• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    New enterable building incoming! This is the service building. Inside is the craftsman's dream - a well-equipped workbench.



    Trello
    https://trello.com/c/oniD4902/67-environment-art

    + starý info z března: Moving on to more advanced weapon customization, we’ve done a good deal of discussion on allowing more specific customization per weapon. Adding in rail systems, shoe horn mount scopes, barrel swaps, and so on. Controlling when and where this is done is critical to the flow of gameplay across the map. Creating hot spots, and high traffic areas for players looking to gear up, and create their favorite weapon. At this point, we’re looking at adding in advanced crafting tables into this existing (soon to be enter-able) maintenance structure scattered throughout Chernarus.



    Status Report - 17 Mar 15 | DAYZ
    http://dayzdev.tumblr.com/post/114030934016/status-report-17-mar-15
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ARAON: a zombie mačky!
    ARAON
    ARAON --- ---
    Doted jsem to nevedel, ale Skauti a kozy. To je to co chybi v DayZ. :)
    Scouts Guide to the Zombie Apocalypse – EXCLUSIVE RED BAND Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=KLa1QCVqWzs
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: a pro ujasnění

    .58 - furt starej rendering, tj. nízký FPS ve městech a tuna starejch bugů

    Zombies defakto žádný tipuju // Ale kdo ví, různý exp servery maj různý nastavení..

    ale na co těšit:

    CLE - dopracovat se k military gearu chce čas, dobrou mušku nebo štěstí na loot.. high-end věci (M4, Steyer apod.) jen u dynamických objektů jako jsou auta a heliny / 4 hodinovej respawn..

    Servery poběží 12 možná 24 hodin non-stop

    Persistence fachá: baťoh 7 hodin, stan/barel přes měsíc, pro refresh je potřeba hejbnout s věcma. Na redditu někdo zaznamenal 30s lag u velkých táborů..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak ve středu prej .58 na stable..
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    pěkná akce na NW airfield
    #DayZ ~ The Experimental Incident ~ Epic 0.58 Action!
    https://www.youtube.com/watch?v=RRmKdAHD1cs
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ach! návrat k pubescentnímu okukování sestřiček v sakra krátkých šatičkách..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: krásný


    ZOMBO: jak nastavili fixed FOV na zoom a střelbu, jedu furt na high FOV, takže svíčku už nikdy okem nezbystřím..

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    MCFLY: Bez puštěnýho inventáře už tyhle místa "neluxuju", svíčku běžně přehlížim.

    RUDOLF: Už teď je zážitek sledovat jelena, jak zdrhá před zombíkem, tak co teprve taková vlčí smečka...

    Tohle mi včera poslal hráč na stránku, cca 01:20

    DayZ SA, new animals, new AI
    https://www.youtube.com/watch?v=Zhaa_Y5cAhI
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Imho mají problém s optimalizací AI na serveru, aby nesežrala všechen výkon. Tj. jak u zedů, tak později u zvířat. Ta simulace pohybu napříč celou Černarusí musí být zajímavá a komplikovanější než u Far Cry apod. Koukal jsem teď do dokumentace Cryengine - definuje jen teritorium do kterého hráč vstoupí, tak vlny nepřátel (tj. spawnování), má i nějakou Global AI - imho nic, co by řešilo problém pohybu napříč celou Čarnarusí. Byl bych zvědavej jak ten AI model staví. Zdroje pro zvířata, mezi kterýma migrujou. Tj. pastva/jídlo, pití, možná i odpočinek a jestli do kalkulace započtou i predátory - bylo by krásný narazit na rozsápanou laň.
    MCFLY
    MCFLY --- ---
    ZOMBO: souhlas, ale nejhorší jsou ty svíčky..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Mi připomíná, že dlouho nebyl žádnej report ze slovenskýho studia, po stádním AI by měly bejt na řadě šelmy a až potom psi a koně...

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    a autobaterii min. 2x tady

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Jděte po těchhle, nikde jinde jsem ty autodíly zatim nenašel, velká koncentrace je nad Severogradem a obecně se tam málo hráčů zastaví + v lomu spawnuje V3S







    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Spawnovat by měly s plnou nádrží, ale musíš najít a přetáhnout na hlavičku inventáře ty první 2 položky: autobaterii a žhavicí svíčku

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    companion dogs

    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    vypada to tak
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    A auta už se nespawnují v pořádku?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    baterku svicku ani hridel jsem za 3 dny teda nenasel.... bud se to nespawnuje nebo si to nekde nekdo sysli
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mimochodem, říkám si, jaká by mohla být dobrá hra na tom enginu, jakože Stalker. Multiplayer, zóna, anomálie a tak. Novou mapu by to chtělo, a víc AI nepřátel, ne přehnaně, ale jen tak jak je teď třeba zvířat. Dneska jsem měl takový zvláštní setkání se srncem při svítání, pil jsem ze studny a najednou dupot a proběhl kolem mě. Málem jsem se posral. Pak kolem mě proběhl ještě šestkrát, ale to už jsem si zvykl :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam