• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    každopádně já to mám jasný

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: nevím kde se říkalo, že to jede na A3, žádným oficálním kanálem to nešlo. Takže nemáš správné info a došli k tobě mimózní informace. Se server side optimalizacema byl a je skutečný problém, ale to dělají jiné liné než rendering. Takže ano, máš nefundovanou a zkreslenou představu a vyvozuješ pak nesmyslné závěry.

    Ano, každý chce vidět co chce vidět. Informaci o vývoji jsou celou dobu celkem otevřené, problém je, že spousta lidí nerozumí psanému textu, nebo v něm chtěj vidět něco jiného, případně si ty informace ani nehodlá přečíst. Ano takže můžeš donekonečna tvrdit, že někdo nedělá svojí práci a ignoratský to uzavřít, že každý vidí co chce. Good luck jestli tohle je úroveň schopností tvý agumentace.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Ja myslel ze nejvic prace bylo na server side optimalizacich, ted zas slysim neco jinyho, podle toho kam je treba odlakat pozornost, protoze vysledky nejak nejsou videt... Predtim se rikalo ze to jede na A3 enginu, chova se to, chodi to a vypada to jako A3, ale ted to zase neni A3.
    Myslim ze kazdemu kdo to chce videt je to jasne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: SA je postavenej na a2/toh, nejvíc práce bylo oddělení svázanosti engine a renderingu. Tyhle prvky implementace jsou legacy pres ještě flaspointu. Jak jsem četl, tak předávám. Z A3 dorazí audio tech a rendering je prej nějaká early verze A3 renderingu, ale Hick to teď vylučuje. Jinak A3 s SA má jen společný předky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HNIZDO: to jsou kecy jen aby se nereklo, ze se nic nedela, ani my co jsme delali na puvodni ARMe bychom si netroufli tvrdit, ze jedem na tom samym enginu, co jel flashpoint a A2 byla jeste o generaci vejs, o A3 nemluve
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    CUKY: Ze dvou monitorů 3840x1200pix

    CUKY
    CUKY --- ---
    slušnej úlet :)
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    zkoušel jsem nové rozlišení:

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Operace flashpoint jela na Arme3 enginu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Ale jestli myslíš za ten měsíc, tak se čeká na 0.60 a rendering. Což je výsledek dvou letý práce předělání engine z dob operace flashpoint.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Cle a perzistence.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Prsi v baracich....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Zapnul jsem to asi pred mesicem a bylo to nahovno stejne jako pred rokem. Neco se zasadne za tu dobu zmenilo?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 16 Feb 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-16-feb-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: počet - jen nástřel pro vysvětlení..

    HNIZDO: výsledek není katastrofální, prostě meleš nesmysly. Ani nedokážeš říct, co vlastně teď běží za features v SA a k čemu slouží. Prostě jen nefundovanej názor.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Reci o staveni baraku z gruntu jsou kecy, sorry. Bohemka ma dlouholete knohow a velice dobre vi kde ji tlaci bota. Pokud upravi to co ma s ohledem na funkci standalonu, neni potreba to stavet od zacatku z gruntu, nehlede k tomu, ze po trech letech by tedy mel byt z toho gruntu videt 100x vic nez zhruba to same, co na zacatku.
    Takze. Jestli to vzali z gruntu, tak je vysledek katastrofalni. Jestli predelavaj to co maj, s tim knowhow, technologiemi a feedbackem co maji, tak se tam tri roky kopou do prdele.

    RUDOLF: 30 zedu ve meste? Si delas prdel nebo co? Na vanille modu je jich tam vic! V prvnim roce jich tam bylo vic.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: tak .60 dá jen naději co se týče optimalizace klienty, tj. hratelný města aspoň na stabilních 30 FPS - samosebou 60 FPS by bylo optimum - ono bude stačit, když bude existovat sestava, která tohle poskytne v ULTRA kvalitě i když to bude znamet nákup high-endu. Plus, že bude existovat nastavení, který ti dá 60 FPS na střední sestavě.. tohle je otázka .60. - Pravděpodobně to daj, když to dali i s A3.

    .60 zedy a AI nevyřeší.. na to se bude čekat.. základní tech mají, myslím že počty začnou navyšovat v beta.. Co všechno je spočítá server je otázka. Optimalizace AI s ohledem na server perforamnce na škále mapy je prostě vyšší dívčí. A tenhle problém řeší imho prvně, takže rizika že to nezvládnou jsou a tvé pocity sdílím. Už teď zedi reagujou v 800m radiusu hráče, do té doby jsou zastavení. Plus už se říká, že zedi se budou spawnovat on demand a budou mít timer. Tj. město bude mít třeba 10-30 zedů, vyčistíš město a po uplynutí timeru, se začnou dospwanovávat. Pokud budou nějaký zedi on demand v lesích, spawnou se dynamicky. Je prostě jasný že narazili na limity a snaží se fungovat v rámci nich.

    Ad 100 lidí - tohle myslím daj, payload co posílá klient je výrazně menší než arma klient payload.. Je to věc optimalizace, narozdil od optimalizace AI na serveru, za tím nebudou asi žádný geniální algoritmy. Navíc dostáváš info jen o věcech v 1km radiusu. Když budou 100 man servery, poběžej v cajku.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: Kdo kdy tvrdil, že 0.60 bude bomba? Je to jen další krok. Bugy se budou opakovaně objevovat i nadále, to je součást vývoje.
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: Problem je ze kdyz se stavi barak tak vidis progress, tady videt skoro neni.
    A ja porad neverim ze to co slibujou bude technicky realny. Ze na obrovsky mape bude 100 lidi 1000 zombii a spousta zvirat s vyspelou AI, dohled na 2km, fyzika pocitana na serveru, auta, letadla, kola.
    Ja si proste myslim ze to se neda protahnout dratem ke 100 lidem bez desync.
    Renderu verim ten urcite bude i kdyz si taky myslim ze napr sidliste v dubkach budou muset trochu zoptimalizovat aka znepruhlednit okna napr.
    A ty bugy co se tahnou celej vyvoj a nekdy zmizej a pak se zase obevej...
    Proste pokud 0.60 nebude bomba a ja si myslim ze nebude tak odpadne i vetsina zatvrzelejch fandu co jeste drzej
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam