• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE: No jasně, Argo totiž neni na píču. :D

    A srovnatelný myslím jsou. Akorát v Argu nemáš zvířata, auta, vrtulníky a craftění... :D.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HALCYON: jen mi přijde, že ty dvě hry nejsou moc srovnatelný, nic jinýho v tom nehlodej:)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE: Seš jedinej, já se ale i tak směju :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Fakt? Je k tomu nějaké čtivo? Mám pocit že je to na čisté a3!
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    DESTROYER: no prave engine si bere z dayz sa enfusion
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HALCYON: Sorry pane, ale to je natolik zavádějící, že jsem ti musel dát mínus tentokrát i já.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    HALCYON: Vsak je to od zacatku delano na vyzkousenem a odladenem enginu (A3) ;-)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Pobavilo mě, že project Argo, které vzniklo prakticky nedávno už má verzi 0.65!!!

    Možná by se měli autoři DayZ SuckAss chytit za nos.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: Ty FPS dropy zmizeli se včerjším buildem. Systém ovládáni a animace postavy se změní. Prototyp co ukazovali před mnoha měsíci působil dobře, ale uvidí se jak to bude vskutečnosti fungovat.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Booooooooooring , divný , že tam neukazuje ty FPS dropy 60 - 0 , 0 - 60. A samozřejmě ten úžasnej systém váhy postavy kterej to dodělal úplně...hahaha
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    "Lone wolf vs. lone wolf. Found this guy all on his own above Myshkino military base while running for my life from two other players."

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Včera jsem obešel všechny nový místa a skončil v opuštěnym Černu. Byl to singapurskej 1st person exp. server, což je taková jistota, že mi během focení nikdo nesestřelí helmu OSN z hlavy...







    Tábor nad Sosnovkou jako bonus


    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    No nic, počkám si na novej animační systém, snad to pak bude hratelnější. Někoho trefit pistolí je fakt nad moje síly v současném enginu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mno...mi přijde, že ta optimalizace je pořád dost tristní. Hraju na nejvyšší detaily a mám FPS kolem 70, nicméně jsou momenty kdy to lagne na půl sekundy úplně nebo to padá pod třicet. Navíc snížím třeba rozlišení textur a na FPS se to vůbec neprojeví? Stejně tak vyhlazování na to nemá prakticky vliv. Že ty unstable servery jsou klasicky fest unstable, to asi ani nemusím zmiňovat, ne?

    A ten server browser, jsem asi natvrdlej, ale jak poznám, kolik je kde hráčů?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DEUSOPTIM: Ee, od beta to bude asi early access jak si ho lidi představovali. Ale kdo ví, .61 jsem neviděl tak nevím jestli server optimalizace a síťovej kód bude tam, kde ho potřebujou. Ale na betu jim to třeba stačí.
    MAOR
    MAOR --- ---
    WILL: sakra, až teď jsem si všiml, že nejsem jediný :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: jsem četl "a jeden podprůměrnej programátor" :D
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    RUDOLF: takže vlastně od .62 to bude konečně hra..do ted to byla pouze legrace od nich..
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Sem četl podprůměrnej programátor.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo jinak ve zkratce k status reportu a Brianově prenzetanci u klokanů..

    jakmile bude .61 stable, další build bude .62 - na kterém bude pracovat jen 5 lidí, hlavně art oddělení a jeden podpůrnej programátor - cílem je grafickej overhault černarusy v duch obrázků z lesů apod.

    Zbytek týmu bude připravovat betu, kteřá přinese:
    New Animation System | nový animační systém
    New Player Controller | nové ovládání avatara
    New User Actions | nové uživatelské akce
    Improved Vehicle Physical Simulation | zlepšení simulace aut
    And that big ol' feature/content backlog (that is dependant on these technologies) | backlog naslibovanej věcí, který záviseli na výše zmíněných technologiích.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam