• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: SA je postavenej na a2/toh, nejvíc práce bylo oddělení svázanosti engine a renderingu. Tyhle prvky implementace jsou legacy pres ještě flaspointu. Jak jsem četl, tak předávám. Z A3 dorazí audio tech a rendering je prej nějaká early verze A3 renderingu, ale Hick to teď vylučuje. Jinak A3 s SA má jen společný předky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HNIZDO: to jsou kecy jen aby se nereklo, ze se nic nedela, ani my co jsme delali na puvodni ARMe bychom si netroufli tvrdit, ze jedem na tom samym enginu, co jel flashpoint a A2 byla jeste o generaci vejs, o A3 nemluve
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Operace flashpoint jela na Arme3 enginu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Ale jestli myslíš za ten měsíc, tak se čeká na 0.60 a rendering. Což je výsledek dvou letý práce předělání engine z dob operace flashpoint.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Cle a perzistence.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Prsi v baracich....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Zapnul jsem to asi pred mesicem a bylo to nahovno stejne jako pred rokem. Neco se zasadne za tu dobu zmenilo?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 16 Feb 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-16-feb-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: počet - jen nástřel pro vysvětlení..

    HNIZDO: výsledek není katastrofální, prostě meleš nesmysly. Ani nedokážeš říct, co vlastně teď běží za features v SA a k čemu slouží. Prostě jen nefundovanej názor.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Reci o staveni baraku z gruntu jsou kecy, sorry. Bohemka ma dlouholete knohow a velice dobre vi kde ji tlaci bota. Pokud upravi to co ma s ohledem na funkci standalonu, neni potreba to stavet od zacatku z gruntu, nehlede k tomu, ze po trech letech by tedy mel byt z toho gruntu videt 100x vic nez zhruba to same, co na zacatku.
    Takze. Jestli to vzali z gruntu, tak je vysledek katastrofalni. Jestli predelavaj to co maj, s tim knowhow, technologiemi a feedbackem co maji, tak se tam tri roky kopou do prdele.

    RUDOLF: 30 zedu ve meste? Si delas prdel nebo co? Na vanille modu je jich tam vic! V prvnim roce jich tam bylo vic.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: tak .60 dá jen naději co se týče optimalizace klienty, tj. hratelný města aspoň na stabilních 30 FPS - samosebou 60 FPS by bylo optimum - ono bude stačit, když bude existovat sestava, která tohle poskytne v ULTRA kvalitě i když to bude znamet nákup high-endu. Plus, že bude existovat nastavení, který ti dá 60 FPS na střední sestavě.. tohle je otázka .60. - Pravděpodobně to daj, když to dali i s A3.

    .60 zedy a AI nevyřeší.. na to se bude čekat.. základní tech mají, myslím že počty začnou navyšovat v beta.. Co všechno je spočítá server je otázka. Optimalizace AI s ohledem na server perforamnce na škále mapy je prostě vyšší dívčí. A tenhle problém řeší imho prvně, takže rizika že to nezvládnou jsou a tvé pocity sdílím. Už teď zedi reagujou v 800m radiusu hráče, do té doby jsou zastavení. Plus už se říká, že zedi se budou spawnovat on demand a budou mít timer. Tj. město bude mít třeba 10-30 zedů, vyčistíš město a po uplynutí timeru, se začnou dospwanovávat. Pokud budou nějaký zedi on demand v lesích, spawnou se dynamicky. Je prostě jasný že narazili na limity a snaží se fungovat v rámci nich.

    Ad 100 lidí - tohle myslím daj, payload co posílá klient je výrazně menší než arma klient payload.. Je to věc optimalizace, narozdil od optimalizace AI na serveru, za tím nebudou asi žádný geniální algoritmy. Navíc dostáváš info jen o věcech v 1km radiusu. Když budou 100 man servery, poběžej v cajku.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: Kdo kdy tvrdil, že 0.60 bude bomba? Je to jen další krok. Bugy se budou opakovaně objevovat i nadále, to je součást vývoje.
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: Problem je ze kdyz se stavi barak tak vidis progress, tady videt skoro neni.
    A ja porad neverim ze to co slibujou bude technicky realny. Ze na obrovsky mape bude 100 lidi 1000 zombii a spousta zvirat s vyspelou AI, dohled na 2km, fyzika pocitana na serveru, auta, letadla, kola.
    Ja si proste myslim ze to se neda protahnout dratem ke 100 lidem bez desync.
    Renderu verim ten urcite bude i kdyz si taky myslim ze napr sidliste v dubkach budou muset trochu zoptimalizovat aka znepruhlednit okna napr.
    A ty bugy co se tahnou celej vyvoj a nekdy zmizej a pak se zase obevej...
    Proste pokud 0.60 nebude bomba a ja si myslim ze nebude tak odpadne i vetsina zatvrzelejch fandu co jeste drzej
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Loot nefungoval, zedi nefungovali - spoustu věcí nefungovalo. Na mod good enough. Původně měl být standalone učasaný mod, tak to i v roce 2012 vypadalo a tešili jsme se.

    Ale evidentně si dobře uvědomili, že jestli maj SA udělat pořádně, tak musej překopat všechno - a to se stalo. Žádný lepení střechy izolepou, ani nový tašky - konstrukce byla špatně, nahnila, nepřeželila by. Tak to prostě předělali, tak že se v tom baráku dá nějak být, přičemž do něj teče, je v něm zima ale dá se tam jakž takž žít. Kdo byl moudrý, nocoval jinde. Kdo chtěl remcat, říkal že jsou to líní stavaři. Kdo bych úchyl, toho stavba bavila.

    Ale na baráku se začalo pracovat, dokonce 3 mega lidí uvěřilo, že ten barák bude dobrej, ale čekali že všechno půjde rychleji ale ty peníze co do toho narvali umožnili postavit dalších několik pater a pár vychytávek, který tu stavbu prodloužili. Prostě zásadní změna plánu stavby, uprostřed realizace stavby. Bylo potřeba víc dělníku, lípo postavit základy, lépe lidi organizovat, vysvětlit jim co maj dělat - to všechno stálo čas navíc. Ale bylo v tom prostě snaha udělat od začátku lepší barák.

    Chápu že z pohledu zvenku to musí působit, že je šílenství stavět takovej barák. Ale stejně absurdní bylo myslet si, že starej barák stačilo natřít, opravit střechu a všechno bude cajk. Novej barák má skoro kostru, velkou část zdiva. Ale do pěknýho bydelníčka ještě rok času.

    A pokud vezmeš samotný zedy, je to problém sám o sobě. Úplně nová stavba, na novejch základech - ze starejch zedů nezbylo nic.

    Ale kdo chce vidět čepičky, vidí jen čepičky.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Vsiml jsem si. Usanky. Podle toho co predtim fungovalo (loot) a nefungovalo (zedi), bych cekal, ze nejdriv se udela to co nefunguje. Ted jsme pomalu po trech letech nekde, kde jsme byli pred tremi roky. Protoze ja tedy nepovazuji za progress servery pro stejny pocet lidi jako driv bez zedu s mizernym klient performance.
    Doufam ze se s tim v blizkych trech letech neco udela.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: troufalé to není, reálné taky ne.. SA řešilo víc problémů než jen zedy.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Je prilis troufale chtit, aby jako primarni feature byli KURVA ZEDI aspon v takovy podobe jako pred trema rokama na modu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: něho
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: hlavně z něco vypadlo, že marek spanhel má fetiš na koně.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: V poslední prezentaci Birana už chyběli a sám na PAXu potvrdil, že je sice pořád chtěj ve hře, ale v rámci bety jen těžko. Věřim, že jenom ty vlci dali zabrat...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    We thank you, and to everyone who has joined us along the way on our march to DayZ’s ultimate release - this wouldn’t be possible without every one of you.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam