REDSNAKE: Tři roky, pochybuju že budou platit pět let - to by znamenalo nějaký DLC nebo SA 2. Furt rok a půl - s nějakým ročním plánováním předem.
Ad konspirace: Takhle to funguje normálně, když máš zakázku se SW firmu v řádu stovkách mega, tak je to projekt na několik let.. On i 25 megovej projekt je v řádu třeba pěti let.. ale jo, problém Early Access je reflektovanej - už se o tom mluvilo, že by steam měl definovat režimi EA - tj. někdo jen dolaďuje, někdo staví od píky.. Ten koncept byl ale tehdy novej, tak do toho všichni kupující šli hrrr.. Imho je to neinformovaná koupě, když byl i kickstarter v plenkách a vlastně ještě nic nebylo hotovýho. Kdo chce dočká se roku 2017/8 a koupí ve slevě:-)
Problém s tebou je, že opakuješ stíženosti na které už bylo odpovězeno: ad. bugy, teď se řešej jen věci, který jsou game crashing a navíc jen u majority hráčů, nikoliv minority. Protože logicky, tyhle lidi můžou požadovat vrácení peněz za nefunkční produkt.
REDSNAKE: Neměla nic co by zabránilo cheaterům v komunitě kolem SA, neměla nic, co by umělo efektivně vyrenderovat současný města. A3 se proto použít nedala, navíc lidi znalý engine na tom furt pracovali - takže by jít stejně nepřekopali, aby mohla postavit server/klient architekturu. Já furt nechápu, kde berete to přestavu že ten A2 engine stačilo jen pošochílat a všechno půjde. Vždyť tam je legacy kód ještě z operace flashpoint. Většina práci za poslední dobu je právě přestavba engine do nějaký udržitelný podoby, aby na něm mohli pracovat lidi, kteří to šílenství neznaj.
HALCYON: jojo, kritika bude akceptovatelná až po releasu 1.0:-) Teď drž hubu a krok s vývojem, i kdyby jsi měl skončit zahrabanej s vápnem. Ale to je holt logika Early Access - jak chceš vrátit výrobek, o kterým víš, že není hotovej a až bude hotovej, tak ho budeš mít tak dlouho, že ho stejně nepřijmou zpátky.
SA/A3 jsou dobrý early access tituly. Jen SA začal o několik levelů níže než A3.
A vůbec leave bohemka and dean alone.