REDSNAKE: krokodýly v čr nechceme.. ale sorry, evidentně nemáš žádnou představu o tom, jak se vyvýjej komplexní systémy. Chápu že otevřenej vývoj engine trápí hráče, stejně tak si asi dokážu představit, že si neuměli představit do čeho tou koupí jdou. A teď jsou nasraný, když zjišťujou že různý early access se od sebe můžou diametrálně lišit. A že je stále riziko, že to do sebe na konci nezapadne. Jestli je pro tebe nižší cena malá záplata na tři roky rakoviny - nic s tím už neuděláš. U EA se peníze nevracej. Asi je pro příště lepší zaplatit celou cenu až to vyjde i s recenzema, abys měl představu o co jde. Nebo si počkat na sales. Ale rozumím, před rokem a půl byl early access novinka a lidi kupovali SA s různýma představama.
Hra není web appka, kde na sebe stavíš bloky kódu, který byli napsaný milionkrát - takový části tam teda taky jsou - ale na ty si nikdo nestěžuje. Ale AI, klient-server performance apod. jsou problémy s mnoha řešeníma, kde není jedno správný řešení, který na papíře vymyslíš a hotovo - ale předěláváš a předěláváš. Takže tvoje představa, že pár měsíců merglí AI co má vliv na performance, je znak dilatanství, je prostě úplně mimo. S tímhle se setkávaj všichni vývojáři, včetně těch geniálních, klidně u malejch projektů.
A na konec, když ti tu několikrát někdo řekne:
a.) peníze se nerovnají hotový produkt
b.) merglí kód se bude dál ladit
c.) it is fucking alpha
tak sorry ale not this shit again..
btw. když na konci 2016 vypnou zedy, aby zjistili zdroj nějakýho problému, no fucking problem - protože to bude furt beta..