• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    CHOBOT: charu muzes mit kolk chces, narazil jsi jen na svuj limit postav v celym poe.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    CHOBOT: aha, tak stačí muly mazat a mít jen jeden aktivní char
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Jak to prosím funguje s altama v gauntletě? Nejde mi založit třetí mule. Zdarma jsou jen dva chary, zbytek je nutný přikoupit?

A to je obecný gauntlet pravidlo, nebo se to týká jen týhle konkrétní?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CHOBOT: už mam teda od pátku rozestavěnej tenhle build...
    Marauder - [3.20] Megachonk RF Jugg | Ultra Tanky + Endgame Viable + Very good starter - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3209778
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CHOBOT: už studuju, dík moc
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    PHOW_SAATCH: souhlas s RF, navíc jeden maník dělá naprosto skvělej guide: https://www.pohx.net/
    Skvěle tě provede od úplnýho začátku po pokročilý mechaniky a crafting.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    PHOW_SAATCH: Zahraj si nejaky tanky build. Treba RF. na tom se naucis dobre jak funguji mechaniky a muzes se u toho koukat co se tam deje, misto mackani tlacitek :D
    uz si nepamatuju co hrajes, ale chcipat bys nemel vubec, hraj to jako by to bylo HC. kazda smrt ti bere expy, na tohle lidi na sc casto zapominaji. Proste nechcipat.

Koukni na YT na par buildu, najdi si neco levnyho co se ti libi a zahraj si to v league start verzi.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    ORBIT: kdybych tohle věděl před rokem :) ještě nějakej typ na levelování v endgamu? jsem na lvl 85 a pořad se přes to nemůžu nějak přehoupnout.. napadlo mě jen jet střední mapy pomalu na jistotu a bez bosse... a i tak dostanu občas instakill
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    PHOW_SAATCH: Cas se naucit frost bombu ;)
    PHOW_SAATCH