• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    SKUNK23: Teď vyhodili tweet další:
    We will be making a post about today's launch covering all the things that happened. Some of the people who need to contribute to it are currently occupied working on server fixes. We potentially have an update we can share about that soon. Thank you for your patience.

    to už vypadá trošku nadějně...tak si snad po obědě zahrajeme. Jsem na konci prvního aktu, ale při přechodu do jakýkoliv jiný lokace to spadne
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    MAD_CADDY: Tak super, to je zprava co pomuze :-)) uz jsem se dokazal dostat do hry a dobehnout do mesta. Ale jelikoz to kazdych 20-30 vterin padne tak to zase takovy progres nebyl xD
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    SKUNK23: https://twitter.com/pathofexile


    Path of Exile
    @pathofexile
    ·
    3 h
    Just an update to say that, unfortunately, we have no updates. We're still working hard to resolve the issues that are occurring. We are really sorry for the frustration this issue is causing. We'll let you know when we have more information.

    Bohužel to vypadá, že jediný co vědí je, že je to rozbitý.
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    Ani mi nepříjde, že by ta fronta jela rychleji než včera
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Takhle rozbitej start teda nepamatuju, vecer sem to v 11:00 vzdal a sel chrnet. No a ted rano to je v haji taky, fronta cisla skacou dolu nahoru dojedou ke konci a vykopne me to :/ snad to daj brzo dohromady.
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    maji to rozbity kuci :-D
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Toto není photoshoped. :D

    BARTUC
    BARTUC --- ---
    RADICETA: jaha diky moc, jsem slepej
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    BARTUC: Půjdou, jen to zapoměli napsat, ale přidali tam opravu. Je vpravo dole.
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    hele chapu to spravne, ze vall skilly uz nepujdou delat pomoci vaal orbu? Jsem si ted z nudy cetl znovu patchnotes a tohohle jsem si driv nevsiml...
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    pach se uz da tahat kdo netaha pres neco jinyho
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MAD_CADDY: jsou nerfli ne? resp. z changelogu jsem nepochopil uplne jestli to je nerf kvantity, nebo jen opatreni aby te nelagli vsichni najednou, ze polezou postupne z toho bosse...
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    EVILMIND: Valdo's Rest a Harbringerové to jistí:)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    zmeny v atlas regionech, je treba naplanovat kde presne zbohatnem :)

    Poe Ultimatum Atlas Passives Changes (sans small passives-- which are all mostly buffs) - Album on Imgur
    https://imgur.com/a/5Pk5vlf
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    EVILMIND: super, ja dozadu uz nekoukal, juknu na to... stejne asi zacnu carrionama, protoze ty znam a vim jak progressovat a pak se asi juknu na tohle :-) Staci nastesti jen respec, takze pohoda
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    Zdravím všechny, jsem rád, že POE jsou i na Nyxu. Co říkáte na nerfy?

    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    BARTUC: se staci podivat na cca poslednich deset stranek, jsou tam v podstate ctyri hodne dobry endgame variace (majitel toho threadu hraje dost malo a za tu budget verzi se nedostava):
    - moje verze s lvl 31 magama v sedmilinku
    - MoM/agnostic verze se stitem a astral plate
    - aegis verze s max buffem ze stitu pro sumony a spectrama
    - fleshcrafter modifikace tri predchozich

    Vsechny doslova meltujou cokoliv, ale prvni tri jsou hodne drahy, radove nekolik mirroru v cenach posledni ligy. Coz je na summonerech proste super - fungujou uplne v pohode i za par chaosu, ale vzdycky je tam co minmaxovat, kdyz tu currency mas... :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    EVILMIND: Jo na ten jsem taky narazil, ten vypada pekne dekuju. Pro me je ale pak problem pri premene do nejaky endgame bestie :-D
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    *The Epilogue section of the World Screen (U) now contains sections for the Conquerors and Maven quest lines.
    *The Conquerors of the Atlas quest line now has expandable sections in the quest tracker, similar to The Maven quest line.
    *A single item can now be unstacked from a stack of items on your cursor by pressing Shift + Left Click.
    *Copying an item's description with Ctrl + C now also copies the Item Class.
    *Pressing Ctrl + Alt + C now copies the Advanced Modifier Descriptions on an item.
    *Pressing Ctrl + Click on Jun, Veiled Master now brings up the Unveil Items interface.

    Added a File Cache Directory UI option, which can be used to change the directory where cache files for the game are stored.
    *Moved the List of Item Filters UI option closer to the top of the UI options menu.
    *You can now use ! as a prefix to a term (such as "!unique" or "Sword !Increased Physical Damage") to filter results in a search field (such as your stash) to display results that don't contain the specified search term.
    Improved the SSF migration warning.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    The "Allies Cannot Die" aura has been removed. To replace this, a new "Benevolent Guardian" Nemesis modifier has been added which causes the Monster with this modifier to apply an Immunity buff to nearby allies for a short duration. If the original Monster is slain, affected allies lose the Immunity buff. Other Monsters that have this Nemesis modifier cannot be given the Immunity buff.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam