• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: jj.. networking layer kompletně změnili už před vstupem do EA někdy během roku 2013. Doteď s tím novým pojetím bojujou:-)

    Nebál bych se že s A3 týmem se nespolupracuje. Podle info, bylo spousta rozhodnutí upravena na základě zkušeností z vývoje A3. Za druhý Enfusion má do sebe integrovat technologie z několika projektů.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DESTROYER: Tady se ti ale snaží namluvit, že je to úplně novej engine. Zajímavý teda je, že v singlu ty vrtulníky jdou. Pravděpodobně teda totálně rozmrdali serverovou část. :-D Nebo celej networking layer? Já ty devblogy nečtu no ... Ono totiž celý DayZ SA už není o hře, ale o tý fanboyovský šarádě kolem toho "my programujeme (ok, spíš vyvíjíme) vaši hru".
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Nevim jak velkej rozdil to je, ale v A3 jsou vrtulniky uz dlouho a fungujou super. Mohli by se o par mistnosti vedle zeptat jak se to dela :).
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: nene, jen blbej příklad.. ale vrtulníky v single fungujou - byli i ukázky.

    Jestli předělávaj synchonizaci fyziky mezi klientama, nebo řešej něco jiného - netuším. Bude to asi podobnej blocker, kvůli kterýmu ještě nemáme motorky a bycykly na veřejným buildu. Přijde mi že maj core-engine výjářů málo, takže nestíhaj.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: „ Tj. vrtulníky v single fachaj, ale v mulťáku ho druhej hráč vidí jinde. A přichází labor a hledání příčin...“ – máš tohle nějak odzdrojované, než to interpoluju v urážky a posměšky? :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LACHY: Jsem nenapravitelnej idealista
    LACHY
    LACHY --- ---
    NAGASAWA: Tak brzo? ;)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    CLUSMAN: Ale to je asi obecně problém, maj funkční prototypy co můžou ukázat a ukázali. Ale na reálný mergnutí do veřejnýho buildu jim něco schází. Ale jako consumer, nevíš co přesně tomu brání. Typicky to bude synchronizace stavu mezi hráči. Tj. vrtulníky v single fachaj, ale v mulťáku ho druhej hráč vidí jinde. A přichází labor a hledání příčin.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    CLUSMAN: Bourání objektů přijde až s novou serverovou fyzikou. A to přijde asi až bude líp fungovat synchronizace aut po síti. A to příjde až server zvládne víc AI. Jsem na rychlost iterace .61 zvědavej. Furt věřím že rendering byl největší problém a teď to bude co měsíc to release. A beta releasi ob 14 dní. Ale ano, může to být všechno jinak;-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    CLUSMAN: Bourani zahradniho nabytku? Tyvole parada. S takovou je sance na implementaci moznosti podat si v Elektrozavodsku inzerat na prodej stolku.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Trochu doufam ze by s 0.60 mohlo pristat i to avizovany bourani zahradniho nabytku ladou... asi marne co?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Nepřeháněj, vždyť nový renderer je poslední věc, kterou potřebovali, aby mohli něco dělat. Teď už to půjde jako po másle.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Podle me jsou realny vanoce roku 2036
    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Vanoce 2017 bych videl mozna az prilis optimicticky :) Nicmene jsem trpelivy DayZ fanboi, klidne si pockam.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: tuna chyb a neimplementovaných features
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BLAF: no .60 s renderingem a novou UI tech. asi bude celkem brzo, max v řádu dvou týdnu a s určitou malou nadějí už dneska..

    Problém je, že je to sice dlouho očekávaný krok, ale bohužel jen jeden z řady, než bude SA konečně vysněný zážitek. Když ty další core technologie nasaděj do konce roku, tak další rok laděni a na vánoce 2017 máme 1.0. Problém bude, když se každá nová technologie bude courat stejně jako rendering na .60. Pak ty tři roky asi fakt budeme muset počkat. Ale zatím věřím ve vánoce 2017 s 1.0 a opuštěním EA.

    Nejhorší je, že .60 konečně umožní normální hru ve velkých městech - ale tuna chyb furt čeká v záloze a není moc jasné, jestli ty nové core technologie je vyřešej.

    Nejvíc skeptickej jsem k server performance. Tj. jak se podaří optimalizvat AI zvířat a zombíků + server side fyziku. To je asi jedinej bod, kdy netuším, jaký jsou kompetence BI v oblasti. Už kvůli server performance zavedli event driven zombies, což je proti původním plánům. Další na řadě můžou být zvířata. Ve finále i predátoři.
    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Zni to dobre, jen mam porad pocit, ze si na to budeme muset tak tri roky pockat...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 26 Apr 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-26-apr-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale tohle je milé:-)

    DayZ Development
    @dayzdevteam
    Early Access Post Apocalyptic Sandbox. Projected 1.0: Q3 2016 Xbox One/PS4: Coming soon, Tweets: ^SM/Smo55, ^DH/DHawkz

    Redditor: "So - what do you mean by "Projected 1.0: Q3 2016"? Because you can't possibly mean that DayZ is supposed to release Q3 2016."

    Dustin Hucks: "It means that's our projection. Quite simple"
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: wow dayz!... celkem funkcni!.. a dokonce se na nem pracuje!... :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam