• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    SVORO
    SVORO --- ---
    RUDOLF: Tohle je spíš špatný, než dobrý.... Teda podle mě ....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    oční bonbónek, v duchu true detective aj. dark mood inter

    Smixxa Intro
    http://www.youtube.com/watch?v=6rRVO-1-1PA
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: čekat, imho klidně už v dubnu, ale pak se bude rozvíjet dál - jen konečně budeš moc sledovat změny na vlastní oči.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Takže v nejbližší době render ještě asi nečekat, co...

    Btw. hrajete někdo nějaký survival mod na A3?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 24 Mar 15 | DayZ | Official website
    http://dayz.com/blog/status-report-24-mar-15
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ani omylem.. nejdřív se rendering dotáhne vizuálně do stavu 1:1 se starým - plus nějaký bonusy jako jinej postprocessing, mlha a ještě něco říkali - jo, hlavně pořešej to renderování věcí co nevidíš.. pak se rendering bude rozšiřovat o nové DX11 features a jiné vychytávky - tj. po vyřešení prvních chyb, se bude přidávat na eye candy.. s renderingem bude práce až do 1.0 a možná i dál. Každopádně doufám, že se splní úvodní 30% nárůst FPS, bez optimalizací a že merge bude co nejhladší bez pádu klienta a zásadních chyb.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Brief recap: Shooting range trip
    https://www.youtube.com/watch?v=lZ631F6qhgs
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Save 50% on Arma 3 on Steam
    http://store.steampowered.com/app/107410/

    ARMA III za -50% na steamu. Asi do ní půjdu..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    .308 Winchester/7,62×51 mm (Winchester Model 70, Blaze 95) kvůli odlišení od 7,62×54 mm R (Dragunov, Mosin)



    Chris Torchia: "WIP 308Win - something for which I know many will be excited."

    Trello
    https://trello.com/c/Yzq5pNSS/53-weapon-related-art
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Dneska by mělo vyjít shrnutí uplynulýho čtvrtletí, snad i s vyhlídkama na to další, vč. stavu renderu
    Brian Hicks on Twitter: "Yes, the Quarter-in-Review doc will talk about things such as the new renderer side of the engine, Direct X, the new audio module, and so on"
    https://twitter.com/Hicks_206/status/580061542403674113
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    Chris Torchia: "New medical scrubs which are WIP. There's a hospital with supplies inside and now you can dress the roll of a doctor here to 'help'. You may also find some of the infected donning such attire in the not-so-distant future."

    Trello
    https://trello.com/c/qcKMz1Fm/59-wip-character-art
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: chápu to správně že ten render už je na dohled? To by se pak mohli víc soustředit na věci "který jsou vidět", ne?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    já myslím že i 3pp ocení trochu imerzivnejší zážitek - zvlášť když je to dominantní forma hraní
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Asi jsem to nepochopil, v cem, ze to ma byt lepsi? Ve Falloutu me to akorat stvalo. Jestli nekomu vadi zneuzivani kamery, tak at hraje HC. Nebo jsou vsichni takovy samohonici, ze se na sebe potrebujou furt koukat?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    immersive
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CLUSMAN: To by bylo trochu k poblití, ne?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    me to prijde pekny... jeste by se podle myho gusta kamera mohla trochu hejbat ze strany na stranu
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: za me dobry :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Docela mě překvapuje, odkud se vzala ta potřeba hasit problém, na kterej už jsem dlouho (prakticky od módu) neslyšel vážnou stížnost nebo že by se o něm vášnivěji diskutovalo. 3PP vždycky představovala nižší obtížnost se vším všudy, většina hráčů si na to zvykla a při městskym boji se smířila s hrozbou, že je někdo sleduje zpoza zdi.

    Vůbec jim nezávidím rozhodnutí, jestli do toho jít, protože souhlasný reakce na fórech se zdaleka nemusí rovnat těm, co by mohly přijít od casual hráčů.

    Osobně jsem tenhle pohled přes rameno např. ve Falloutu nikdy nepoužíval.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam