tomhle ještě lepší, prostě ses probíjel extra mapou a postupně objevoval další možnosti, který to nabízí (a odkrýval vaal outposty a podobný zajímavý lokace, to bylo fakt super).
Oproti tomu Harvest: Musíš skočit do jiný mapy, musíš hodně přemejšlet nebo googlit, co vlastně máš dělat, abys vůbec pustil nějakej ligovej content. Craftit musíš hned na místě, tj. předem musíš mít připravený, co vlastně budeš craftit a jak a obzvlášť při levelování to docela solidně zdržuje (a to to ani nemusím vymejšlet, nechávám to na Orbitovi :-)). Nevim, jestli se dají farmit a prodávat rovnou ty semínka - většina hráčů imho nechce craftit, protože je pro ně mnohem efektivnější si prostě najít už hotovej item a koupit si ho.
Nebo ještě jinak: Levelování s tím, že hraješ Harvest content, je zábavný, ty crafty jsou fakt užitečný a silný. Ale s tím, abys byl co nejrychlejš v mapách a gridil currency, ti to vůbec nepomůže - a většině hráčů jde přesně o tohle.