• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    YORK: crafteni ze stashe je v pohode, pokud nepotrebujes kombinovat i nejaky orby, pak je to o nicem. Hlavne scour. Osobne jsem delal nejdriv to, ze jsem u sebe furt mel nejakej item na kterej muzu tocit nejaky crafty (v podstate chaos craft pres harvest recepty). Ted uz potrebuju specificky veci, takze to delam tak, ze si proste ukladam vsechno zajimavy do stolku, stolky skladuju v quad tabu, a searchem si z nich beru do baglu co zrovna potrebuju. Takze realne pouzivam crafteni pres truhlu jen pro veci, kde to staci jak to je (vymena currency, fossilu, map apod).
    YORK
    YORK --- ---
    Jinak celkem dost zásadní chyby, který by šly snadno fixnout:

    • Při hraní v partě hraje ligovej content jen jeden.

    • Ve farma mapě, která je prakticky celá o craftění, není stash*!

    * (Je tam možnost craftit itemy ve stashi, ale je to jako lovit ryby se svázanejma rukama).
    YORK
    YORK --- ---
    GORDHART: To bych neřekl.

    Vem si třeba esence - potkáváš je v mapách, pouštíš si je sám, jsou to expy navíc, dropujou itemy navíc, přidávají jednoduchý ale užitečný craftění a esence samy o sobě se dají dobře prodávat, takže má smysl je farmit, i když nechceš sám craftit. To imho skvěle sedne do playstylu lidí, kteří chtějí prostě kydlit moby a nakupujou si gear, aby byli drsnější a mohli líp kydlit moby. Delve byl v tomhle ještě lepší, prostě ses probíjel extra mapou a postupně objevoval další možnosti, který to nabízí (a odkrýval vaal outposty a podobný zajímavý lokace, to bylo fakt super).

    Oproti tomu Harvest: Musíš skočit do jiný mapy, musíš hodně přemejšlet nebo googlit, co vlastně máš dělat, abys vůbec pustil nějakej ligovej content. Craftit musíš hned na místě, tj. předem musíš mít připravený, co vlastně budeš craftit a jak a obzvlášť při levelování to docela solidně zdržuje (a to to ani nemusím vymejšlet, nechávám to na Orbitovi :-)). Nevim, jestli se dají farmit a prodávat rovnou ty semínka - většina hráčů imho nechce craftit, protože je pro ně mnohem efektivnější si prostě najít už hotovej item a koupit si ho.

    Nebo ještě jinak: Levelování s tím, že hraješ Harvest content, je zábavný, ty crafty jsou fakt užitečný a silný. Ale s tím, abys byl co nejrychlejš v mapách a gridil currency, ti to vůbec nepomůže - a většině hráčů jde přesně o tohle.
    WASQ
    WASQ --- ---
    SUNBEAM: podle mě nejde ani tak o to, že byla hromada dropů. Třeba Blight byl propadák i když na konci každýho encounteru vysypal hromádku.

    Tady jde o to, že ty ligy měly content v každý mapě a ten content byl dobrej a zajímavej. Obojí byl docela challenge. Delirium bylo moc moc vostrý. K tomu jako bonus bylo Simulacrum.
    Co má tahle liga? Farmaření a craftění. Zabít skupinku mobů jednou za x map a a jako bonus bugnutýho main bosse. Tohle prostě netáhne po tak úspěšnejch ligách.

    Já jsem ale hrozně zvědavej na tu pecku, co má přijít příště. Jsem rád, že si krafteři tuhle ligu užijou. GGG má pořád mojí plnou důvěru :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    SUNBEAM: jojo to sem si vsiml, jen se mi tam nechce lezt :-D
    WASQ
    WASQ --- ---
    GORDHART: ok, takže třeba Matomorf první měsíc (ale to zas byly vánoční svátky? .) )

    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    zase je pravda, že posledních několik lig (metamorph, delirium) byly exploze dropů a teď je to prostě urob si sám
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    WASQ: Jako srovnávat harvest přes letní prázdniny s ligou, která běžela přes korona karanténu mi nepřijde moc fér :)
    WASQ
    WASQ --- ---
    jo sry, data:

    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    BARTUC: v zahradě je vlastní storage na semínka, minimálně ta základní


    WASQ
    WASQ --- ---
    ORBIT: Já ti dám rezervu :D Ten graf ano je z redditu, ale utaženej nijak není. Koukni se na SteamCharts PoE. Minulá liga stoupající tendence a po tejdnu peak 130k lidí -> po 5 tejdnech 74k. Tahle liga start 125k lidí (19.6.) -> 7. července 48k lidí.

    Tohle imo ukazuje přesně na to, že většina lidí má radši ligu typu HULK SMASH CHALLENGE, než farmaření v zahradě (nic proti ani jedný tý skupině..)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    SUNBEAM: ja ani nevim jak poznam, kterej tier to je, hazu to do jednoho stash tabu :-D
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    BARTUC: hele to nastavení toho pole není nijak těžký, ono jsi stejně limitovaný tím, jak moc chodíš mapy

    tohle tu někdo kdysi postoval, je to docela fajn srozumitelný setup

    PoE Garden Layout - Disk Google
    https://docs.google.com/...Vur8mhGGnGZj38ZhQE030FsAM/htmlview?pru=AAABcx_g0ng*FNafTaX40bhN6HK3p5KR0g
    (v druhím tabu je i návod, jak zapojit ten storage, každý pylon je totiž omezen jen na 4 dráty)
    ze začátku bych vůbec neřešil nějaké vyšší tiery, ty bych klidně skladoval zatím, dokud si neuděláš větší zásoby energie na první vlny T2 semen, pak už je to trochu snowball, co se energie týče, jen je třeba mít dost storage.
    CRACKY_
    CRACKY_ --- ---
    WASQ: ja tuhle ligu dojel akorat na lvl 75 a uz sem to 15 dni nezapnul... :/ a to jsem predtim delirium drtil i dva mesice od launche, uvidime co prijde v dalsi lize :) nebo to mozna jeste zapnu... uvidime...
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ORBIT: ja na to sbírám morální sílu, ale problém je, že jsem od zacatku ligy krome zakladniho expeni nenasel cas na to bejt u hry dyl jak hodinu a nechat to rozdelany nemuzu :-D Uvidime, pokusim se k tomu nejak dostat. Udelam chally v diablu a vrhnu se na to
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    YORK: U každý ligy se objevují komentáře, jak je proti playstylu většiny hráčů :))
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    BARTUC: Doporučím to nedělat. resp nedělat to že zavřeš oči a ignoruješ mechaniku.
    Na začátku jsem to taky udělal, ale spíš proto, že se mi nechtělo to zkoumat.

    Co bych doporučil je si vzít jednochuchý setup, co jsme postovali předtím a nastavit si ho. To máš cca za hoďdku hotový. Zkus si dojet alespoň jednou k nějakým vyšším Tierům semínek T3 už jsou hodně zajímavý a netrvá to dlouho. Prostě dát tomu šanci, to craftení je fakt zajímavý a silný.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    GORDHART: Tohle posílal jen okopírovaný z redditu, takže asi ne, navíc není jasné jaký to je zdroj. Bral bych ten graf hodně s rezervou.
    YORK
    YORK --- ---
    EVILMIND: Taky mi přijde, že je to SSF liga a míjí se s playstylem většiny hráčů.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: si nemuzu na SSF stezovat na stesti jako, enlighten na 4ku na poprve, prvni awaken gen co mi padnul je presne do buildu, padnul mi uniq ring na skitterboty co jsem presne potreboval jako jedinej uniq v buildu, na 5 altu jsem nakraftil amulet co se prodavaji v trade za desitky exa, padnul mi hunter quiver presne base co jsem chtel, a uniq rukavice se shockem co mi pomahaji rychlejc expit... :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Me to nahodou bavi, a do SSF je to crafteni super, v podstate mam vsechno na te urovni, co bych si v trade kupoval, ale vyrobil jsem si to sam zadarmo, takze z toho mam vetsi radost... :-) Nektery challenge jsou v SSF fakt hard, takze mozna casem bud prejdu nebo tam poslu alta s exaltama, ale zatim nemam pocit vyhoreni, co se obvykle na levelu 97 u me v lize dostavuje, porad je tu dost veci co delat.

    Nicmene podotykam me bavila moc i ta liga se syntezou, co se pak ani nedostala do core, asi si umim proste na vsem najit neco pekneho... :)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Já jsem chtěl hrát nějakej bane/chaos dot, ale padla mi (na ssf) Ngamahu sekera a tak jako správnej hipster hraju Cyclone až poté, co dostal Nerf :D
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    pro me je treba harvest natolik velkej voser, ze tu mechaniku sem zatim vubec neresil. Je fakt, ze po deliriu ted hraju hoooodne pomalu a casualne, jeste jsem nesundal ani siriuse prvniho a polovina myho gearu je lvl 20 :-D v zahradce mam 3 policka co sem dostal na zacatku a hotovo a vubec nevim, jestli se tomu budu nejak vic venovat. Pokud budu schopnej dat 24 challu bez toho, tak to asi kompletne odignoruju :-)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    SKUNK23: A máš graf retence předchozích lig?
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Tak jasně že ten graf nemá nic společného z tabama, já ho bral jako vypovídající hodnotu o tom, že poslední ligy nejsou úplně to pravé ořechové po čem většinová populace evidentně touží.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Ale tak Chris to povídal - tahle liga bude o týden kratší, protože ta další bude kulervoucí. Já osobně jsem za tenhle systím lig rád. Jednou za tři měsíce se k tý hzře na 3-6 týdnů vrátím, díky čemu se mi ta hra neomrzí a nejsem z ní vyhořelej. Jasně, někdy to vydrží sotva tři týdny a tolik mě to nebaví, jindy u toho sedím měsíc a půl v kuse.

    Nedokážu si moc představit, jak jinak by dneska chtěli udržet takhle velkou (a rozrůstající se) hráčskou základnu.
    WASQ
    WASQ --- ---
    Ten graf nemá imo nic společnýho s novejma tabama. Lidi prostě nebaví liga "bez contentu" - standard s craftěním+

    Samozřejmě, že nový taby jsou úplnej úlet- aspoň do tý doby, dokud nepřidají button na automatický třídění. Kupovat si je nemusíš, to je každýho věc. Já mám hromadu transmogů, všechny taby, quady etc, ale nový taby jsem nekoupil. Stejně tak jsem nekoupil ani supporters pack pro tuhle ligu, protože se mi to nelíbí a nehraju. Ale to je prostě každýho věc.

    Mě by třeba zajímalo, jak velkej dosah může mít jedna "ne úplně úspěšná" liga na kvalitu té (těch) následujících?
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    GORDHART: Jo a jen já tu hru mam fakt rád i když to tak třeba nevyznělo z toho co jsem psal.
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    GORDHART: Jo to máš samozřejmě pravdu, ale ve finále přidali nový akt jen jeden, zbytek sou poupravené původní lokace. Mno osobně si myslím že na PoE2 dělá jiný team lidí než ten co se stará o jedničku, ale neříkám že se nepletu.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    SKUNK23: Rád bych připomněl to, že to není tak dlouho, co přidali šest (6!!!) aktů. A celou dobu dělají na PoE2.
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    WASQ: Můj názor na to je, že spousta lidí to má stejně hozené jako já, štve je politika GGG posledních lig, kdy je čim dal vice vidět, ze je zajímají prachy především až na prvním miste. Jako soráč ale vymýšlet nové ligy už s tím, že tam musí být co nejvíc sraček co ti zahltí stash a donutí tě tím koupit nové předražené stash taby mi přijde dost zvrácená. Přesvědčoval jsem sám sebe ze se třeba pletu, ale tady Harvest už je za mne posledním důkazem teto politiky a to vydáni nových 3 tabu, které jako mohli být s klidnou hlavou přidané v těch stávajících mě přijde už úplně mimo...jako sry proč blightmap tab není v map tabu ? Rozumim politice FtP musí na něčem vydělávat ale dle mého názoru se dali na špatnou cestu a tohle není způsob jaký se lidem zamlouvá...což je vidět na grafu od WASQ níže. Ale samozřejmě netvrdím, že je to tím co píšu, důvodů bude vícero...
    Za mě by pomohlo kdyby rozšiřovali ten svět o nové oblasti atd... a ne že do stejných kulis přidaj další sráděry na víc (nevim jak to vyhovuje vám ale běhat po milionate to samé se po tech 6 letech dost zajídá), je tam toho už tolik, že polovinu z těch mechanismů prostě lidi ignorujou. Jo a z mých známych se na PoE dost lidí vybodlo po té co předělali atlas na Syruse, to byl krok špatným směrem, jednoduchou zábavnou mechaniku předělali na tenhle shit. Ale tak 100 lidí 1000 chutí. Tak a teď mě umlaťte názorama.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam