• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DUBAS_: Moje představivost praská ve švech.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HALCYON: no a bude se spawnovat v sesti barvach
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: WOW AUTOBUS
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: Tak se ještě dočkáme nastřelování optiky, ne? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Než pořeší dva bugy se současnou distribucí lootu, rollback na starej. ETA začátek května.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Vypadá to, že PSO bude spawnovat rovnou na SVD a VSS, viz popisek... "My immersion!"



    Chris Torchia: "Kashtan C-1. The first new weapon optic in some time - we realized (FOV slider issue aside) that the calibration marks for the PSO version currently in game just won't work for the version which will be necessary for the VSS - the ballistics of the 9x39mm bullets it fires is dramatically different. This means we'll essentially have to create a new reticle which is calibrated for the slower 9x39mm and add it as a new class to the game. The problem then is that there will be 2 or more versions (if we add also a calibrated version for 5.45x39, 5.56x45mm, and 7.62x39mm) of the same PSO scope spawning and that's just a bit silly for our purposes. Therefore, Peter decided we will simply spawn the appropriate version of the PSO already on either the VSS or SVD and not as a "loose" item spread through the map. The Kashtan will become the loose item which players can find and use on the AK platform."

    Trello
    https://trello.com/c/Yzq5pNSS/53-weapon-related-art
    SUMI
    SUMI --- ---
    ZOMBO:
    WILL: Díky za info! :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    Chris Torchia: "Winchester 70. This particular version fires .308 Winchester ammunition and features a wood stock. It has an internal magazine which accepts 5 rounds."

    Trello
    https://trello.com/c/Yzq5pNSS/53-weapon-related-art

    Biran se s ní teď prohání na publicu
    Brian Hicks on Twitter: "First blood shed over the M70. http://t.co/9YQpB52CvG"
    https://twitter.com/Hicks_206/status/587984372848058368
    WILL
    WILL --- ---
    SUMI: Stáže v Bohemce neexistujou. Jedině se za určitých podmínek stát externím spolupracovníkem, což většinou grafici, nejčastěji schopní lidi z komunity.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SUMI: Zahlídnul jsem podobnej dotaz na divizi DayZ Art – tam prej nebrali (je to pár měsíců zpátky).
    SUMI
    SUMI --- ---
    Budu mít takový divný OT dotaz. Nezkoušel někdo kontaktovat BIS ohledně stáže (neplacené samozřejmě)? :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    "A bude k jídlu?"



    Chris Torchia: "We finally have matching hunting camo jacket and pants. It will come in Brown, Spring, Summer, Autumn, and Winter variants. My personal favorite is the summer version."

    Trello
    https://trello.com/c/qcKMz1Fm/59-wip-character-art
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Survivor GameZ VI Trailer - April 19th 1pm PT/9pm GMT
    https://www.youtube.com/watch?v=Y-zcE4QiACk
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Chyběj animace a nestíhající servery. Kdyby nebyli číterky a běželo to na klientu, tak ten vývoj bude rychlejší a příjemnější. Imho se nejdřív prgá prototyp melee a na něm se ověřuje hratelnost. Ale v SA/Armě je melee adhoc, ale nějakou lásku mu dávaj, tak snad to bude akceptovatelný. Už jen že bude animovaný feedback při útocích je dost cool.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: hlavně aby se z toho melee nestal standard. To by mě fakt mrzelo. Já nějakou dobu hrát nemusím, ale hlavně ať to k něčemu je.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Problém je, že jsou různé druhy early access. U SA se vyvíjejí a nasazují ještě fundamentální části engine. U jinejch jde spíš o content developement. Nasazování fundamentálních částí engine je rizikovější, než dodávání budov a předmětů. Samosebou je otázka jak bohemka řeší interní buildy a podle všeho je vydává ještě horký. Imho to dělají, aby si co nejdříve ověřili build na co nejvíc lidech. A mohli programátory zaměřit na priority. A pak je přesměrovat do nových oblastí vývoje. Ale to je velké IMHO.

    Za mně jsou nový zedi cajk, stejně se jim vyhýbám a mají menší dmg, nevydrží běhat dlouho. Tak mně to na stable nerozčiluje a přijde mi to jako dobrej krok i přes rozbitý melee.
    SMETA
    SMETA --- ---
    REDSNAKE: ono jak se to veme nehratelna. Co jsem zkousel ruzny konkurence tak DayZ furt tezce vede. A to ze se hra vraci do ruznejch fazi kdy si rikame,, proc???,, je jen dusledek toho ze predchazi jinejm a vetsim problemum. Rozhodne kdyz vim ze jsou zombici nejak posrahausovany tak vyuzivam stealthu a obejduje. Kdyz vim ze je neco z rozhlednama tak na ne nelezu. Radsi 5 prispevku kdy zjistim na co dat bacha nez 50 prispevku o nehratelnosti. Asi to neodpovida na tvou reakci ale ja mam proto v pc dalsich pet her. Mame preci jen jedny nervy.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SMETA: Otázka je, jestli by byl zas až takovej problém přistupovat k tomu vývoji tak, aby to bylo kontinuálně hratelný. Já jsem si byl vědom toho, že si nekupuju hotovou hru a nevadilo mi to. Ovšem nemohl jsem tušit, že budou hru vývojáři opakovaně rozbíjet do nehratelna.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam