REDSNAKE: přesněji.. co začalo před dvěma rokama, byla úprava ToH engine na klient-server architekturu, což je základ pro bezpečnou architekturu multiplayerovek, během toho předělali inventář, připravili Hive, server apod. základy, nějakou grafiku a dean si psal game design manuál nebo něco takovýho. Před rokem v prosinci to spustili, zjistili že to lidi furt kupujou a udělali si hrubej program a cíle na 3 roky a co jsou z těch peněz schopný zaplatit. Díky tomu postupně vytvořili současnej tým lidí.
V rámci těch cílů jim vyšlo, že můžou zainvestovat do nového renderingu, sound engine apod. Jenomže ten ToH engine je asi dost šílenost napsaná z velký části neobjektově, což znamená, že je dost těžký upravit jednu část tak, abys nerozbil druhou. Ten kód je do sebe příliš zakleslej, když to řeknu primitivně. No a ty měsíce co dělali na renderingu bylo, že se snažili kód game engine a render engine od sebe oddělit - tj. defakto nevyvíjeli nic nového, jen v tom dělali pořádek a udělali ten program přehledný a podle nějakých OO pravidel. Tj. ve finále, tj. v Q1 to bude vše zvenku vypadat stejně, ale bude se s tím v příštím desetilietí snáze pracovat, protože engine a renderingu spolu budou komunikovat přes nějaké definové rozhraní a budeš moci změnit rendering nebo engine, bez toho aby si rozbil to druhé. No a během té seperace engien a renderingu, udělali nějaké optimalizace v renderingu, který způsobovali pokles FPS ve městech. Tj, opravili to co měli.
No a teď zůstane DX9 pro všechy davesade like chlapíky co maj rádi své win xp a pro ostatní se bude vyvíjet DX11+ verze s novými technologiemi a optimalizacemi. Tj. největší podíl práce půjde do nového renderingu, DX9 bude jen poladěna.
Můj odhad je, že ve finále se uleví CPU a přitíží CPU.