• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: opakuju stiznosti a prskam protoze se objevuji porad ty samy veci. Maj 70+ lidi a porad nebyli schopni opravit zakladni veci jako zabugovany zvuky, ze se postava hejbe jako trotl, ldyz skocis z deseti cm rantliku, zaseknes se a tak by se dalo pokracovat do haleluja. Je fakt, ze to tady asi tezko vyresime, takze budu drzet hubu a krok s vyvojem. To se asi ocekava.
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Engine hotovej k čemu, prosímtě? Velmi specificky zaměřený engine skvělý k open world střílečkám možná, ale zároveň engine naprosto nepřipravený na MMO infrastrukturu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Tři roky, pochybuju že budou platit pět let - to by znamenalo nějaký DLC nebo SA 2. Furt rok a půl - s nějakým ročním plánováním předem.

    Ad konspirace: Takhle to funguje normálně, když máš zakázku se SW firmu v řádu stovkách mega, tak je to projekt na několik let.. On i 25 megovej projekt je v řádu třeba pěti let.. ale jo, problém Early Access je reflektovanej - už se o tom mluvilo, že by steam měl definovat režimi EA - tj. někdo jen dolaďuje, někdo staví od píky.. Ten koncept byl ale tehdy novej, tak do toho všichni kupující šli hrrr.. Imho je to neinformovaná koupě, když byl i kickstarter v plenkách a vlastně ještě nic nebylo hotovýho. Kdo chce dočká se roku 2017/8 a koupí ve slevě:-)

    Problém s tebou je, že opakuješ stíženosti na které už bylo odpovězeno: ad. bugy, teď se řešej jen věci, který jsou game crashing a navíc jen u majority hráčů, nikoliv minority. Protože logicky, tyhle lidi můžou požadovat vrácení peněz za nefunkční produkt.

    REDSNAKE: Neměla nic co by zabránilo cheaterům v komunitě kolem SA, neměla nic, co by umělo efektivně vyrenderovat současný města. A3 se proto použít nedala, navíc lidi znalý engine na tom furt pracovali - takže by jít stejně nepřekopali, aby mohla postavit server/klient architekturu. Já furt nechápu, kde berete to přestavu že ten A2 engine stačilo jen pošochílat a všechno půjde. Vždyť tam je legacy kód ještě z operace flashpoint. Většina práci za poslední dobu je právě přestavba engine do nějaký udržitelný podoby, aby na něm mohli pracovat lidi, kteří to šílenství neznaj.

    HALCYON: jojo, kritika bude akceptovatelná až po releasu 1.0:-) Teď drž hubu a krok s vývojem, i kdyby jsi měl skončit zahrabanej s vápnem. Ale to je holt logika Early Access - jak chceš vrátit výrobek, o kterým víš, že není hotovej a až bude hotovej, tak ho budeš mít tak dlouho, že ho stejně nepřijmou zpátky.

    SA/A3 jsou dobrý early access tituly. Jen SA začal o několik levelů níže než A3.

    A vůbec leave bohemka and dean alone.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: hm, jenze bohemka mela prakticky hotovej engine. Dalsi vyvijela na A3, kterej je taky fcni. A prakticky bez financnich omezeni. Kdo tohle ma?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Hned takhle při pondělku? Ale že jste to vy, dal jsem si tu práci a sepsal seznam mejch oblíbenejch her s max. 2letym vývojem:





    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Tyhlety alfy za penize kazdeho Jen otravuji ...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE: Rudolf je takovej Whitehat troll kterej oprávněně nasranýho hráče označuje za trolla ... :-D. Nicméně jeho karta ALFA (Fatal argument level +400) je neprorazitelná žejo. A hlavně nerefundovatelná :-DDD.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: RUDOLF: hmm, mě by jen zajímalo, kolik lidí by si hru koupilo kdyby řekli, že po roce a půl, dvou letech se budou plácat s enginem a hotová bude část oblíkání panenek a strkání teploměru do prdele.

    Jsem nad tím tak dnes přemýšlel a vlastně ani nejsem rád, že jim to pod rukama tak nabobtnalo. Já jim dal prachy na hru, ne na překopávání enginu a pětiletý vývoj. To kdybych věděl...Je fakt, že taky mám nahráno téměř tři stovky hodin, ale..


    BLAF: Ale jo, bugy beru. Kdyby to aspoň byla nějaká nová chyba, o nic jiného mi nejde. To takhle můžou opravovat do alelůja.

    (konspirace) Ale kdo z nás má zajištěnou práci na xy let dopředu, že...(/konspirace)
    BLAF
    BLAF --- ---
    REDSNAKE: Nova doba, hrac hraje na testovacim serveru hry v alfa verzi a stezuje si na bugy :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Víš co, přehazuju mezi exp a stable jak divej a nikdy jsem o config nepřišel. Cry bis a river na feedback trackeru. Co se děje tobě, se nemusí dít spoustě jinejm, PC je prostě platforma plná diverzit.

    Já dayz sleduju roky, takže určitej druh stížností, jsem četl tolikrát, že už je ani nemůžu přecházet. Pusť si na hromnice o den více a pochopiš.

    Jako jo, fanboy jsem, páč jim držím palce a myslím, že to s náma myslej dobře. Do krve se budu hádat, že si kritickej odstup hlídám, ale víš co, do krve.

    Prostě chápu co lidi na epochu a spol baví, ale prostě to nebylo udržitelný technologicky - nedalo se to dál vyvíjet a těch pár drobnosti do krásy, znamenalo totální překonání army. Pokud teda můžu věřit bohemce:-)

    Přeju vám pěknej epoch mod na SA, i když jsem postřehl nějaký nesrovnalosti ad. osobní hosting a vypuštení server files. Překvapivě Dean byl a je na straně moderů, bohemka samosebou celou svojí bytostí, ale jak to vidí v součastnosti tým SA, je docela otázka. Ale ten namalsk připravujou, tak nějakej plán určitě maj.

    SA živí spoustu streamerů, lidi to furt hrajou přeze všecho v počtu hodin over 9000. SA je prosťe furt král a myslím že ještě pořád bude, kvůli uřčitý radikálnosti Deanova komceptu a bohemky/kupujícich víry v ní.

    Za mně, ano, byl jsem a tedy stále jsem naivní, když jsem předpokládal, že co nevidět vyjde SA (2012/2013). Když jsem viděl v jaké podobě to tehdy vyšlo, tak mi to přišlo dost punk. Teď mám k 2016 víc argumentů, velkej SA tým a postupnej progress. Samosebou vydaří-li se novej rendering a server performance. Tak SA bude super hra, kterou bude hrát furt spousta lidí. A když bude modding, ólala.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Hele, já si tě vážím za to info, který sem o hře dáváš, ale jinak seš hroznej fanboy:) Sorry, hru ať si kurví jak chtěj, ale opakovaně mazat config by snad nemuseli. Se s tím nastavováním srát, navíc čekat než se každá změna projeví, protože to maj dementně udělaný. Proč jiný hry můžou normálně fungovat a DayZ je furt rozbitý? Na alfu prdím, vždyť to jsou chyby co jsou už řešený dva roky.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Tojo, bohemka by se jich měla zbavit.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ne, jen trochu retardi.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Developeři jsou zlí lidé.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ehm, exp si opět nepamatuje nastavení grafiky. Flexibilní složka mzdy pro autory hry je od bugu? Jestli jo, invence jim pochyběla, tohle už tu bylo.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: to je hrozná škoda, do tý doby než bude fungovat pers to bude jen o vraždění..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ne, každou středu wipe pohozených věcí
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WIN_KLO: už jsou servery s persistencí?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    The SVD (СВД), or Dragunov rifle as its commonly known, is used in a designated marksman role at the squad level in Russian doctrine. Model is WIP and needs to be animated, have sounds made, cfg, and finally added to the loot tables when the designers feel comfortable there is enough control over the number of these spawning.

    Trello
    https://trello.com/c/Yzq5pNSS/53-weapon-related-art
    WIN_KLO
    WIN_KLO --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam