• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: BURKHAR: to mně zasvěťte.. ať vydá BI na a2ao jakejkoliv patch, furt nezabrání tomu, že cheater na straně klienta může dělat co chce a posílat serveru co chce.. Server může maximálně najaký věci zkontrolovat jestli dávají smysl.. tj. "odstranit poslední bug přes který se cheateři dostali do hry a mohli podvádět" zní pro mně jako nonsense.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    DUBAS_: Můžu potvrdit, že na patchi se dělá. Ostatně, na blbnutí v modu bych se přidal někdy.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    po dnesnim patchi na experimentalu v puste
    vypada to ze vypli zedy (zase)

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    CLUSMAN: nemuzu s tebou souhlasit ja tuhle svickovou (dayz mod) hraju uz od vydani 3,5 roku a zbyle hry uz jen sbiram a nehraju naposledy to odprdl witcher myslel jsem ze me to chytne a nic ikdyz to je skvela hra

    kdyz vydali sa byl jsem nadsenej a branil jsem ho ale co ted clovek vidi ze delaji na mene dulezitejsich vecech tak me to stve

    co jsme mluvili s adminem z apollo serveru tak bi pripravuje posledni patch pro a2oa ktery by mel odstranit bug pres ktery se cheatri dostali do hry a mohli podvadet
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tohle je pěkný: raritnější předměty se budou shlukovat kolem mordoru..

    CUKY
    CUKY --- ---
    Status Report - 09 Jun 2015 | DayZ | Official website
    http://dayz.com/blog/status-report-09-jun-2015
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: No tak evidentně by to už nebyl "jenom mod" když by to byla standalone hra, ale umožnilo by to právě ty úpravy, které nebyly možné, protože to bylo A2OA. Když to napíšeš takhle, tak vypadam jako úplnej idiot, ale tak snad někdo alespoň tuší co tím myslím.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    HNIZDO: Epoch je přeskriptovanej, ne přeprogramovanej. ;)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Takže jako současnej DayZ Mod, jen bys za to zaplatil?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A proto je teď pro mě větší zábava DayZ Mod Vanilla, nebo třeba OverPoch od CCG, proto Dubas stále hraje A2OA Epoch... Za tu dobu co se patlaj s SA totiž komunita dost poladila a je to hodně hratelné.

    Jen ten potenciál peněz a lidské práce teď teče jiným směrem no. Máme houby v lese, jablka na stromech a bude hezčí grafika.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: a uplne nejsmutnejsi na tom je, ze zatim vanilla mod dostal mnoho relevantni funkcionality z sa, a narozdil od nej je funkcni jak technicky tak herne - a stabilni.
    Bez ohledu na to, ze hrajem na tezce preprogramovanym epochu, kde jeden schopnej programator pridal do modu vic uzitecne herni funkcionality (ovsem nikoliv technicke), nez sa za celou dobu vyvoje.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak zrovna směřování na konzole jako plus rozhodně nechápu. Spíš naopak.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ideální DayZ SA pro Cranka: DayZ Mod bez bugů a cheaterů.

    Po SA jsem toužil jenom proto, že mod byl nehratelný díky buď bugům v tomto případě retardovaného (jinak samozřejmě unikátního a velkolepého) enginu A2 a kvůli přílivu cheaterů, kteří prakticky zkazili celou hru.

    Když bojovat s cheaterama umožnovaly externí nástroje (např. detekovat, že se někdo přesunul na mapě o nesmysl a zároveň při tom nezemřel), nechápu jak je možné, že to nejde když mají pod palcem zdrojáky serveru i klienta (do tý doby dean brečel, že nemá zdrojáky serveru a klienta).

    Bugy. A2 má spoustu legračních bugů, který možná někdo bere občas jako featury, takový specifický feel a momenty totální retardace/glitchů/lagů. Vyšla A3 - novej engine, ale většina těchhle "bugů" tam zůstala. A zůstala i v DayZ SA. Ani jedno nepovažuju za novej engine.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Sbírat houby přece:-) Ale to pak budu hrát jen já a nebudu mít potřebu se paranoidně otáčet.

    Já vidím smysl v SA že BI postavěj engine s MMO architekturou a vznikne kolem toho několik modů, kde si hráči najdou co jim vyhovuje. Tj. někdo zůstane u hardcore survival vanilla a ostatní si užijou co ho baví. Mezitím bude BI zlepšovat znalosti bezpečnosti kolem MMO architektury, hive backendu a třeba na tom engine postavej novej projekt. + Pokus o proniknutí na konzole.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Dává to smysl, protože si aktivního hráče nedokážu představit jako romantika, co loví jeleny někde u hranic mapy. Naopak jen v PVP, kde naběhne po respawnu pod Pavlovo, drapne AKM a honem do akce. Tohle vemte většině a ragequit/shitstorm je na střeše.

    Čímž se teda možná částečně vracíme k diskuzi z konce roku 2012, a to – co je smyslem DayZ?;)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    nejsmutnější na tom je, že to bylo hratelný a oni to prakticky jen dostali do fáze, kdy to už hratelný není. Takže to dál nikoho v týhle fázi nezajímá. A je to škoda, stačilo možná jen trochu víc přemýšlet nad tou masou lidí, že třeba tu hru chtěj dál hrát. Ale to se táhne s DayZ od začátku, mám trochu pocit, že "tvoje prachy už máme, tak drž hubu a krok, nebo to nehraj. A seš blbej že sis koupil EA". Já vím, už to neudělám milá BI, slibuju.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: ta zpráva je jen shrnutí hysterický části redditu, jsme tam každý den, znám jejich argumentaci i rozsah jejich neznalostí, když volají po nesmyslech. Ten oddliv je message stará už několik týdnů, jakmilo se dostalo na r/games minulý týdnen, tak dostali nejvíc plusíků názory, který dost kulhaly v argumentaci ale vyjadřovali zhrzení nad vývojem. Masa holt průměruje, takže je z toho klasický lynč. Už v tom článku, ta interpretace že Dean odešel z vlaku co se řítí do propasti, byla spíš snaha dodat textu emoce. Jako no problem, jsou novináři a prodávaj svý tisky, ale pak jim občas uteče realita.

    Neříkám že to nevytváří tlak na BI, ani že to nějak nezmění přístup lidí k SA. Ale vzheldem k tomu co vím o největších problémech SA, to všechno vysí na renderingu a optimalizaci serverů. Jestli to BI dá, a já věřím že jo, páč to u A3 dali, tak čekám těžkej příliv hráčů. Tahle fluktuace prostě fatalní pro SA nebude.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: ja tam zadnej hysterak nevidim. Vidim tam proste a jednoduse tezkej odliv hracu. Nic vic, nic min :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: DUBAS_: CLUSMAN: Tenhle hysterák nemá cenu řešit. Počet hráčů začal klesat od .55, kdy se nepovedl build s centrální ekonomikou (problémy s respawn na private serverech a myslím i na public). Dva měsíce je to bez nového stable, tj. přerušil se přísun novinek v buildu. Tipuju že počet hráčů nalákaj až s novým renderingem. U .57 co snad už tehle týden vyjde se spíš rozhodne, jak hráčům sedne centrální ekonomika, která dost mění styl gameplay. Klasičtí PvP jsou nasraní, páč se bojí, že přijdou o snadný gearování zbraní a insta action na pobřeží. Jiní že nepřežijou na pobřeží.

    HALCYON: To s neschopností se valí furt, ale přijde mi to porovnání s jinými EA dost zcesty. Kdyby A3 šla do Early Access ve fázi kdy překopává A2 OA engine na A3, tj. 2-3 roky před vlastním Early Access - tak by všichni řvali stejně jako u SA. SA je asi jediná hra, která zásadně mění engine a přitom releasuje buildy. Před EA překopali snad jen systém předmětů a inventář a nasadili první implementaci MMO architektury (nevím jak jinak to nedůvěru serveru ke klientu nazvar), udělali server file a nakonfigurovali backend. Vše ostatní byli legacy věci z ToH/A2. Do diskuze jestli rendering, AI, sound engine, implemetnace fyziky apod. má trvat kratší dobu než rok a půl se nepouštím - ale imho je to normální. To řvání o neschopnosti je spíš frustrace, páč to evidentně chtějí všichni hrát, jen to prostě ještě není ready hra. Jestli ta hra bude má vůbec šanci být ready poznáme snad někdy v půlce bety nebo při 1.0. Ale zatím to všechno do sebe zapadá, i když drhne.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Btw. nenašel jste někdo na EXP Pristine paličku na maso?

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam