CHA1NDLER: tak samozrejme musis mit ty dva nody, ze zmena architekta je vzdycky +1, a ze podpora architekta je sance na +2, a dal uz je to taktika proste. Musis ten temple stavet tak, abys zvysoval sanci, ze se ti to povede. A to delas tim, ze se slazis co nejvic poli bud eliminovat (tim ze na nich dostavis jinou trojku - eliminuju pole i druh mistnosti), nebo pripravit (na kazdou dvojku mam moznost rovnou vytvorit mistnost co chci, kdyz mi ji to vylosuje). Samozrejme muzes mit i smulu, ale myslim za celou ligu jsem udelal jen asi 10-15 fail templu, a to jeste jen proto, ze jsem se pokousel udelat konkretni kombinaci jinak bezcennych mistnosti kvuli challenge... Navic kdyz to hrajes na tri mapy, tak je to tezsi (protoze pro kazdou mapu se rollujou mistnosti dopredu, takze mas jen 3 sance misto 4), ale zase je to rychlejsi no, takze u toho asi zustanu, protoze furt i za fail temple muzes bezet pro loot z bosse.
Plus to teda predpoklada, ze nemas problem s casem a vzdycky udelas v templu to co chces. Na coz tam jsou nody na vic casu, co jsem nikdy nebral, ale ted mam v planu to udelat a hrat to od zacatku, kdy jeste urcite nebudu mit damage na klidnej clear. Diky tem novym +20 bodu nodu je mozne to spustit uz za 19 bodu v atlase (nebo 21 kdyz nechces respecovat pak).
Je tam i nejaky novy node na truhlu s pokladem, co udajne sezere cas, to si asi vyzada test, jestli to neni bait jako ten blbej vaal merchant... :-)