SPINGEE: tak .60 dá jen naději co se týče optimalizace klienty, tj. hratelný města aspoň na stabilních 30 FPS - samosebou 60 FPS by bylo optimum - ono bude stačit, když bude existovat sestava, která tohle poskytne v ULTRA kvalitě i když to bude znamet nákup high-endu. Plus, že bude existovat nastavení, který ti dá 60 FPS na střední sestavě.. tohle je otázka .60. - Pravděpodobně to daj, když to dali i s A3.
.60 zedy a AI nevyřeší.. na to se bude čekat.. základní tech mají, myslím že počty začnou navyšovat v beta.. Co všechno je spočítá server je otázka. Optimalizace AI s ohledem na server perforamnce na škále mapy je prostě vyšší dívčí. A tenhle problém řeší imho prvně, takže rizika že to nezvládnou jsou a tvé pocity sdílím. Už teď zedi reagujou v 800m radiusu hráče, do té doby jsou zastavení. Plus už se říká, že zedi se budou spawnovat on demand a budou mít timer. Tj. město bude mít třeba 10-30 zedů, vyčistíš město a po uplynutí timeru, se začnou dospwanovávat. Pokud budou nějaký zedi on demand v lesích, spawnou se dynamicky. Je prostě jasný že narazili na limity a snaží se fungovat v rámci nich.
Ad 100 lidí - tohle myslím daj, payload co posílá klient je výrazně menší než arma klient payload.. Je to věc optimalizace, narozdil od optimalizace AI na serveru, za tím nebudou asi žádný geniální algoritmy. Navíc dostáváš info jen o věcech v 1km radiusu. Když budou 100 man servery, poběžej v cajku.