• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    COBRA_: ale tak já mu rozumím, lachy to řekl správně - jen díky tomu, že to koupilo mega lidí, máme tak velkej vývoj. Backers jsou nešťastný, protože furt nemaj produkt a jediný kdo neztrácí naději je ten, kdo věnuje čas sledování informací a nemá pocit podvedení.

    REDSNAKE: Obsahu je tam spoustu, ale je otázka - co míním tím obsahem. Já mám prostě problém, že obsah si neužiji, dokud klient neběží aspoň na 30 FPS.

    SVORO: Jako jo, SA tým nedělá PR, ale damage control:-) Myslím že nebylo úplně jasně řečeno, co je přesně roadmapa. Občas mi přijde, že to pojímaj jako roadmapu pro interní buildy, splněj to - ale nemergnou to do veřejnýho buildu, buď že jim to zboří build, nebo je prerequisita nějaká jiná technologie - ale ve finále to hráč ve hře nenajde. Druhá rovina je, že roadmapa není o tom, že se vlastnost odškrtnen a je hotová. Ale to znamená jen merge technologie na veřejnej build, s tím že to rozpracuje v další fázi vývoje. Takže hráči jsou znovu nešťastný, proč to není odladěný, proč to nědělá tohle apod.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: ale tak, pičusům jsme vděčený:-) bez nich v tom nebylo tolik peněz a na tolik let vývoje. Já měl tehdy taky velký voči. Že do EA šla defakto holá hra, jsem viděl a i se divil co se vzpomínám.

    SVORO: ale jako jo, 2014 roadmap byla dost přestřelená. Ta paleta features byla obrovská a některý se ukazovali až nakonci roku 2015 a z interního buildu (např. zvířecí predátoři), jiný běželi stabilně až půlce roku 2015 (CLE myslím).

    Tohle jsou myslím už prepracovaný roadmapy, když si zjistili, že to koupilo přes mega lidí.

    Dayz Standalone: 2014 Roadmap - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/standalone/dayz-2014-roadmap/

    Dayz Standalone Road Map Development - Rezzed 2014 - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/pic/dayz-standalone-road-map-development-rezzed-2014/

    HANOUCH: to se mi moc nezdá, 2015 roadmapa počítal s betou na konci roku 2015 a full game Q4 2016..

    Ale už tehdy byl můj střízlivější odhad že 1.0 bude venku do konce roku 2017. Tj. Hicks imho nesliboval že to bude na konci roku 2015. Možná to šlo odvodit z tý 2014 roadmapy - ale ta byla fakt příšerně vyhypovaná a v režii Deana. (např. World divided into quadrants / Quad resets when empty X time - jsou základy CLE, který běžej od konce minulýho roku). Companion animals jsou doteď otázkou.

    Dayz Standalone: 2015 Roadmap - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/standalone/dayz-2015-roadmap/
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SVORO: Ja uz jsem si diky Rudovi zvykl na to, ze to chlapci komunikuji spravne, ale chyba je v nas panove... jen v nas... muzeme si za to sami...
    SVORO
    SVORO --- ---
    REDSNAKE: Nelituji těch peněz za ea ani by mi nevadilo to co se děje. Ale co mi fakt vadí je, že kluci fakt nezvládají termín co naslibují a pak je špatně vykomunikují směrem k nám.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HANOUCH: Imho stále platí Deanův termín do Vánoc.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    COBRA_: nejakej hnizdo furt picuje protoze nejakej hicks avizoval koncem roku 2014 ze beta bude hotova koncem 2015 a cela hra vyjde v roce 2016. Ouha on je rok 2016 a dayz je porad ve stejnym vyvojovym stadiu jako bylo v listopadu 2014. takze nevim cemu se nejaka cobra vubec divi
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jen tak si to tady poznamenám, nemusíte na mě reagovat. Zajímalo by mě, kolik lidí by si tu hru koupilo, resp by přispělo na EA, kdyby věděli, co se bude dít, že se bude měnit engine, oddělovat renderer a podobný věci. A že je road plán tři roky řešit jen engine. Protože racionálně, v té hře opravdu nic víc není, než nějaké systémové a technické věci. Obsahu je tam minimum.

    A taky stojí za zamyšlenou, jestli má vydavatel nebo studio vůbec vývoj takhle natáhnout. Prostě jestli je to fér. Kdoví kolik backerů už je mrtvejch a nikdy si to nezahrajou.
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    Nevim co tady nakej Hnizdo furt picuje, ta hra ma od zacatku velkejma pismenama v popisu napsano NEKUPUJTE ME, NEJSEM HOTOVA A JEN TAK NEBUDU, a stejne si kdejakej nymand votvira hubu ze ma narok na stoslotovy servery :-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Zrovna jsem dostal email kterej jsem preletel ocima, videl jsem ze DayZ emigruje a az jsem se na text podival poradne, slo akorat o migraci fora :(

    Hey nagasawa,

    As you may know, the DayZ.com forums were victim to a security breach not long ago. We are happy to announce that we have migrated all forum content to our more secure Bohemia Account system (account.bistudio.com).

    If you already had a Bohemia Account with the same email, your former account has been merged already, thus you should be able to log in to the forums with this information.

    If you did not have a Bohemia Account, please click the link below, enter your email address and reset your password to log in to the new forums:

    https://account.bistudio.com/password-remind

    The DayZ forum, with the new Bohemia Account login system, is expected to come online later today. We thank you for your patience.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Testeři se taky podivovali, že to vůbec někdo hraje:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Vymyslel jsi si A3:-)

    Co se týče tvý frustrace a frustrace spoustu lidá se stavem vecí, ano SA není tam kde potřebuje být, ale myslím že do konce roku bude velmi blízko. Podle mého sledování vývoje k tomu maj našlápnuto. A rizika jsem uvedl v včera, ba i před několika měsíci, tak se nechci opakovat.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Asi nechodim do stejny hospody....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SVORO: Nemyslím si. Já jsem sledoval snad všechny ofiko zdroje, plus občas v hospodě jsem narazil na nějaký testery z BI:-) A mně ten vývoj přijde srozumitelenj a komunikovanej.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Prokoukl jsi mne. Fakt jen trollim, vsechno jsem si vymyslel. Vsude je plno stoslotovejch serveru se stovkama zombaku a v Chernu mame 60fps. Vzdyt ja to ani nemel pusteny, vlastne SA vubec nemam. Z nudy te tu rozciluju. Sorry.
    SVORO
    SVORO --- ---
    RUDOLF: Jasně, že trolí protože to co kluci z BIS s DayZ SA předvádějí se jinak než trolení nazvat nedá! Chápu, že vývoj her je náročný proces, ale i tak se ta komunikace dá zvládnou lépe...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Uvedl jsi nepravdivá tvrzení a myslíš že stojíš pevně na zemi? Já tě čtu tak, že jen trollíš.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Moje argumentace je odvisla od vysledku, ktery si po trech letech vyvoje a slibu mohu stahnout ze steamu. V tom vysledku je velmi malo psaneho textu. Pokud nekdo hraje jenom changelog, asi mu to staci, mne ne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    každopádně já to mám jasný

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: nevím kde se říkalo, že to jede na A3, žádným oficálním kanálem to nešlo. Takže nemáš správné info a došli k tobě mimózní informace. Se server side optimalizacema byl a je skutečný problém, ale to dělají jiné liné než rendering. Takže ano, máš nefundovanou a zkreslenou představu a vyvozuješ pak nesmyslné závěry.

    Ano, každý chce vidět co chce vidět. Informaci o vývoji jsou celou dobu celkem otevřené, problém je, že spousta lidí nerozumí psanému textu, nebo v něm chtěj vidět něco jiného, případně si ty informace ani nehodlá přečíst. Ano takže můžeš donekonečna tvrdit, že někdo nedělá svojí práci a ignoratský to uzavřít, že každý vidí co chce. Good luck jestli tohle je úroveň schopností tvý agumentace.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Ja myslel ze nejvic prace bylo na server side optimalizacich, ted zas slysim neco jinyho, podle toho kam je treba odlakat pozornost, protoze vysledky nejak nejsou videt... Predtim se rikalo ze to jede na A3 enginu, chova se to, chodi to a vypada to jako A3, ale ted to zase neni A3.
    Myslim ze kazdemu kdo to chce videt je to jasne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: SA je postavenej na a2/toh, nejvíc práce bylo oddělení svázanosti engine a renderingu. Tyhle prvky implementace jsou legacy pres ještě flaspointu. Jak jsem četl, tak předávám. Z A3 dorazí audio tech a rendering je prej nějaká early verze A3 renderingu, ale Hick to teď vylučuje. Jinak A3 s SA má jen společný předky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HNIZDO: to jsou kecy jen aby se nereklo, ze se nic nedela, ani my co jsme delali na puvodni ARMe bychom si netroufli tvrdit, ze jedem na tom samym enginu, co jel flashpoint a A2 byla jeste o generaci vejs, o A3 nemluve
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    CUKY: Ze dvou monitorů 3840x1200pix

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam