• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jsem si vzpomněl na cestu z letiště do pekingu.. smog is in the air..

    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    HNIZDO: suhlasim, ide to do sraciek. LOD ma snad limit 10m (20 je nejako prehnane)
    Aby si zlepsil technologiu potrebujes $$$ a cas ... pochybujem ze sa tam da este nieco zlepsit, skor siahnut na nieco co je dostupne, kch kch UE...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: kvalitní příprava na pátek
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Save 50% on Arma 3 on Steam
    http://store.steampowered.com/app/107410/
    TERZ
    TERZ --- ---
    Zeptám se: Jak je to s enginem a tím druhým výmyslem. To už je aktivní?
    MAOR
    MAOR --- ---
    DESTROYER: U dayz videí to moc osekat nejde. Sice z dayz videí nějaké dlouhé hluché kousky vystřihnu, ale i tak je pak toho materiálu víc, než dost. Posledně (loni v říjnu) se docela zadařilo a i když jsem to sestříhal, tak z toho vzniklo 5 částí, které měly dohromady téměř 190 minut.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MAOR: lepsi kratsi a intenzivnejsi..
    MAOR
    MAOR --- ---
    DESTROYER: Díky pane! Ale s délkou videí je to složité.. někdy je mám 20 minut, někdy 50. Zatím jsem moc nepřidával hudbu do videí na pozadí, spíš jen sem tam nějaké zvuky k nějaké události, nebo právě , když jsem si tvořil znělky.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: ja nejsem teda uplne dayz nekritickej fanboy, kdyz se mi neco nelibi, tak se umim ozvat, ale uvedomil jsem si, ze snizeni dohledu za cenu vyssich fps byl rozhodne spravnej krok
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: poukazoval jsem pouze na fakt, ze zlepseni fps se dosahlo predevsim viditelnym zhorsenim grafiky, nikoliv zlepsenim technologie.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ja osobne v SA vidim tak daleko jak potrebuju vcera jsem to vytavil na maximum a vsude 80fps
    jak jsem se tlemil novemu renderrrreru tak na tom zamakali
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: Na druhou stranu, na kolik je pro hru jako DayZ nutný dohled 500+? Osobně jen vítám, že nepůjde snipovat na 1200 metrů a víc..

    A čistě technická, zajímalo by mě o kolik by se zvedla náročnost na GPU při zmodernizování textur. Tahle stránka hry mě teda osobně nepálí, ale bylo by to hezké. Jen abych to potom ještě spustil
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jo a zadny zedi.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Tak jsem se taky doklikal. Zvyseni fps je zrejme, jednak diky dohledu na 500m, vypnutym mrakum a taky diky LODu, kdy se modely dotahuji jeste 20m od objektu a nekdy ani to ne. Takze je to hnusny jak kysela prdel. A to nepocitam fakt, ze pulka textur je zrejme porad z puvodni A2. Opravdu myslim z te prvni.
    Naspawnoval jsem se jako zenska a nenasel zadny zensky saty. Asi mam najit siti a pak si presit pansky. Setmelo se, videl jsem hovno, coz bylo skoro lepsi nez predtim a sel jsem spat.
    Muzete mne mit za hatera, je mi to jedno.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    masakr, padesát + serverů a prakticky všechny plný :D
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Imho PU bude dal normalne fungovat, jen nejaka "alpha" vyfikundace asi..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ono je to logický, bez montáže, ale mosin byl dobrá odstřelovačka...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Spravni chlapci strilej pres miridla :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    neee, na mosina nejde optika?!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam