• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ono je poznat, když je focus úplně jinde. Ad-hoc místa, ad-hoc řešení a čeká se až, bude mít někdo čas to vymyslet systémově.. ale PR A3 mi vyhovuje, dlouho jsem si četl SIT/SPOT/REPO aniž bych A3 hrál.


    jináč ..
    Procházel jsem zpětně Hicksovy i Deanovy reporty - a vlastně jsem si uvědomil, že se pořádně nedalo najevo, proč to vlastně tak dlouho trvá. Aspoň jak se to jeví z veřejných informací. A vlastně za to v začátku můžou cheaterky, protože to byl jedinej zásadní důvod, proč překopat engine. Ondřej Španěl na tom pracoval od Q4 2012 do Early Acces v Q4 2013. Fakt se čekalo, jen ať ta změna architektury začne funguovat:-) Imho to byl jedinej blocker pro release. V tu dobu ještě počítali s beta v roce 2014, testovali nové chování zedů apod.

    No a v půlce roku 2014, vydává BI brožuru (kterou jsem četl až nedávno!), že fůzujou Enforce a VR engine do Enfusion. Jak na úrovni engine, tak workflow pro art teamy aspol.. Z toho vyplívá že Enfusion musí splnit funkční nároky nejen SA, ale i dalších her BI. Předpokládám, že v tuhle chvíli začali na enfusion pracovat i lidi z jiných oddělení BI - a čím víc poždavků, tím víc lidí, tím větší overhead, tím menší efektivita. Škálování v praxi. V tu chvíli se o ~Q4 2014 beta nemluvilo. Ale až časem o Q4 2015 beta. No a pak se ukázalo že spoustu prototypů nefunguje, že se musí předělat, že se zkusí spousta jiných. Naštěstí jsou ještě peníze z EA na několik let vývoje. Imho uvnitř vývoje bude spousta dalším problémů, od starého workflow pro animátory/grafiky až po tunu věcí který si nedokážu představit ale které se snad mění k lepšímu:-)

    Jasně, takovýhle studio by nějaký publisher sestřelil. Tuna kupujících už je nespokojená. Ale nějak z toho čiší, že sem tam kluci ušatí hodně snažej a jedinej kdo utekl s penězi je Dean:-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Ty A3 Developer Diaries se mi taky líbí, přestože Armu nehraju, ale všimni si, že začaly vznikat teprve před rokem, jinak ten ofic. kanál zveřejňoval převážně Dslyecxiho příručky a upoutávky. Poslední tři dev logy k 0.60 naznačujou, že se takhle rozjede i ten pro DayZ.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: ten rozhovor byl v novym rendereru přece
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Já si taky myslim, že podobnej rozhovor vydá za 1000x novejch rendererů, co svět nikdy neviděl.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Jj, to bylo to zajímavé info. Zase ocěnuju, že takhle týmu vezmou jen 15 minut času. Ale consumers by si asi přáli pěkný a3 like rozhovory.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Mě zajímal ten počet lidí v QA týmu (cca 10 na plnej + 40 částečnej úvazek), jinak jsem nečekal nic víc. Maj ale vzniknout podobný rozhovory i z ostatních divizí...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: Jj, pro mně je to king všech tycoonů, navrhneš si továrnu i logistiku;-) a to jsem zatím hrál jen sandbox bez bojů s bitterma. Jen mi přijde, že zvyšování flow řeším i v práci, tak je to trochu pakárna;-)
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: ja si to proto radsi ani neporizuju :) ale fandim jim
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: ach factorio! včera jsme si ho zase večer pustil pln obav, abych to vypnul do půlnoci, ale v půl čtvrtý ráno, když jsem si ladil vlakový spoje, jsem naštěstí usnul.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jsem si to dvakrát pustil k práci a pokaždý přestal okamžitě vnímat, na potřetí jsem zjistil, že tam bylo i nějaké mini info..
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    dayz se vraci na vrchol
    (a japonci a cesi rulujou steam prodejum:)
    Imgur: The most awesome images on the Internet
    http://imgur.com/vgJsvmh
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ Developer Q&A: QA Lead Ondrej Klima
    https://www.youtube.com/watch?v=vlIoSo5Qgp4
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Hitboxes in DayZ | Male Vs Female
    https://www.youtube.com/watch?v=qrhW3VSpFFU
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: doufám že tuhle feauture implementujou
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: jj, model je v gamefiles od 0.59.130179, Biran i Viktor ji už potvrdili.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Jen kdyz kazdych 10km doplnis vodu do chladice :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ona bude pojízdná!?!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Můj osobní tip je 1203ka, na kterou zapomněl nebo o ní neví:)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak ještě trochu wishful thinking:-) // New renderer + UI, to jediný bylo potvrzeno:-)

    DayZ Patch 0.60 - What to Expect! Part 2
    https://www.youtube.com/watch?v=Ur2G8oMYb_o
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: jen bych dodal, ze ono autorstvi nemusi znamenat vubec nic. pokud predal vlastnicka prava bi, pak se sice stale muze chlubit tim, ze je autor, ale to je tak vse
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: autor může dát jakou chce licenci na své dílo, v roce 2010 či později dal Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en_GB -- ještě dříve než BI definovalo vlastní commons pro své produkty.

    Ad to oddělení content mezi A3 a SA.. Ano, je to z mého pohledu trochu nekonzistentní a vůbec netuším, jestli to v mod/consumer komunitě vytváří nějaké nepokoje.

    Asi to vzniklo mj. na uchování DayZ mod v A2. Což je možné, teď mně to napadlo, z určitého úlhu interpretovat, jako ještě větší osvobození, než kdyby to nechali na všechny produkty BI. Dean Hall měl autorský práva na DayZ mod - projekt vznikl mimo jeho práci, tj. Bohemia defakto nevlastnila autorská práva na DayZ mod. Tj. Dean opravdu mohl odejít a DayZ udělat pro někoho jiného. Tím že Dean zůstal u bohemky, DayZ mod předal komunitě vývojářů, BI to později omezila na A2. Defakto původní autroská práva realizaci prvního modu zůstali jako open source v rámci A2 a pod pokličkou BI. Je tedy možné vytvořit mod znova, ale nikoliv jako derivát, ale jako from scratch bez obavy z nějakých legal issues z Deanovy strany, třeba za deset let. Dean má autorství jen DayZ mod na A2. DayZ SA prodal BI a tam to maj asi právně pořešený kontraktem - i když ho myslím v rámci evropskejch právních norem nemůžou zbavit autorství - tak stále je to produkt vyráběný v rámci kontraktu s BI, s adekvátní kompenzací.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam