• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: jo, predtim jsi vlastne mel pri pouziti dvou heraldu se supportem opacneho elementu retezovou reakci zadarmo. Ted predpokladam to nebude delat nic. Nicmene, ja jsem to hral, a treba v Simulacru to nefungovalo nikdy, ty potvory tam maji nejakou divnou imunitu na neco, a rozhodne si hned vsimnes toho, ze to nefunguje, proste najednou zmizi clear, a kazdou mrchu zabijis solo skoro. Jako furt to neco dela, ale predpokladam ted budes proste chtit uz jen jeden herald.
    NESS
    NESS --- ---
    Uplne blba otazka, co tohle realne znamena ? To uplne eliminuje retezeni heraldu nebo to chapu spatne ?

    "The on-kill effects of Herald skills can no longer trigger from kills caused by Herald skills."
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: Hunter to je jedina jistota, tam vim predem, ze to hrat nechci, protoze ty rotace tam jsou zcela zjevne vynuceny, jeste vic nez treba u stridani projektilu s kusi. Nebo aspon tak mi to prijde z videi.

    Ted mi doslo, ze Lich vlastne byl zajimavej defensivne s Disdainem, po jeho nerfu si vlastne nejsem jistej, jestli to bude nejlepsi volba, kdyz bych ve finale chtel hrat spectry... docela k vzteku ze tu furt neni moznost zmeny ascendu, presne tohle bych u POE1 nemusel resit, a proste bych hral co je nejrychlejsi v kampani.

    Tak youtuberi maji 24 hodin na to, aby to za me vyresili, tak doufam se budou snazit... :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Aha tak nic

    Detonate Dead now deals Physical Damage equal to 8.8-10.7% of Corpse's maximum Life at Gem levels 7-20 (previously 20% at all Gem levels), scaling further past Gem level 20. It also now deals 41 to 61 Fire Damage at gem level 7 (previously 28 to 43), scaling up to 139 to 208 Fire Damage at gem level 20 (previously 169 to 254).
    NESS
    NESS --- ---
    No ja zastartuju Liche, a za par dni rozjedu Hunteru abych si ji vyzkousel

    BTW co corps exploze se spectrama ?
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Buildy asi nejsou ještě, pořád nevíme přesný čísla skill gemů ani supportu, ani nové uniq itemy.
    Zdá se Flameblast dead (cooldown, jsem netušil že to někdo hraje vůbec), Hexblast asi dead (s tím jsem teda měl v plánu expit Liche, ale teď má fakticky obří cooldown díky tomu, jak interaktuje s cursou), Spark vypada masivne nerfnutej. Granáty mají nesmysl pauzu, a to mě to sralo už předtím (očividně nerflí jen na základě endgame buildů s Temporalisem).
    Grim Feast uplne disabled.

    Skoro by se zdálo, že GGG sere to, že jejich idea rotace pomalých skillů, co mají vzájemnou interakci, se nechytla, a hráči nakonec lítali mapou i přes bosse skoro stejně jako v POE1. Takže prostě se bude zpomalovat tak dlouho, až začnete rotovat, chásko nezbedná! :-)

    Osobne porad vaham jestli expit na kovare, nebo na liche. Oboji potencial broken buildu, a nez se ja doplazim do map tak uz se bude rysovat jakejch... Starter chces hlavne aby byl schopnej neco farmit, ale tady neni uplne jasne videt co to bude, vzhledem k nerfu breache. Kovar bude urcite mnohem pomalejsi, at uz hranej s cimkoliv, ale instinktivne citim, ze nejvic rozbity budou ty exilove ve spojeni s whispama (resp. ve dvojce to fakticky nejsou whispy z affiction, fungujou spis jako tormenty). Takze potrebna bude defensiva a single target.
    NESS
    NESS --- ---
    Toho je tolik ze neni pro me sance to do zitra precist :-) Si budu muset pustit nejaky vycuc. Hazejte sem kdyz tak navrhy na buildy :)

    koukam ze jak je tam doslovne leva a prava tak je jasny ze s tim extra ringem se nepocita

    The Ingenuity Unique Belt no longer has 40-80% increased Bonuses gained from Equipped Rings. Instead, it now has 20-30% increased bonuses gained from Equipped Left Ring, and 20-30% increased bonuses gained from Equipped Right Ring. It also now has +1-2 Charm Slots, -20-20% increased Charm Charges Gained, and -10-10 reduced Charm Charges Used. Existing versions of this item are unaffected by these changes.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Atziri Disdain nerf, HOWA brutal nerf, Ingenuity total nerf
    ja jsem spokojenej :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Tohle je dobry, tady adresne resi problem udajne permanentni smuly nekterych ucastniku mistni diskuse! :-)

    How Waystones are obtained in Maps has been redesigned. Our intention is to make both sustaining waystone drops much more reliable and less dependant on random elements.
    Waystones can no longer drop at a lower tier than the map you are in.
    Waystones dropped by Final Map Bosses will now always be one tier higher than the map you are in.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Jak si rychle vycistit celou mapu :)

    If you decide to rush to the Map Boss without interacting with any of the other Map content and then die, you will respawn at the Boss checkpoint and only the Map Boss will be present. All of the other monsters and content will be removed.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MARSHUS: jdu na to, ale videl jsem reddit hori vzteky uz rano nad nerfama :-)
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    Early Access Patch Notes - Content Update 0.2.0 -- Path of Exile 2: Dawn of the Hunt - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3740562

    patch notes
    NESS
    NESS --- ---
    Jeste byla dobra otazka na Liche (4:54:35) konkretne na Ethernal life ze uz lidi theorykraftej na tema nasmrtelnost, to zaskocilo pro zmenu Marka, pry nechteji pustit neco co je godmod ale nevypadal moc jisty, bude zajimave kouknout jak to bude vypadat ve vysledku, je tam slusny potencial :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: after death efekty tusim zminili i v tom hlavnim QA, neco ve smyslu ze neco lehce potunili aby to bylo vic "fair".

    MARSHUS: ja uz si treba vubec nepamatuju co jsem hral, se budu muset lognout abych to zjistil :-) to je hrozny pritom od te doby byla vlastne jen Phrecia
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    MARSHUS: :D :D bych se zeptal na doporučení ale na to potřebujem aby dodělali ty změny no
    NESS
    NESS --- ---
    MARSHUS: Patchnotes pry az prestanou delat zmeny :-) NZ ctvrtek, zbytek sveta uz streda
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    no doufám že tam v pátek nahrajou nějaký optimalizace taky..

    a teda patch notes when? asi budu hrát nějakou asc z minula, mám jen gemlinga a chronomancera páč nějak předpokládám že všichni hupsnou na ty nový?
    NESS
    NESS --- ---
    BTW proc v tom rozhovoru Jonathan uplne zariznul otazku na trade (4:37:40) ? Jako ze ji uplne odmitnul, to je nejaky tabu ? :-) Co bylo zajimave byla odpoved na otazku zda sou spokojeny se stavem trialu (3:31:20), padla odpoved ze tam bossove maji omylem 2x tolik HP. Dalsi zajimava otazka byla na after death effects (3:53:50) jestli jsou snima spokojeny a jestli jsou vubec potreba, to je slusne zaskocilo
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    TLDR vcerejsiho Tavern talku
    Celkem rozumny veci, jsem zvedavej jak moc nerfli ten belt protoze me celkem sralo ze ho v podstate musim nosit v kazdem buildu. Nevidel jsem to cely takze nechapu jak dospeli k tomu bodu o low level gemech, asi GGG nikdo nevysvetlil proc je pouzivame, a fakt to neni proto, ze by vyssi level nedaval vic dmg. To samy Resistance swaps: "that's what runes are for" - jako wtf, jak tezke muze byt vysvetlit nekomu, proc potrebujeme harvest resist swap, a proc to nema co delat s runama?

    Reddit - The heart of the internet
    https://www.reddit.com/r/PathOfExile2/comments/1joh1uy/taverntalk_tldr/
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    PANVA: aha, tak pokud uz ted na HC meli 6 portalu, tak beru zpet vse co jsem rekl, HC nehraju takze jsem to nevedel
    PANVA
    PANVA --- ---
    EVILMIND: coz ale na HC nic moc nemeni kdyz doted meli 5 portalu na cestu zpet po vyskoceni, o mapu neprisli...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam