ZOMBO: To, do čeho by měli hráči EA kecat nejvíc jsi vybral na základě vlastního úsudku, nebo na základě nějaké EULA?
Takže přání Rocketa se odkloňuje, tomu sem ty prachy prakticky poslal a už tam není, přání hráčů jsou irelevantní, bude to teda podle koho? Podle vývojářů?
A s tím jak se furt píše novej engine, to mě taky sere. Píše se novej renderer, společné bugy s armou, ovládání, apod. možná tak maximálně vyměňujou část po části. A nebo jo, klidně akceptuju tvrzení, že se píše novej engine, jenom ať je klid.
Jak jistě víš, tohle je EA access with no refund, takže si myslím, že bys mě alespoň mohl nechat kecat do čeho chci, když mi nikdo nevrátí prachy za vlastní hloupost a naivitu, že DayZ SA bude to, v čem selhal DayZ mod.
Tím myslím DayZ mod s kvalitním anticheatem s odladěnejma glitchema které prostě jsou u modu nemožné odladit kvůli tomu, že prostě ten kdo to skriptuje nemá stejné možnosti jako ten co má pod palcem kompletní code-base.
Dám příklad - detekce teleportujícího se hráče. Veškeré informace, které dotečou na hrající klientské PC přitečou ze serveru.
Já jako admin vidím na webovém interface, který dodala komunita, jak hráč na jednom místě zmizí a objeví se na druhém. Pokud to není respawn a je to několik kilometrů a nesedí ve stihačce, tak je jasné, že je to cheater. Pozná to člověk pouhým okem a Arma to nepozná? Nevšimne si toho server? Ostatní klienti hráče také ne? Má snad hacker takovou moc, že má už rootkit na všech počítačích, na kterých běží arma? Battleeye zabanuje možná v další vlně banů, pokud teda neměl koupený ty lepší cheaty.
A co dělají hráči?
Zakládají vlastní servery v zoufalosti vytvářejí whitelisty a potom pomocí komunitních nástrojů loví hackery, ale stejně jim nad letištěma denně prší krávy a ve finále udělají program, který vykickuje hráče na základě analýzy logů se zpožděním 2-3 minuty, ale stejně, prší víc a víc krav a všichni přestávají hrát.
Nevěřím tomu, že je potřeba novej engine, kterej stejně nebude novej, novej renderer, tisíce a tisíce novejch předmětů, animací a mocapů, druhů nemocí a předělávaných map, dny, dny a dny devblogů a videí s mastrubačním materiálem pro lidi jako je Rudolf a Zombo. NASRAT! A nebo klidně, ale po tom, co udělají DayZ SA v rozsahu modu a funkční. Hromady videí o tom jak děláme to co chceme dělat sou super, ale já si doprdele chtěl zahrát, dokud sem ještě mladej!
Já si DayZ SA v EA koupil, protože tu vizi co jsem sdílel s lidma co hráli DayZ mod a že to tady byli všichni co sem v té době chodili. Vzpoměňte si, jaká jsme byli parta, úplně všichni. Trávili jsme u toho veškerý volný čas a občas i více. Jako určitě je to úspěch kolik se vybralo, mám radost. Ale docela toho lituju, že jsem nebyl prozíravej jako HANOUCH.
Přežívali jsme. Dny a dny herního času. Pak to ztratilo význam, protože přežívání není možný ve světě, kdy seš každých 15 minut v aréně. Od toho okamžiku, kdy člověk s timhle prostě musí počítat, končí veškerá zábava ze survivalu.
To si myslim, že zabilo DayZ mod. Kdo ho hraje dneska? Nadšenci. A je to furt stejný.
Snad až na fakt, že si komunita udělala svoje vlastní celkem ucházející anticheat nástroje a procedury. Jo a taky stihli nasekat hromady contentu. Troufnu si říct mnohem více než je aktuálně teď v SA. Jasně, nebyly příliš kvalitní, dyť to dělali lidi, co přišli večer z práce.
Jako, klobouk dolu, protože ty lidi to dělaj pro lidi a rozhodně nemají takové prostředky a možnosti jako Dean R.I.P. and his melody boys.
I když, někdo si tím může celkem slušně vydělat, viď dubasi, kolik jste naposílali majkovi? :-D
To je NASRAT!!! podruhé.