• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: Problem je ze kdyz se stavi barak tak vidis progress, tady videt skoro neni.
    A ja porad neverim ze to co slibujou bude technicky realny. Ze na obrovsky mape bude 100 lidi 1000 zombii a spousta zvirat s vyspelou AI, dohled na 2km, fyzika pocitana na serveru, auta, letadla, kola.
    Ja si proste myslim ze to se neda protahnout dratem ke 100 lidem bez desync.
    Renderu verim ten urcite bude i kdyz si taky myslim ze napr sidliste v dubkach budou muset trochu zoptimalizovat aka znepruhlednit okna napr.
    A ty bugy co se tahnou celej vyvoj a nekdy zmizej a pak se zase obevej...
    Proste pokud 0.60 nebude bomba a ja si myslim ze nebude tak odpadne i vetsina zatvrzelejch fandu co jeste drzej
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Loot nefungoval, zedi nefungovali - spoustu věcí nefungovalo. Na mod good enough. Původně měl být standalone učasaný mod, tak to i v roce 2012 vypadalo a tešili jsme se.

    Ale evidentně si dobře uvědomili, že jestli maj SA udělat pořádně, tak musej překopat všechno - a to se stalo. Žádný lepení střechy izolepou, ani nový tašky - konstrukce byla špatně, nahnila, nepřeželila by. Tak to prostě předělali, tak že se v tom baráku dá nějak být, přičemž do něj teče, je v něm zima ale dá se tam jakž takž žít. Kdo byl moudrý, nocoval jinde. Kdo chtěl remcat, říkal že jsou to líní stavaři. Kdo bych úchyl, toho stavba bavila.

    Ale na baráku se začalo pracovat, dokonce 3 mega lidí uvěřilo, že ten barák bude dobrej, ale čekali že všechno půjde rychleji ale ty peníze co do toho narvali umožnili postavit dalších několik pater a pár vychytávek, který tu stavbu prodloužili. Prostě zásadní změna plánu stavby, uprostřed realizace stavby. Bylo potřeba víc dělníku, lípo postavit základy, lépe lidi organizovat, vysvětlit jim co maj dělat - to všechno stálo čas navíc. Ale bylo v tom prostě snaha udělat od začátku lepší barák.

    Chápu že z pohledu zvenku to musí působit, že je šílenství stavět takovej barák. Ale stejně absurdní bylo myslet si, že starej barák stačilo natřít, opravit střechu a všechno bude cajk. Novej barák má skoro kostru, velkou část zdiva. Ale do pěknýho bydelníčka ještě rok času.

    A pokud vezmeš samotný zedy, je to problém sám o sobě. Úplně nová stavba, na novejch základech - ze starejch zedů nezbylo nic.

    Ale kdo chce vidět čepičky, vidí jen čepičky.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Vsiml jsem si. Usanky. Podle toho co predtim fungovalo (loot) a nefungovalo (zedi), bych cekal, ze nejdriv se udela to co nefunguje. Ted jsme pomalu po trech letech nekde, kde jsme byli pred tremi roky. Protoze ja tedy nepovazuji za progress servery pro stejny pocet lidi jako driv bez zedu s mizernym klient performance.
    Doufam ze se s tim v blizkych trech letech neco udela.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: troufalé to není, reálné taky ne.. SA řešilo víc problémů než jen zedy.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Je prilis troufale chtit, aby jako primarni feature byli KURVA ZEDI aspon v takovy podobe jako pred trema rokama na modu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: něho
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: hlavně z něco vypadlo, že marek spanhel má fetiš na koně.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: V poslední prezentaci Birana už chyběli a sám na PAXu potvrdil, že je sice pořád chtěj ve hře, ale v rámci bety jen těžko. Věřim, že jenom ty vlci dali zabrat...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    We thank you, and to everyone who has joined us along the way on our march to DayZ’s ultimate release - this wouldn’t be possible without every one of you.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: teda, taky nevěřím že se animal companion objeví .. páč jsem o nich neviděl žádnou zmíňku, ale je možný to potají ladí a vypustí ven jako překvápko. Pak si to kvůli vlčkákovy bude muset zahrát i chudák hanouch.


    DayZ Reflects On The Past, Looks To The Future | Blog | Bohemia Interactive
    https://www.bistudio.com/blog/dayz-reflects-on-the-past-looks-to-the-future

    Animal Companions
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Reakce na ten slejvák může bejt čistě jen nezvyk, osobně si starej déšť ve hře skoro nepamatuju, jak byl loňskej rok suchej.

    Konzole nejsou do vydání 1.0 prioritou, ten zájem je o ně ale pořád velkej, viz Twitter devteamu. Tahák pro DLC můžou bejt pejsci/koně, protože se s nima do bety už nepočítá (vyhozeno i z ofic. Roadmapy 2016). A do dalších 5 let post-1.0 vývoje se opravdu vejde prakticky všechno, jak píšeš, od zbrusu nový mapy po další prvky, co se nestihly.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: s marketingem jsem taky zvědavej, mně se líbí co dělá BI s A3.

    Pro marketing hry typu SA/A3 potřebuješ určitou stabilitu produktu a perspektivu pro další rozvoj. Teď se o stabilitě produktu myslím ještě nedá mluvit, i přes ten prodejní úspěch. Myslím že další velký počin pro SA na PC bude nějaké nová velká mapa jako DLC + nějaký zásadnější features. Teď vlastně vůbec nevím na čem pracuje Ivan Buchta, jestli na Tanoe - nebo právě na přípravě nějaké nové mapy. Každopádně, marketing přijde s kondolema a to uplyne myslím ještě něco vody. A jsem dost zvědavej na gondolí UX u hry typu Arma a jakej to bude mít úspěch/neúspěch. Každopádně, tak bych čekal nejvíc nových hračů. Ale třeba jsou v HC survival nějaký velký rezervy.

    Jo, taky myslím že 2 roky otevřenýho testování produktu pomohly více i za cenu celý ty damage kolem - už jen kvůli těm prodejům:-)

    Hele, ale jsem nejvíc zvědavej až uvidím déšť v praxi, je na něj i docela hate. Plus něco mi říká, že nebude součástí .60. Páč to imho běželo na stroji, který není součástí interní QA - ale v divných rozlišeních měli i různý testovací videa animací apod. No a jestli bude fungovat herně boj s vlky v hutném dešti - me gusta!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Pravda, každej, kdo chce udělat něco jako DayZ, musí někde ubrat, ať už v map/art designu, simulaci zbraní, počtu hráčů nebo AI, jinak se do stejně dlouhý doby vývoje nikdy nemůže vejít ani s hotovym enginem.

    Arkádovost možná nevadí, zároveň netvoří tak silný zážitky, který bys jako content creator streamoval nebo nahrával na YT, což taky výrazně pomohlo boomu DayZ Modu.

    Co se týče EA, tak bych osobně nechtěl vidět DayZ bez těch 2 let otevřenýho testování. Jsem ale sám zvědavej na marketing, kterej bude muset Bohemka po betě rozjet, aby přesvědčila lidi k návratu nebo koupi. Na druhou stranu, jestli se video s DX9 vs DX11 takhle šíří, tak to my, propagandisté, můžeme vidět velice růžově.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: to je jasný, že SA killer zatím není ale myslím, že ho nikdo nemá odvahu udělat v šíři konceptu BI. Ale tenhle survival trh má svý casual hráče, kterým arkádovost H1Z1 vůbec nevadí. RUST/ARK si jdo svojí cestou. Všechno se to navíc prohodí, jamile se ze SA stane platforma pro modding - ale to chce ještě dva roky, aby se to potvrdilo/vyvrátilo. SA prostě bude mít stále svoje hráče, když má po dvou letech stále blockery jako rendering a zombies a lidi stále pokračujou ve své šňůře 1200+ nahraných hodin, tak je SA furt unikátní zážitek. A řekněm si rovnou, že je to díky předešlí práci BI na arma - která tyhle adrenalinový prožitky vyvolává.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: *Rust Battle Royale, H1Z1 Battle Royale. DayZ "survival" killer stále v nedohlednu, proto ta frustrace, protože alternativy v podobě plnohodnotný hry (a ne A3 módu) zkrátka nejsou, tak si dokola ubližujou hraním alfy. A máme klasický předupdatový období, po vydání 0.59 byli všichni jak beránci, alespoň ti nejaktivnější hráči a zároveň kritici.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: srry za předchozí uber velikost..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: to je celkem standardní průřez neinformovanou veřejností.

    NAGASAWA: tak ono to dává smysl, když není early access jako early access. Rust si to postavil na unity, takže nemusel celý vývoj řešit funknčnost engine a mohl se soustředit na rozvoj gameplay a ladění na stabilním engine. Stejně to fungovalo pro ARK. Dead linger vychcípal, prej kvůli tomu, že se nazaměřil na PvP hráče a vyschli jim zdroje. SA je bugfest, protože v rámci EA vytvářej novej engine a jsou v pohodě, protože prodali přes 3 mega kopií a maj předplacených několik let vývoje.

    Chápu ten hate z pohledu uživatelů - všichni si EA představujou jako u Rust/ARK nebo prostě A3, která to zvládla solidně a byla to myslím i první hra, která vyšla z EA. Z toho pohledu je to fakt otřesný EA. Ale z jiného pohledu, je právě to předělání engine v rámci EA to nejlepší co se mohlo stát.

    Co se týče enfusion/SA, brzo uvidíme, jestli komunitě bude stačit nárůst FPS s novým renderingem. Zrovna tenhle merge bude dost zlomový, páč velká část komunity čeká na akceptovatelný FPS ve velkým městech. Takže očekávm větší pump:-) A nějaký stabilnější růst čekám až když se odladěj zombies, přibudou vlci a začne to být celé víc v stable.

    HALCYON: přijdou nový rudolfové!


    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Normální efekt každého EA projektu. Dochází rudolfové.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: ono jde spis o to ze jeste pred rokem tam bylo u DayZ 80% komentaru veskrze pozitivnich.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam