úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
RUDOLF
---
---
22:51:01 8.7.2015
1 odpověď
+1
zombo chodí na ryby
ZOMBO
---
---
21:43:32 8.7.2015
DayZ Standalone UMP-45 [0.58 EXP]
https://www.youtube.com/watch?v=uwAldsyHVQQ
RUDOLF
---
---
13:25:37 8.7.2015
+7
DayZ SA - Flying Alien Cows...
https://www.youtube.com/watch?v=t4azvE9jfTk&feature=share
RUDOLF
---
---
13:23:41 8.7.2015
+2
Imgur
http://i.imgur.com/shroFaQ.gifv
RUDOLF
---
---
16:37:06 7.7.2015
+1
https://www.youtube.com/watch?v=MIxW2JUoyhU
LASICE78
---
---
14:11:08 5.7.2015
SPINGEE
: co dělají co nikdo nechce?
ZOMBO
---
---
11:25:28 3.7.2015
+3
Here's a WIP shot of the sedan we've been teasing. Love those old school gauges. We should be able to pass this off to our designers to begin configuring the car shortly and I can't wait to see them driving around Chernarus. Its my personal favorite so far.
Trello
https://trello.com/c/jU0F6AJm/74-vehicle-art
RUDOLF
---
---
22:47:03 2.7.2015
+2
prej vychází i kouř z komína
DayZ Standalone Ep.18.6: Indoor Fireplace!
https://www.youtube.com/watch?v=K6kIL04Y5ds&feature=youtu.be
RUDOLF
---
---
22:43:05 2.7.2015
Hezký že vychytali i tenhle rozměr upocených převlíkáren pro dělňasi.
ZOMBO
---
---
14:33:35 2.7.2015
Peter Nespesny:
We get together a mockup of the new inventory GUI which will be implemented. Alongside with necessary and welcomed functional changes the most visible thing is the clear focus on character. I want DayZ to become very character oriented and this is one of the first step towards it. You will be able to not only rotate you character freely but also zoom in as close as possible to examine the reflection of life span in character's face. Bear in mind that mockup is not final visual nor functional design.
Jan Tomasik:
Since the new inventory got out much earlier than I would like (but it was nescessary to test the tech behind it) I feel obligated to show you where are we heading at least. Please be warned, that no graphic designer touched it yet and as always it's still work in progress and might turn out significantly different in the end. I hope this mock up will give you the idea what we are aiming for and starts the fruitful discussion.
WIP inventory sneak peek - Design - DayZ Forums
http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/226616-wip-inventory-sneak-peek/
ZOMBO
---
---
10:58:32 2.7.2015
+4
[EXP] 0.58.128528
– neoficiální poznámky:
- nový pohled 3. osoby, přes levé/pravé rameno při míření
-
nový design inventáře
, hlavního menu a seznamu hráčů na serveru – nutné zadat příkaz -newui při spuštění hry!
-
nový zaměřovač
- V3S: úložný prostor (inventář 5x24 míst),
možnost odmontovat kola
,
model prasklé pneumatiky
-
lednička
s úložným prostorem (inventář 2x5 míst)
- uniforma americké námořní pěchoty, maskování MARPAT
kalhoty
-
možnost rozdělat oheň v domácím krbu
-
možnost sesypat sirky do jedné krabičky
- po vysypání nábojů nebo hřebíků zůstane z krabice papír
- oblečení je nyní možné rozřezat jen ostrými předměty
EXP Update July 1st Changelog : dayz
https://www.reddit.com/r/dayz/comments/3brwyr/exp_update_july_1st_changelog/
ZOMBO
---
---
10:17:24 2.7.2015
Btw. dvouhlavňovka se osvědčila jako ideální zbraň na hordy, často padli i 3 zombíci najednou, takže doporučuju nechávat si uřezanou aspoň jako sekundárku
ELPASO
---
---
8:42:51 2.7.2015
HANOUCH
: ja se na ne divam furt :P
HANOUCH
---
---
8:37:22 2.7.2015
1 odpověď
+2
ELPASO
: zase kdyz si v dayz nebo arme obecne nastavis s 1s person trackovani pohybu hlavy tak je to taky zazitek, ale chapu ze na ty ruzovy saticky se jeden podivat musi ;)
ELPASO
---
---
8:21:59 2.7.2015
1 odpověď
+1
ZOMBO
: 3rd person? Ja bych to z 1st nemohl vubec hrat, polovina zazitku v dayz je to jak vypadam :)))) to plati pro vsechny lidi se kterejma to hraju
SPINGEE
---
---
0:47:00 2.7.2015
Lysohlavky a trava, az vyjde renderer a ja to zas pustim tak to bude prvni co zkusim
ZOMBO
---
---
0:26:01 2.7.2015
1 odpověď
+1
Nepatřil jsem mezi zastánce tohohle pohledu (v jakýkoli hře obecně), ale po vyzkoušení na EXP 0.58 měním názor. Podotýkám, že takhle přes rameno je jen při namíření zbraně.
připluli
DUBAS_
---
---
6:29:48 1.7.2015
+3
SPINGEE
: no uz vidim jak by se jim opet kousla animace jako kdyz sundavas zbran z ramene a ted by sis stahoval kalhoty nedej boze bys byl ve vykonu potreby :)
RUDOLF
---
---
0:13:44 1.7.2015
+4
Status Report - 30 Jun 2015 | DayZ | Official website
https://dayz.com/blog/status-report-30-jun-2015
Práce s oddělením renderingu od engine už je prej hotová. Maj generickou rendering API vrstvu, která pak volá konkrétní GPU API implementace jako DX11 a v budoucnu DX12, xbox, opengl - dle toho jak se rozhodnou. Maj novou více vláknovou pipeline na zpracování objektů k vyrenderování. Novej systém na materiály, grafici v reálným čase v editoru uviděj jak objekt vypadá. Bude vizuální editor GUI. Bude možný generovat dvě nezávislé scény, tj. - bude možné se vidět v zrcadle, zrcátka apod. Všechno se to teď testuju a odstraňujou se bugy.
ghost sounds v 0.58 prej už nebudou..
CUKY
---
---
23:51:18 30.6.2015
REDSNAKE
: netuším co máš za os ma telefonu, ale ja sem spoko s nyxdroidem. Lítá to svižně.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam