• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Prokoukl jsi mne. Fakt jen trollim, vsechno jsem si vymyslel. Vsude je plno stoslotovejch serveru se stovkama zombaku a v Chernu mame 60fps. Vzdyt ja to ani nemel pusteny, vlastne SA vubec nemam. Z nudy te tu rozciluju. Sorry.
    SVORO
    SVORO --- ---
    RUDOLF: Jasně, že trolí protože to co kluci z BIS s DayZ SA předvádějí se jinak než trolení nazvat nedá! Chápu, že vývoj her je náročný proces, ale i tak se ta komunikace dá zvládnou lépe...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Uvedl jsi nepravdivá tvrzení a myslíš že stojíš pevně na zemi? Já tě čtu tak, že jen trollíš.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Moje argumentace je odvisla od vysledku, ktery si po trech letech vyvoje a slibu mohu stahnout ze steamu. V tom vysledku je velmi malo psaneho textu. Pokud nekdo hraje jenom changelog, asi mu to staci, mne ne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    každopádně já to mám jasný

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: nevím kde se říkalo, že to jede na A3, žádným oficálním kanálem to nešlo. Takže nemáš správné info a došli k tobě mimózní informace. Se server side optimalizacema byl a je skutečný problém, ale to dělají jiné liné než rendering. Takže ano, máš nefundovanou a zkreslenou představu a vyvozuješ pak nesmyslné závěry.

    Ano, každý chce vidět co chce vidět. Informaci o vývoji jsou celou dobu celkem otevřené, problém je, že spousta lidí nerozumí psanému textu, nebo v něm chtěj vidět něco jiného, případně si ty informace ani nehodlá přečíst. Ano takže můžeš donekonečna tvrdit, že někdo nedělá svojí práci a ignoratský to uzavřít, že každý vidí co chce. Good luck jestli tohle je úroveň schopností tvý agumentace.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Ja myslel ze nejvic prace bylo na server side optimalizacich, ted zas slysim neco jinyho, podle toho kam je treba odlakat pozornost, protoze vysledky nejak nejsou videt... Predtim se rikalo ze to jede na A3 enginu, chova se to, chodi to a vypada to jako A3, ale ted to zase neni A3.
    Myslim ze kazdemu kdo to chce videt je to jasne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: SA je postavenej na a2/toh, nejvíc práce bylo oddělení svázanosti engine a renderingu. Tyhle prvky implementace jsou legacy pres ještě flaspointu. Jak jsem četl, tak předávám. Z A3 dorazí audio tech a rendering je prej nějaká early verze A3 renderingu, ale Hick to teď vylučuje. Jinak A3 s SA má jen společný předky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HNIZDO: to jsou kecy jen aby se nereklo, ze se nic nedela, ani my co jsme delali na puvodni ARMe bychom si netroufli tvrdit, ze jedem na tom samym enginu, co jel flashpoint a A2 byla jeste o generaci vejs, o A3 nemluve
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    CUKY: Ze dvou monitorů 3840x1200pix

    CUKY
    CUKY --- ---
    slušnej úlet :)
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    zkoušel jsem nové rozlišení:

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Operace flashpoint jela na Arme3 enginu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Ale jestli myslíš za ten měsíc, tak se čeká na 0.60 a rendering. Což je výsledek dvou letý práce předělání engine z dob operace flashpoint.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Cle a perzistence.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Prsi v baracich....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Zapnul jsem to asi pred mesicem a bylo to nahovno stejne jako pred rokem. Neco se zasadne za tu dobu zmenilo?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 16 Feb 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-16-feb-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: počet - jen nástřel pro vysvětlení..

    HNIZDO: výsledek není katastrofální, prostě meleš nesmysly. Ani nedokážeš říct, co vlastně teď běží za features v SA a k čemu slouží. Prostě jen nefundovanej názor.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam