• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: jen bych dodal, ze ono autorstvi nemusi znamenat vubec nic. pokud predal vlastnicka prava bi, pak se sice stale muze chlubit tim, ze je autor, ale to je tak vse
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: autor může dát jakou chce licenci na své dílo, v roce 2010 či později dal Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en_GB -- ještě dříve než BI definovalo vlastní commons pro své produkty.

    Ad to oddělení content mezi A3 a SA.. Ano, je to z mého pohledu trochu nekonzistentní a vůbec netuším, jestli to v mod/consumer komunitě vytváří nějaké nepokoje.

    Asi to vzniklo mj. na uchování DayZ mod v A2. Což je možné, teď mně to napadlo, z určitého úlhu interpretovat, jako ještě větší osvobození, než kdyby to nechali na všechny produkty BI. Dean Hall měl autorský práva na DayZ mod - projekt vznikl mimo jeho práci, tj. Bohemia defakto nevlastnila autorská práva na DayZ mod. Tj. Dean opravdu mohl odejít a DayZ udělat pro někoho jiného. Tím že Dean zůstal u bohemky, DayZ mod předal komunitě vývojářů, BI to později omezila na A2. Defakto původní autroská práva realizaci prvního modu zůstali jako open source v rámci A2 a pod pokličkou BI. Je tedy možné vytvořit mod znova, ale nikoliv jako derivát, ale jako from scratch bez obavy z nějakých legal issues z Deanovy strany, třeba za deset let. Dean má autorství jen DayZ mod na A2. DayZ SA prodal BI a tam to maj asi právně pořešený kontraktem - i když ho myslím v rámci evropskejch právních norem nemůžou zbavit autorství - tak stále je to produkt vyráběný v rámci kontraktu s BI, s adekvátní kompenzací.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: V případě takový teorie bych u BI nechápal to načasování. Proč teď stahovat mapu, která může potenciálně prodávat kopie A3?
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: jakmile bude Namalsk v SA tak konci v A3 to se vsadim.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Chápu , že jako autor , se může rozhodnout o použití svého díla, ovšem ty pravidla platí pro A2 jestli se nepletu, o A3 neni zminka.
    Jako hrace me to trosku stve jelikoz treba CH+ mapa je taky zakazana na jakykoliv A3 i pro lidi co si SA , A2 + A3 koupili. Proste to protireceni o dostupnosti a volnosti assetu v A3/2 se mi nezamlouva, na jedny strane bohemka hlasa volnost vseho a na druhy strane sankcuje komunitu za pouzivani veci ktery jsou dostupny leta.Misto toho aby byli radi , ze to nekdo hraje a ocenuje tak to zrusej. Je to neprejlednej maglajz s tema licencema a neni to dotazeny , bohemka by se mela snazit aby se to vyresilo , zbytecne si tim zneprateluji sve platici zakazniky.
    Takze si nemyslim, ze by byl nutne za kokota , mozna to podal trosku formou hate ale poukazuje na docela zasadni problem....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Ale jako jo, nepřekvapilo by mně, kdyby BI chtělo oficální podpořit vývoj Taviany s novýma assetama. A mapu omezit jen na SA. Podobně to imho udělá s novou verzí Namalsku, jen je otázka jestli starou verzi Namalsku nechá dostupnou.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: ehm.. licence je jasná už 5 let..

    §4) No Derivative Works // You may not alter, transform, or build upon this work - it must always be distributed
    in its original form. // https://forums.bistudio.com/topic/101621-taviana-island-for-arma-2/

    Právní oddělení BI poradil, jak se má Martin Bauer zachovat - pokud licence je porušována. A evidentně byla porušena. Celej ten rant od rhina, je to největší drama, když si zpochybňuje, že jako autor si můžeš vymezit využití svého díla - nezávisle na tom, že své dílo předkládáš zdarma. Btw.. http://qz.com/646467/how-one-programmer-broke-the-internet-by-deleting-a-tiny-piece-of-code/

    takže rhinocrunch je po druhé za kokota:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: vůbec bych si nebyl jistej, jestli heliny budou v .60. Maximálně jako překvápko ale nevěřím tomu.

    SFX a zvuky - tady se čeká na mergnutí audio systému z A3 a potom bude nové SFX - a audio systém .60 imho taky nebude.

    Ten kulomet bych taky nečekal - imho některý věci dodaj až bude novej animační systém - ale klidně to tam může být.

    Držel bych se toho že .60 přinese renderer a nový prototyp UI. Když se renderer nějak neposere, tak tipuju další updaty budou mnohem rychlejší. Renderer zasahoval do hodně částí simulace, tak je jasný, že změna může zásadně ovlivnit stabilitu klienta. Další obměna části engie jako novej player controller, novej animanční systém a ten audio systém - nebudou tak nebezpečný změny.
    BURKE
    BURKE --- ---
    Trosku z jineho soudku , SGT Fuckboi :-D a BI v akci.
    SGT. FKBOY (Arma 3 Desolation)
    https://www.youtube.com/watch?v=IZFCigKseU8
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    DayZ Patch 0.60 - What to Expect!
    https://www.youtube.com/watch?v=mbrD453SpHE
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: kterého roku? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH: já jsem takovej správňák, že nemám ani fake id.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: prej na apríla
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    REDSNAKE: ale kdeze, synku :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    a ta .60 už vyšla?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: to je super. a zedi uz fungujou?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HANOUCH: Vzhledem k tomu, že nepatřím mezi aktivní hráče, tak mi k takovýmu činu chybí notná dávka frustrace z hraní alfy. S verdiktem čekám na výslednej produkt, i kdyby neměl nikdy přijít, a upřímně bych to teď nehrál, ani kdyby to nakrásně jelo plynule – co do hratelnosti osobně nevidím dostatečnej posun oproti vanille. Nenech se zmýlit, obavy i výhrady mám.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Rudo. Zombo. Ruku na srdce nechtělo se vám někdy nahodit fake id a poradně tu hru od srdce vyfuckovat, vždyť to vaše vytrvale obhajování musi byt na palici!
    MAOR
    MAOR --- ---
    DUBAS_: tak teď už jen počkat, až se hra probudí do zombie stavu..
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: ja bych rekl ze overkill je uz vsechno co reknou stejne to je hra po klinickej smrti
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam