• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: hlavně z něco vypadlo, že marek spanhel má fetiš na koně.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: V poslední prezentaci Birana už chyběli a sám na PAXu potvrdil, že je sice pořád chtěj ve hře, ale v rámci bety jen těžko. Věřim, že jenom ty vlci dali zabrat...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    We thank you, and to everyone who has joined us along the way on our march to DayZ’s ultimate release - this wouldn’t be possible without every one of you.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: teda, taky nevěřím že se animal companion objeví .. páč jsem o nich neviděl žádnou zmíňku, ale je možný to potají ladí a vypustí ven jako překvápko. Pak si to kvůli vlčkákovy bude muset zahrát i chudák hanouch.


    DayZ Reflects On The Past, Looks To The Future | Blog | Bohemia Interactive
    https://www.bistudio.com/blog/dayz-reflects-on-the-past-looks-to-the-future

    Animal Companions
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Reakce na ten slejvák může bejt čistě jen nezvyk, osobně si starej déšť ve hře skoro nepamatuju, jak byl loňskej rok suchej.

    Konzole nejsou do vydání 1.0 prioritou, ten zájem je o ně ale pořád velkej, viz Twitter devteamu. Tahák pro DLC můžou bejt pejsci/koně, protože se s nima do bety už nepočítá (vyhozeno i z ofic. Roadmapy 2016). A do dalších 5 let post-1.0 vývoje se opravdu vejde prakticky všechno, jak píšeš, od zbrusu nový mapy po další prvky, co se nestihly.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: s marketingem jsem taky zvědavej, mně se líbí co dělá BI s A3.

    Pro marketing hry typu SA/A3 potřebuješ určitou stabilitu produktu a perspektivu pro další rozvoj. Teď se o stabilitě produktu myslím ještě nedá mluvit, i přes ten prodejní úspěch. Myslím že další velký počin pro SA na PC bude nějaké nová velká mapa jako DLC + nějaký zásadnější features. Teď vlastně vůbec nevím na čem pracuje Ivan Buchta, jestli na Tanoe - nebo právě na přípravě nějaké nové mapy. Každopádně, marketing přijde s kondolema a to uplyne myslím ještě něco vody. A jsem dost zvědavej na gondolí UX u hry typu Arma a jakej to bude mít úspěch/neúspěch. Každopádně, tak bych čekal nejvíc nových hračů. Ale třeba jsou v HC survival nějaký velký rezervy.

    Jo, taky myslím že 2 roky otevřenýho testování produktu pomohly více i za cenu celý ty damage kolem - už jen kvůli těm prodejům:-)

    Hele, ale jsem nejvíc zvědavej až uvidím déšť v praxi, je na něj i docela hate. Plus něco mi říká, že nebude součástí .60. Páč to imho běželo na stroji, který není součástí interní QA - ale v divných rozlišeních měli i různý testovací videa animací apod. No a jestli bude fungovat herně boj s vlky v hutném dešti - me gusta!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Pravda, každej, kdo chce udělat něco jako DayZ, musí někde ubrat, ať už v map/art designu, simulaci zbraní, počtu hráčů nebo AI, jinak se do stejně dlouhý doby vývoje nikdy nemůže vejít ani s hotovym enginem.

    Arkádovost možná nevadí, zároveň netvoří tak silný zážitky, který bys jako content creator streamoval nebo nahrával na YT, což taky výrazně pomohlo boomu DayZ Modu.

    Co se týče EA, tak bych osobně nechtěl vidět DayZ bez těch 2 let otevřenýho testování. Jsem ale sám zvědavej na marketing, kterej bude muset Bohemka po betě rozjet, aby přesvědčila lidi k návratu nebo koupi. Na druhou stranu, jestli se video s DX9 vs DX11 takhle šíří, tak to my, propagandisté, můžeme vidět velice růžově.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: to je jasný, že SA killer zatím není ale myslím, že ho nikdo nemá odvahu udělat v šíři konceptu BI. Ale tenhle survival trh má svý casual hráče, kterým arkádovost H1Z1 vůbec nevadí. RUST/ARK si jdo svojí cestou. Všechno se to navíc prohodí, jamile se ze SA stane platforma pro modding - ale to chce ještě dva roky, aby se to potvrdilo/vyvrátilo. SA prostě bude mít stále svoje hráče, když má po dvou letech stále blockery jako rendering a zombies a lidi stále pokračujou ve své šňůře 1200+ nahraných hodin, tak je SA furt unikátní zážitek. A řekněm si rovnou, že je to díky předešlí práci BI na arma - která tyhle adrenalinový prožitky vyvolává.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: *Rust Battle Royale, H1Z1 Battle Royale. DayZ "survival" killer stále v nedohlednu, proto ta frustrace, protože alternativy v podobě plnohodnotný hry (a ne A3 módu) zkrátka nejsou, tak si dokola ubližujou hraním alfy. A máme klasický předupdatový období, po vydání 0.59 byli všichni jak beránci, alespoň ti nejaktivnější hráči a zároveň kritici.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: srry za předchozí uber velikost..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: to je celkem standardní průřez neinformovanou veřejností.

    NAGASAWA: tak ono to dává smysl, když není early access jako early access. Rust si to postavil na unity, takže nemusel celý vývoj řešit funknčnost engine a mohl se soustředit na rozvoj gameplay a ladění na stabilním engine. Stejně to fungovalo pro ARK. Dead linger vychcípal, prej kvůli tomu, že se nazaměřil na PvP hráče a vyschli jim zdroje. SA je bugfest, protože v rámci EA vytvářej novej engine a jsou v pohodě, protože prodali přes 3 mega kopií a maj předplacených několik let vývoje.

    Chápu ten hate z pohledu uživatelů - všichni si EA představujou jako u Rust/ARK nebo prostě A3, která to zvládla solidně a byla to myslím i první hra, která vyšla z EA. Z toho pohledu je to fakt otřesný EA. Ale z jiného pohledu, je právě to předělání engine v rámci EA to nejlepší co se mohlo stát.

    Co se týče enfusion/SA, brzo uvidíme, jestli komunitě bude stačit nárůst FPS s novým renderingem. Zrovna tenhle merge bude dost zlomový, páč velká část komunity čeká na akceptovatelný FPS ve velkým městech. Takže očekávm větší pump:-) A nějaký stabilnější růst čekám až když se odladěj zombies, přibudou vlci a začne to být celé víc v stable.

    HALCYON: přijdou nový rudolfové!


    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Normální efekt každého EA projektu. Dochází rudolfové.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: ono jde spis o to ze jeste pred rokem tam bylo u DayZ 80% komentaru veskrze pozitivnich.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja si predstavim, jak se pavlicek smeje, az se mu knir natrasa:)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    NAGASAWA: Nechci se tu zastavat vývojářů sa, toho jsem opravdu dalek, ale nemohu si pomoct, pokazde kdyz si představím průměrného pisatele do diskuze u jakéhokoli tématu na serveru sector.sk tak před sebou vidím 16ti leteho chalana odkudsi z Liptovskeho Mikuláše co ma gate adidas se čtyrmi pruhy jak prave dofajcil cigu co ráno ukradl fotrovi z kapsy a jal se obohatit slovenské internety svoji osobitou moudrosti, toleranci a zivotnim nadhledem. Pričemž svoji ostrou argumentaci bohatě obohacuje různými variacemi na slovo kokot.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Slusnej shitstorm v komentech..

    Autori DayZ ukázali vylepšenú grafiku v DirectX 11 | Sector
    http://www.sector.sk/novinka/112615/autori-dayz-ukazali-vylepsenu-grafiku-v-directx-11.htm
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---






    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:



    versus

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam