• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Ona ta hysterie zas pomine. PVP nikdo nevymýtí, i kdyby po sobě hráči měli házet čerstvě sklizený dýně.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: je to tuhý jen na pobřeží, that's all.. lidi jsou líný měnit svoje návyky, ale imho za chvíli si zvyknou, že adapt or die..

    včera na veřejným se starou postavou na serveru bylo lootu habaďej.. zkusím jestli mi po dnešním restartu persistence zůstali stany na privátu.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Teď jsem se připojil do Grišina a loot mi přijde normální, asi pomohl ten reset a to, že jsem daleko od pobřeží. V policejní stanici byly jen příslušný věci: uniformy, MP5/RAK se zásobníkama, obušky...

    RUDOLF:
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    !

    Chernarus Needs Farmers: A Guide To Farming In DayZ Standalone
    https://www.youtube.com/watch?v=Kp_sjfWGBRs&feature=youtu.be
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    zdravice evžena zdejší staré gardě.. aneb waiting three more years for epoch

    It will never again become elektro deathmatch, prison island deathmatch, and gangs of guys in military gear looking for a fight.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: no a teď jsem skočil na public k polákům, kde mám starou postavu a zafightoval se zedama.. melee je clunky i když je server svižnej, ale zedi se chovaj celkem logicky, střelil jsem jednoho a druhej běžel za zvukem, ale neviděl mně, tak lelkoval na místě, kousek od místa výstřelu. Pak jsem si cvičně opakovačkou střílel a po zásahu už myslím funguje postižení zeda, páč mi přišlo, že dost zpomalil a změnil animaci běhu. Pro změnu ale nemůžu narazit na stan, abych se mohl utábořit.. jen mi přijde že ten polskej server má zbraně na svých obvklých místech v malejch chajdách - tak možná má ještě verzi bez perzistence.. ale kdo ví.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Jedinej problém s lootem je, že zatím není logicky distribuovanej podle typu lokace. Ale to co je teď, mně baví, více než dřiv je potřeba vlétnou do středozemí a hledat pustinky a opuštěná místa, páč maj nejvíc věcí. Když jsem se spawnul u majáku vedle rýže, ukápl jsem slzu štěstí, když kolem mně proběhl chlapík s krumpáčem z mého předchozího života (omráčil mně u studny), utíkal jsem do středu mapy. Další jidlo jsem našel až za hodinu, ještě než se mi zjevil indikátor hladu. Jablka jsou imho naprd nasytí tak max na pár minut.

    Teď mám po třech hodínách dva stany, pořádný oblečení a sporter .22. A cítim se, že jsem něco dokázal. Nejkrásnější byla návštěva letního tábora pod starým soborem, je parádně creepy. Má to furt spostu nepříjemnejch much, ale gameplay mně teď baví. Má smysl si tábory udržovat kvůli respawnům, páč ty jsou teď solidně hardcore.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: jj pise to tam, ze v 0.56..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    WILL: Samozřejmě, kdyby to bylo na mně, tak zedy (a ty z 0.55 obzvlášť) nepustim z EXPu:)

    Začínám snad i konečně chápat, jak to myslej s tim lootem. Chování hráčů (vč. mě) totiž doteď spočívalo v tom, že si otevřeli mapu DayZDB a zamířili na místo s nejvyšší pravděpodobností výskytu předmětu a na publicu přeskakovali z jednoho serveru na druhej, což prakticky vyšachovalo většinu novejch vesnic na severu, protože v nich spawnovaly max. lovecký zbraně. Tenhle systém může lootování jen oživit, a přiznejme si, je to stále jedna z nejzábavnějších činností v DayZ.

    Další na řadě budou crashky, protože představujou stejnej problém: restart serveru, parta nasedne do V3S a objede všechny spawnpointy během půl hodiny.

    Central Economy - Service - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/223307-central-economy/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Osobne jsem vubec nepochopil tu jejich globalní ekonomiku, to ma být jako zabava projít tři města a najít všeho všudy 4itemy? Navíc to že všude se muze spawnout cokoliv zcela popírá existenci letišť, nemocnic, policejních stanic a dalších budov v kterých bys typicky hledal obvaz a né granát.... :( nezda se mi to jako krok správným směrem, tohle by mělo být více vyvážené. Ale třeba se mýlím a v dalším patchi bude vše dávat větší smysl...
    WILL
    WILL --- ---
    ZOMBO: Dokud zedi nemají ani kompletní audio set, kdy člověk ví, že jsou kolem, že si tě všimli, atd, tak zvyšování damage == zvyšování frustrace hráče. On tam zatím při mlátění se zedama není moc gameplay, IMO. A to říkám jako zaplacený člověk :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LITTLEBOY007CZ: Podle mně jsi byl svědkem závodu. Žadnej changelog jsem nečetl, ale hráli li si s počtem aut na exp, tak je možný cokoliv.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LITTLEBOY007CZ: to zni jako zabava!
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    REDSNAKE: jj na stable, ted jsem se zaseknul v Pustosce s jednou, netrvalo to ani 5 minut a jede dalsi typek okolo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LITTLEBOY007CZ: a kde to? Na stable?
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    Nemáte nějaký info o navýšení počtu V3S? Dneska jsem cestou z Výboru do Krasna našel dvě a další tři jeli proti mě..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: [Full Sellout Mode ON] Jedinej způsob, jak z nich udělat větší hrozbu, je výrazně zvýšit damage a počty. Takhle prostě neodejdeš z boje při přímym střetu bez škrábance a příště si rozmyslíš, jestli je radši nezastřelit, utéct jim nebo nedělat rámus v jejich blízkosti. A furt je ještě můžeš někde zamknout, teda za předpokladu, že těma dveřma neprojdou, což se v tomhle updatu občas stane.

    Taky jsem se nechal za poslední rok rozmazlit, ale zároveň mě štvalo, že se ze zombíků stalo jen něco otravnýho, co tě ruší při lootování a focení zahradních škůdců.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SPINGEE: a da se jim i rozumne uteci... preskocit dva ploty, obehnout dva baraky a ztratej te a nechaj toho..
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Ty zombici jdou obejit stealthem, pokud nemas poradnou zbran tak se snazit vyhejbat a pohybovat obezretne, je to pomalejsi ale tak to ma bejt
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: řešení kolečka a seknutí tím, že se zvýší obtížnost? To je zvláštní přístup...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam