• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Je to zvykem, ale posledně wipe nebyl a žádny ofiko info nemám.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Rudolfem bude dneska wipe dat na experimentalech?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SHARNY: musíš nahodit experimental
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    DUBAS_: Rozhodnuto. Po shlédnutí pár akcí s brokovnicí znova instaluju. MUST FOKIN HAVE.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    no je pravda ale kolik tech akacek a akemek najdeš nepočítáme ted mega loot vcerejsi střelnice byla zas výživná

    já se zamiloval do brokovnic proto bych uvítal ten pas na náboje třeba kolem pasu nebo místo vesty pres rameno chci vystrilet munici zmáčknout r a dobít bez nutnosti lezt do gearu DayZ SA - jižní kasino: http://youtu.be/-wLbYOX6fsE
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: A fakt to funguje? Já to nikdy neviděl v reálu. Teda, v reálu, ve hře, myslim
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: cool
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: prej to jde craftnout páskou..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: Německá verze AK? 8)

    Mimochodem našel jsem dosud nepublikované video Dubase a Hnízda kterak vybílili faktorku u Polany... prosím omluvte zhoršenou kvalitu zvuku a obrazu...

    Support 'HARDCORE' - The World's First Action P.O.V. Film on Indiegogo
    https://www.youtube.com/watch?v=UMnURHXFhuE
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    kazdopadne kombinace zasobniku na utocny pusky s izolepou na rychlej reload by byla seksy

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: Ducktape

    SVORO
    SVORO --- ---
    JJ bandalír by to chtělo :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: to je přesně ono
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: me gusta!

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SUMRAK: cau az budes u kafe o pauze s klukame kecat o dayz zmin se jim ze by to chtelo nejakej opasek na naboje i zasobniky pro rychle nabijeni

    byl by to dobry item ktery by se dal najit a povesit na postavu, to dobijeni pres gear me ubiji :o)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    naplnili jsme stan vecma tak cekame ze zejtra nebudem nic mit :o)

    dobra minihra je pect maso v ohni doporucuju vyzkouset
    WILL
    WILL --- ---
    SUMRAK: Jenom doplním, že enviro designéři akorát zadávají grafikům requesty na modely toho, co pak na mapu sází.
    SUMRAK
    SUMRAK --- ---
    RUDOLF: Map designéři mají primární úkol se starat o objektový layout krajiny, terrain mesh a o grafická data (maska povrchů, "satelitka" - textura, kterou vidíte z dálky - ale i na tu je třeba někdy speciálně přiřazený 2D grafik). Maximálně se starají o tvorbu placeholderů pro nějaké objekty (když je nutnost je v nějaké formě vidět při tvorbě lokace) nebo o tvorbu menších objektů, které dodají detaily, které přesně v dané scéně potřebují (střelím.. lavičky, značky, boudy a tak :)). Běžně nemají za úkol se starat tvorbu serióznějších funkčních modelů (map design pro RV je časově veeeelmi náročná činnost). Na to jsou 2D/3D grafici, kteří se běžně starají o tvorbu modelů či upgrade placeholderů, který se zatím již aktivně využívají po mapě.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: no...optimisticky by to v tomhle směru šlo brát, kdyby tak zalootované byly všechny spawnpointy. Takhle to klidně může spawnovat na úkor jiných lokací = na serveru pořád stejný počet itemů, jen blbě rozhozený.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam