REDSNAKE: odklad není, mluví se o týdnech do nasazení, ale nečekám, že když mergnou rendering, že to bude bez problémů.. teda, budou to hlavně problémy na klientu, nikoliv na serveru.
ad experimental.. víš co, víkend.. oni data co potřebovali získali mezi čtvrtkem/pátkem.. jestli chceš hrát, máš stable.. experimental je fakt jen na testování na větším vzorku lidí, než je jejich interní testovací tým.. že experimental běží o víkendech, znamená, že je to stabilnější build a nebo že eugen má náladu a nakopne je.. každopádně podle zpráv, ty servery se crashnou každých 10 minut a tak to bude do dalšího exp buildu.
DUBAS_: není pravda,
a.) při tom počtu hráčů by tam byla tuna číterek - dayz mod existuje jen kvůli whitelistování a tím že už ho nehraje taková masa lidí jako SA.
b.) kdyby dodělali mapu, tak se to bude mít stejně málo FPS jako v SA teď, ale bez naděje na řešení..
-- vyřešení obou bodů znamená klient/server architektura a novej rendering. Nemluvě o tom, že SA jim vůbec umožnil zaplatit tenhle vývoj se 70 členým týmem. A zapomínáš na to, že když se povede, tak je dost možný že klient/server architekturu použije bohemka pro armu 4 nebo jiné hry.