• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SUMI: Zahlídnul jsem podobnej dotaz na divizi DayZ Art – tam prej nebrali (je to pár měsíců zpátky).
    SUMI
    SUMI --- ---
    Budu mít takový divný OT dotaz. Nezkoušel někdo kontaktovat BIS ohledně stáže (neplacené samozřejmě)? :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    "A bude k jídlu?"



    Chris Torchia: "We finally have matching hunting camo jacket and pants. It will come in Brown, Spring, Summer, Autumn, and Winter variants. My personal favorite is the summer version."

    Trello
    https://trello.com/c/qcKMz1Fm/59-wip-character-art
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Survivor GameZ VI Trailer - April 19th 1pm PT/9pm GMT
    https://www.youtube.com/watch?v=Y-zcE4QiACk
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Chyběj animace a nestíhající servery. Kdyby nebyli číterky a běželo to na klientu, tak ten vývoj bude rychlejší a příjemnější. Imho se nejdřív prgá prototyp melee a na něm se ověřuje hratelnost. Ale v SA/Armě je melee adhoc, ale nějakou lásku mu dávaj, tak snad to bude akceptovatelný. Už jen že bude animovaný feedback při útocích je dost cool.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: hlavně aby se z toho melee nestal standard. To by mě fakt mrzelo. Já nějakou dobu hrát nemusím, ale hlavně ať to k něčemu je.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Problém je, že jsou různé druhy early access. U SA se vyvíjejí a nasazují ještě fundamentální části engine. U jinejch jde spíš o content developement. Nasazování fundamentálních částí engine je rizikovější, než dodávání budov a předmětů. Samosebou je otázka jak bohemka řeší interní buildy a podle všeho je vydává ještě horký. Imho to dělají, aby si co nejdříve ověřili build na co nejvíc lidech. A mohli programátory zaměřit na priority. A pak je přesměrovat do nových oblastí vývoje. Ale to je velké IMHO.

    Za mně jsou nový zedi cajk, stejně se jim vyhýbám a mají menší dmg, nevydrží běhat dlouho. Tak mně to na stable nerozčiluje a přijde mi to jako dobrej krok i přes rozbitý melee.
    SMETA
    SMETA --- ---
    REDSNAKE: ono jak se to veme nehratelna. Co jsem zkousel ruzny konkurence tak DayZ furt tezce vede. A to ze se hra vraci do ruznejch fazi kdy si rikame,, proc???,, je jen dusledek toho ze predchazi jinejm a vetsim problemum. Rozhodne kdyz vim ze jsou zombici nejak posrahausovany tak vyuzivam stealthu a obejduje. Kdyz vim ze je neco z rozhlednama tak na ne nelezu. Radsi 5 prispevku kdy zjistim na co dat bacha nez 50 prispevku o nehratelnosti. Asi to neodpovida na tvou reakci ale ja mam proto v pc dalsich pet her. Mame preci jen jedny nervy.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SMETA: Otázka je, jestli by byl zas až takovej problém přistupovat k tomu vývoji tak, aby to bylo kontinuálně hratelný. Já jsem si byl vědom toho, že si nekupuju hotovou hru a nevadilo mi to. Ovšem nemohl jsem tušit, že budou hru vývojáři opakovaně rozbíjet do nehratelna.
    SMETA
    SMETA --- ---
    Ja nevim na co tu furt nadavate. Je to nedodelany. Nekterej patch je hratelnej jinej zas ne. Zaplatili jsme si exkluzivitu bejt u tvorby hry, nikoliv hotovy produkt. Kdyz me to *ere tak hraju neco jinyho. Polovina prispevku rozebira nehratelnost. A je naprosto zbytecna.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: lootu bylo hromady, s tím problém nemám. Ale jako praxe taková, že fyzický střet se zedem na mele zbraně se neobejde bez zranění mi přijde dost mimo. Navíc naboostovat zedy před doděláním animací je taky kousek hodný Bohemky.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to je dobře, po chvíli by si nadával, že není loot.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Tak jsem to po měsíci zapl, vydržel jsem u toho tři minuty, přesně do prvního zombíka. Hituje mě aniž by udělal pohyb, nejde trefit a vůbec. Parádní update, už není hratelnej ani stable.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    JENSENS85: Někam na seveeer, tam bude líííp..

    já vím, furt se opakuju
    JENSENS85
    JENSENS85 --- ---
    Nevíte, jak je možné, že ať se spawnu kdekoliv, nikde není žádný loot. Prostě hned smrt na hlad... Pro mě tenhle update nic moc...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO:

    What the SOS signal is actually going to look like
    https://www.youtube.com/watch?v=LkITAVMMF9c&feature=youtu.be
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: REDSNAKE: Zombíci jsou opravdu klíčem ke zmírnění KOS, jak se z nich teď stává plnohodnotná strana. Dovedu si představit, že se najdou hráči, co se radši společně prostřílí z města, protože to jednoduše sami nedaj. A potom nastane reálnej syndrom, kterej zastaví i Terzovu napřaženou sekeru aneb "Svoro, potřebujem, abys nám tu někoho zabil..."
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    a dayz se povedlo, že mně kanibalismus ve hře nenapadl jen jako doplňek, ale jako celkem efektivní gameplay strategie.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: já to hraju sám poslední dva roky:-) a celou dobu vím, jak by mi ulevilo, kdyby mi někdo kryl záda, tím že by hlídal okolí. Na hermit style se myslí, že jsou v nevýhodě proti dvěma lidem je jasný a v pořádku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: A celá ta mechanika podstatně znevýhodňuje hráče, kteří nemají s kým hrát/nechtějí hrát s někým. Což je škoda, protože všichni kámoši vždycky naslibujou, že se bude hrát a pak se nikomu nechce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam