• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Ty A3 Developer Diaries se mi taky líbí, přestože Armu nehraju, ale všimni si, že začaly vznikat teprve před rokem, jinak ten ofic. kanál zveřejňoval převážně Dslyecxiho příručky a upoutávky. Poslední tři dev logy k 0.60 naznačujou, že se takhle rozjede i ten pro DayZ.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Já si taky myslim, že podobnej rozhovor vydá za 1000x novejch rendererů, co svět nikdy neviděl.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Jj, to bylo to zajímavé info. Zase ocěnuju, že takhle týmu vezmou jen 15 minut času. Ale consumers by si asi přáli pěkný a3 like rozhovory.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Mě zajímal ten počet lidí v QA týmu (cca 10 na plnej + 40 částečnej úvazek), jinak jsem nečekal nic víc. Maj ale vzniknout podobný rozhovory i z ostatních divizí...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: Jj, pro mně je to king všech tycoonů, navrhneš si továrnu i logistiku;-) a to jsem zatím hrál jen sandbox bez bojů s bitterma. Jen mi přijde, že zvyšování flow řeším i v práci, tak je to trochu pakárna;-)
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: ja si to proto radsi ani neporizuju :) ale fandim jim
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: ach factorio! včera jsme si ho zase večer pustil pln obav, abych to vypnul do půlnoci, ale v půl čtvrtý ráno, když jsem si ladil vlakový spoje, jsem naštěstí usnul.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jsem si to dvakrát pustil k práci a pokaždý přestal okamžitě vnímat, na potřetí jsem zjistil, že tam bylo i nějaké mini info..
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    dayz se vraci na vrchol
    (a japonci a cesi rulujou steam prodejum:)
    Imgur: The most awesome images on the Internet
    http://imgur.com/vgJsvmh
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ Developer Q&A: QA Lead Ondrej Klima
    https://www.youtube.com/watch?v=vlIoSo5Qgp4
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Hitboxes in DayZ | Male Vs Female
    https://www.youtube.com/watch?v=qrhW3VSpFFU
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: doufám že tuhle feauture implementujou
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: jj, model je v gamefiles od 0.59.130179, Biran i Viktor ji už potvrdili.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Jen kdyz kazdych 10km doplnis vodu do chladice :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ona bude pojízdná!?!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Můj osobní tip je 1203ka, na kterou zapomněl nebo o ní neví:)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak ještě trochu wishful thinking:-) // New renderer + UI, to jediný bylo potvrzeno:-)

    DayZ Patch 0.60 - What to Expect! Part 2
    https://www.youtube.com/watch?v=Ur2G8oMYb_o
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: jen bych dodal, ze ono autorstvi nemusi znamenat vubec nic. pokud predal vlastnicka prava bi, pak se sice stale muze chlubit tim, ze je autor, ale to je tak vse
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: autor může dát jakou chce licenci na své dílo, v roce 2010 či později dal Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en_GB -- ještě dříve než BI definovalo vlastní commons pro své produkty.

    Ad to oddělení content mezi A3 a SA.. Ano, je to z mého pohledu trochu nekonzistentní a vůbec netuším, jestli to v mod/consumer komunitě vytváří nějaké nepokoje.

    Asi to vzniklo mj. na uchování DayZ mod v A2. Což je možné, teď mně to napadlo, z určitého úlhu interpretovat, jako ještě větší osvobození, než kdyby to nechali na všechny produkty BI. Dean Hall měl autorský práva na DayZ mod - projekt vznikl mimo jeho práci, tj. Bohemia defakto nevlastnila autorská práva na DayZ mod. Tj. Dean opravdu mohl odejít a DayZ udělat pro někoho jiného. Tím že Dean zůstal u bohemky, DayZ mod předal komunitě vývojářů, BI to později omezila na A2. Defakto původní autroská práva realizaci prvního modu zůstali jako open source v rámci A2 a pod pokličkou BI. Je tedy možné vytvořit mod znova, ale nikoliv jako derivát, ale jako from scratch bez obavy z nějakých legal issues z Deanovy strany, třeba za deset let. Dean má autorství jen DayZ mod na A2. DayZ SA prodal BI a tam to maj asi právně pořešený kontraktem - i když ho myslím v rámci evropskejch právních norem nemůžou zbavit autorství - tak stále je to produkt vyráběný v rámci kontraktu s BI, s adekvátní kompenzací.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: V případě takový teorie bych u BI nechápal to načasování. Proč teď stahovat mapu, která může potenciálně prodávat kopie A3?
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: jakmile bude Namalsk v SA tak konci v A3 to se vsadim.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Chápu , že jako autor , se může rozhodnout o použití svého díla, ovšem ty pravidla platí pro A2 jestli se nepletu, o A3 neni zminka.
    Jako hrace me to trosku stve jelikoz treba CH+ mapa je taky zakazana na jakykoliv A3 i pro lidi co si SA , A2 + A3 koupili. Proste to protireceni o dostupnosti a volnosti assetu v A3/2 se mi nezamlouva, na jedny strane bohemka hlasa volnost vseho a na druhy strane sankcuje komunitu za pouzivani veci ktery jsou dostupny leta.Misto toho aby byli radi , ze to nekdo hraje a ocenuje tak to zrusej. Je to neprejlednej maglajz s tema licencema a neni to dotazeny , bohemka by se mela snazit aby se to vyresilo , zbytecne si tim zneprateluji sve platici zakazniky.
    Takze si nemyslim, ze by byl nutne za kokota , mozna to podal trosku formou hate ale poukazuje na docela zasadni problem....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam