EVILMIND: Nezlob se, ale jsme v roce 2025 a todle je ve 3d pomerne dobre zpracovana, zavedena a NENAROCNA vec uz dobre 15 let. Jen nesmis byt nekdo, kdo ma sice suprtrup napad ale nemas prostredky/willing/nebo jen proste nestihas ujidat z toho kolace co sis napekl.
Opet se nezlob, ale jsme v roce 25 a techto suprtrupr her je na trhu cela rada, cela rada docela dlouho, viz auditko co resime.
A opet, 25, at se na mne nikdo nezlobi ale kdyz proste neni nekdo schopny vysoky % vydelku venovat do quality of life, pricemz prkotiny jako sbirajici pet, jednoducha optimalizace, NeVymluvy na Ddos, jen proste nechapu, ze jsme ve xx25 schopni stravit ve hre 2x tolik casu jen proto, ze malo rveme aby bylo neco poplatne roku, to se nezlob ale jebat.
At je to poe, wow, war thunder, fortnite, csko, sims, a dalsi tuny jinych, jestli nevidis ze ten milking base (viz d immortal) se stal zakladnim namisto opravdovy snahy o hracuv zazitek, pak veskery muj whinning pada na stenu jak hrach.
To jako vazne, konkretne tebe bavi davat 10 actu po 15ti tisici? Co te tam opravdu ceka, az to vsechno vyladis?! o 1,10,100 divin vic? To jako nemuzu po 13 letech opet nadavat ze na mem vzdycky top rigu to jede na picu, protoze "no resources to opti"? Nema to nic spolecneho s mnozstvim, pust si treba factorio, i diky decentni opti to dlouhodobe jede jak po masle.
Necham toho, nema to cenu, Jonathan je zmrd, a poe1 jen prezitek, jen proto ze 2ka je pruser. A player base? Par Evilu, tuna čajnamens, a jen par blbcu jako ja co si mysli ze to ted bude lepsi.. (atm lvl 73, zabit kitavu a mapy) Aneb kdo to rikal, ze opakovani neceho a doufani v jiny vysledek je znak blaznovstvi? Nevzpominam, sry.
Prodam tudle diskusi, jinak do mesice zanikne, čaú