REDSNAKE: "Ono těch pár fps asi museli někde vzít a nekrást, tak zkrouhli zas jiný věci, třeba spawn lootu, co." : Zbytek je jen tvoje snaha to uhrát na nekompetenci devs, obviňování z lazy practicee apod. Čemuž zatím nic moc nenaznačuje. Takže si jen otvíráš hubu. // Sorry ale s arogancí jsi podle mích měřítek začal ty. Jasně, můžeš říct že jsi to byl joke. Ale no fun have been made.
"To je jako schválně jo? Co si od toho slibujou? By design je taky to, že se spavnujou v určitých budovách poměrně pořád se opakující se věci? " .. you will experience unfinished features, problematic design decisions ..
Z mého pohledu sem naběhneš, nepromyslíš si ani elementární spojitosti a skočíš k závěrům. Děláš to tak často a ano mně to nebaví a jsem zpruzenej. Většinou při komunikaci očekávám nějakou snahu druhé strany o pochopení zjevných souvislostí.
Early Access vznikl také kvůli tomu, aby mohli měnit game design a sledovat jaký to má vliv na hráče. Tak to bylo řečený když EA oznámili. A tak činí již od vydání EA. --> Každý build testuje chování hráčů. Mohl jsi toho všimnout, když Brian sledoval distribuce předmětů černem a jak upravoval, kde se co má spawnovat, aby čerstvý spawni měli základ k přežitití při přesunu do vnitrozemí. --> K zásadnějšímu omezení nábojů/zásobníků myslím ani nedošlo, jen se změnila jejich distribuce po černarusy. --> ... you will experience unfinished features, problematic design decisions ..