• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEGOPRO HERO , Contour, Drift hd, MagiCam a ostatní outdoor HD kamery a kompakty, diskuze, editace,ukázkové videa a fotky
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    GARDENROUTE: delas jak kdybys prodaval plutonium, budto to chces prodat a nebo nechces, tak sem nahod cenu, od toho to tu je.
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    ARMADILLO: Prodavam, je to uvaha, protoze se chystam do dalsiho projektu,ktery bych zatim nechtel nejak dal rozebirat :-) A cena? Ta urcite nebude do diskuze, hodne jsem do toho dal, vazny zajemce si samozrejme muze udelat predstavu, prip. na soukromou zpravu.
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    RODWY: Za tu cenu to slo rychle :)

    GARDENROUTE: Takze prodavas ptaka...hmm a za kolik cca, mas predstavu v tehle uprave? A co budes mit noveho? Neco vic profi nebo jen upgrade na PII?
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    SYPFX: Takze finalni verdikt je: Drift HD Ghost-S se vraci zpet do http://www.kameryprosport.cz a misto toho si nechavam GoPro HD Hero 3+ Black Edition.
    Ten rozdil je zrejme v processingu primo v kamere, da se rict, ze kvalita 1080p 60fps je v dobrych i spatnych svetelnych podminkach srovnatelna. Je tam rozdil v podani bile, aliasingu, Drift nevyhlazuje tolik primky a hrany, podava vice detailu, ale nefocusuje strany zaberu (ktery je uz tak uzsi nez u Wide nebo Superview).
    A to srovnani ma taky jednu chybicku, u Driftu je 1080p maximalni rozliseni. U GP 3+ BE je to az 4. nejlepsi :) Drift se super drzi v ruce, ma super ovladani a baterku. GP ma tak nejak vsechno ostatni .. :) Takze da se rict, ze GP je lepsi, mozna je i uplne nejlepsi z toho co jsem ted asi tyden dost intenzivne analyzoval...

    Mimochodem musim podat pozitivni ohlas na http://www.kameryprosport.cz, kteri mi poslali zdarma to druhe GP, abych to vyzkousel a mohl porovnat.. fakt super kluci, rozhodne tam doporucuji jakykoliv nakup.
    RODWY
    RODWY --- ---
    RODWY: tak uz je pryc!
    RODWY
    RODWY --- ---
    GARDENROUTE: asi to poskladam tady... http://www.telink.eu/
    GP3+ mam a bryle asi nechci.)
    SYPFX
    SYPFX --- ---
    S tim FPV nad tak hlubokum canonem to muselo bejt HC psycho
    moc pekny. Lepsi strizeny to je
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    Muj prvni africky videoklip je z naseho prvniho (spise takoveho pokusneho) letu nad Blyde River Canyon v Jizni Africe (S.A.).
    Je to 3. nejvetsi kanon sveta v Dragensberg Escarpmentu, gigantickem zlomu krajiny, nachazejicici se v provinci Mpumalanga na severovychode Jizni Afriky, tam, kde nahorni plosina Highveldu pada naraz temer o 1.000 metru nize do Lowveldu az k pobrezi Indickeho oceanu v Mosambiku. Kanon je naprosto majestatni a ohromujici, uz jsme tam byli pred 10 lety, ale cele to bylo v mracich, takze jsme tehdy nic bohuzel nevideli. Tentokrate jsme to symbolicky zaradili na pocatek nasi expedice, nez jsme prejeli do Zimbabwe, a take proto, ze naopak konec expedice byl planovan o mesic pozdeji symbolicky do 2. nejvetsiho kanonu sveta Fish River Canyon v Namibii (bude brzy).

    Tady jsem na nasi ceste poprve letel, zapad slunce, poradne vyklepany, vystraseny. Na letani a nataceni ze vzduchu jsme meli jen chvilku, nebylo to jeste nijak oficialne vyjednane. Neni to dokonale, spousta zacatecnickych chyb, byl ve vysce dost vitr, a ta giganticka, majestatni a velmi hluboka dira (v nasem miste pres 700 m!) a nervy delaly sve... Take jsem dlouho neletel, u nas jiz panovala zima.

    (doporučuji full screen, zvuk a vysoké rozlišení 720p/1080p)
    DJI Phantom - flying in Blyde River Canyon (South Africa), Go Africa 2013 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=MMmrM_HMabE
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    RODWY: ten muj bude asi na prodej (jako komplet v kufru, vc. bryli Dominator a GP3B.E.), ale ted jeste budeme delat nejake upravy na zakladni desce, abychom znovu rozchodili CANbus, nutny pro znovupripojeni iOSD MkII modulu, ktery jsem po vymene nove integrovane zakladni desky (vc. Zenmuse kontroleru a prid. napaj. jednotky) pred casem musel dat do supliku... Je to integrovane kompaktni reseni v cestovnim baleni, ktere je okamzite pripraveno k letani a nataceni kdekoliv na svete. Provereno posledni expedici :-)
    RODWY
    RODWY --- ---
    GARDENROUTE: tak nak bych si to predstavoval.)
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    RODWY: Zaklad Phantoma se dodava od DJI hotovy (da se vicemene hned letat), ja ale pridaval gimbal Zenmuse + GP kameru, FPV prenos obrazu na zem, menil motory a vrtule za jine, a stavel jiny karbonovy skladaci podvozek.
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    Národní park Gonarezhou v Zimbabwe... Gonarezhou je úžasná rezervace na hranicích Zimbabwe a Mosambiku (my byli v samém severovýchodním cípu rezervace). Nejsou tam žádní turisté, což je důsledkem jeho odlehlosti od civilizace a zvířata dost bojácná, což je naopak výsledek masakrů za války v Mosambiku a dnešních nájezdů mosambických pytláků. Příroda a krajina ale ohromující.
    Při jednom pozdním odpoledním safari s usměvavým rangerem Thomasem jsem mohl 1x vzlétnout, ne moc daleko (ani ne 70 metrů od nás byla hranice s Mosambikem, kde se zase válčí, a hóódně velká mokřina). Ne moc vysoko (odhadem ne níže než 30m a ne výše než 50m), takže dost omezující podmínky, ale Zimbabwe je dost složitá země, a nechtěl jsem to tam dále nějak stěžovat.

    ... Létání s Phantomem v národním parku Gonarezhou, Zimbabwe...
    (doporučuji full screen, zvuk a vysoké rozlišení 720p/1080p)
    DJI Phantom - flying in Gonarezhou NP (Zimbabwe) - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=Xs7AkGNYrUI

    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    SYPFX: Dominator - od zacatku FPV letani jsem vedel, ze to bude s brylemi, monitor mam take, ma vyhodu, ze muzes letat sam, ale na rozdil od bryli se tam nejak nemohu soustredit. S brylemi zase musis mit spottera. Ale HD to neni.

    Na Phantoma jsem si na eBay poridil kufr Duratool (je presne v rozmerech pro palubni zavazadlo), ktery je kopii znameho a o velmi mnoho drazsiho Peli (Pelican), mam v nem uplne vsechno vsechno. vc. komplet FPV a GP vybavy, 7+2 baterii atd. Pro let (s Emirates) pres Dubai jsem musel ale nektere veci rozhodit do dalsich zavazadel, dilem kvuli hmotnosti (max. 7 kg), dilem kvuli predpisum IATA a let. spol. na prevoz LiPo baterii.

    Tady je fotka kufru s nalozi (letadlo je jeste ve stare DJI kamuflazi) :


    O stinech hozenych vrtulema take vim jiz dlouho (jeste pred Afrikou), s tim je problem, filtr (ani ne tak polar. ale spise ND) moc nepomuze (spise odstrani jello, se kterym problem nemam), navic ho na GP na Zenmuse gimbalu dat nemohu, je presne vyvazen, a mohl bych gimbal znicit. Chtel jsem ale vyzkouset jednoduchou a lehkou slunecni clonku napr. ze stareho negativu, prilepenou zhora na GP objektiv, ale proste jsem to pred odjezdem nestihl udelat. Takze jsem proti slunci letal s tim, ze tam ty stiny ocas budou. Kde na netu jsi koupil to stinitko ?

    S tim strihem mas pravdu, donedavna jsem (15 let) strihal z klasicke kamery, kde jsou klipy kratke, u GP jsem najednou postaveny pred jedno dlouhe linearni video, kde jsem casto chtel zachovat cely usek, je to kompromis, ale v Okavangu (zatim posledni vyrobene) jsem to tak jiz vice delil. Take jsem klipy strihal spise pro nas a ty co na nem jsou (tzn. spise technicky strih se zachovanym obsahem), to je vzdy nejaky kompromis mezi tim, kdyz to striham primo pro verejnost, ktera tam nebyla (tzn. pise strih na koukatelnost). Jen klidne rozumuj, ja jsem nesezral Salamonouvou hovno :-)

    Jak easy to je tady cestovat ? No, to je spise na dlouhy clanek (aby to tu nebylo OT - co na to admin?), Jizna Afrika (velka kriminalita ve velkych aglomeracich), ale to jsem tentokrate jen projizdeli (az na Blyde River Canyon, ze ktereho jiz mam take letecke video), Zimbabwe (Mugabeho policejniho diktatura stale vyhani zbyvajici belochy ze zeme, kazdych par km policejni checkpointy, turisty ale potrebuji), Botswana a Namibie celkem pohoda, maji diamanty, hovezi a turisty.
    Jsou to ale nekonecne dalky, priserne cesty, cela Namibie napr. jen na jejich fenomenu, tj. "gravel roads", tj . sotolinovych silnicich, ktere jsou ale stale udrzovany. Musis pocitat s defekty (meli jsme 2 nahradni pneu), uprostred pouste Namib jsme o nasi expedicni Toyotu Hiace zcela prisli, pote co se ji rozsypala prevodovka a jedna zadni poloosa. Cekali jsme 8 hodin na zachranu v miste kde nebyl zadny GSM signal, v teplotach pres 40°C, ale s dobre zasobenym coolerem, takze kdyz pro nas z 300 km (!)vzdaleneho pobrezi vecer konecne prijela odtahovka, byli jsme pekne veseli :-) A rano pred hotelem pripravena zcela nova expedicni Toyota Hiace, kterou pres noc pripravili (makali na ni jiz pote, co se dozvedeli, ze jeste trcime v Namibu!) a privezli ze 600 km vzdaleneho Windhoeku (kde ta jihoafricka pujcovna mela pobocku) do Swakopmundu u Atlantiku, kde jsme zrovna byli. A ja prisel o "brand new" Galaxy S4, jednu stolicku po srazce se zebrem prasete bradavicnateho, musi se holt pocitat se vsim.
    Ale jinak pohoda :-)

    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    ARMADILLO: Diky, hledal jsem v napovede, tam nic, toto me nenapadlo, a kdyz jsem listoval vlaknem nekolik stranek zpet, ani jsem zadne YT okno nevidel, tak jsem myslel, ze to nejde, vyzkousim na dalsi Afriku :-)
    SYPFX
    SYPFX --- ---
    GARDENROUTE: přesně vím o co Go je to hrozny psycho poslat to někam do prusvihove zóny za zadama Kibice a ještě v zahraničí kde kamera musi vydržet do konce zájezdu aby se nerozbila před nejlepším záběrem .
    Jak ty dominatory je to dobry? Já mám LCD a docela me zajímalo jaky to s tema brejlema?

    Jak cestování s phantomem máš nejaky kufr nebo to vozis jen tak nadivoko?


    K tomu druhému videu tam kdyz letis proti sluníčku tak ti hází vrtule stín do objektivu a děla to takovy blikající efekt. Já jsem to řešil na rady z netu nákupem polarizacniho filtru a stínitka na objektiv gopro úplne to odstrani tenhle efekt.

    Ještě k tomu střihu bych to naporcoval na úseky kde se chova kamera lineárně kdyz například dlouho letis dopředu a pak zastavis a začneš se točit tak na to zastavení bych torozkrojil a dal tam střih .

    Ale nechci rozumovat ty máš zkušenosti 100x víc nez já .

    Je to easy cestovat tuhle čast Afriky?
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    GARDENROUTE: Vkladej normalne cely link s http bez html tagu, nyx je chytrej, on si to prebere :) Kdyztak muzes vzdycky pouzit nahled na otestovani.
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    ARMADILLO: mam pocit, ze jsem se sjel LSDckem :-) Apropo, jakou syntaxi tady maji tagy pro "trubku" ? Vidim, ze to jde, ale v helpu nic, a klasicky tag pro "youtube" tady funkcni neni... Diky.
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    PEETIK: Tenhle to s tou stabilizaci taky prehnal :)
    Catalan Bay - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=9M25d8e4FQ4&list=PLLVScXqkNteylBEX2F8ghEX3_vEXTew_Y
    GARDENROUTE
    GARDENROUTE --- ---
    ARMADILLO: Diky, jasne ty senzoricke vjemy jsem myslel samozrejme jako souhrn vseho co rika telo (zrychleni, zpomaleni, boceni, stoupani atd.) proti tomu co vidi oci v Dominatorech. Nechtel jsem to tady moc rozebirat, a s HomeLockem jsem si samozrejme nabehl :-), kdyz me po cca 1.5 km jizdy Phantom za letu narazil na mou vlastni bezpecnostni obalku proti uletu a nechtel dal :-) Samozrejme se da HomeLock i za jizdy aktualizovat, ale kdo to nezazil, nevi jake jine jsou starosti pri follow-up.
    V GP klasickou baterii, jen original, ani nahradni jsem nemel, obcas (kde to slo, Zimbabwe moc ne :-() GP jelo v aute i jako onboard kameru, napajena pres USB trvale (rizena z Galaxy S4), GP baterie byla vzdy pripravena.
    Phantom expednicni priprava - nic moc, jen sada zcela novych 6x LiPo 2200, 2x male LiPo pro FPV Dominatory, 2x DJI original LiPo nabijecka, 3 sady carbon 8" vrtuli
    Takto Phantom vypadal pred odletem do daleke Afriky

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam