• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Ty jseš sociolog? tím by se hodně vysvětlovalo :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: typická dynamika společnosti - čím víc jedni sluníčkujou tím víc ostatní fašizujou.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: kde je síla, jsou i emoce.. rozviň svůj klid, vsákni do sebe lásku k SA, buď jako my a bude ti dána apokalypsa nebeská. Přísahej na Deana a odpuštění tě nemine.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Místo toho aby DayZ spojoval komunitu, tak nás rozděluje! :D
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Mmm, jako dobrý, asi nejde nesouhlasit s tím, že se někam sunou. Ale pořád teda čekám na nějaký mind-blowing-moment, kdy si řeknu, že to stálo za to čekat až tu semestrálku dotáhnou do konce. Na ten moment se moc těším, kdy se to ve mě zlomí a řeknu si, že "JO, Dolfík a Zombík měli pravdu, teď je to konečně ta hra, kterou chci hrát.".

    Zatím mi teda každej novej příspěvek v týhle diskuzi zvyšuje adrenalin a nechápu kde se ve mě, v mírném mírumilovném 120kg rugby budhistovi bere ta zloba a toucha fyzicky ubližovat fanbojům odsud.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Chris už ne, od SenChiho jsem dlouho nic nečetl, Adam Franců ho ale posledních pár reportů slušně zastupuje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    hele, senchi a chris torchia jsou furt stále součást dayz/BI teamu?


    Senchi někdy z června
    "That's how i see new trees and lightings work for DayZ.
    Oh, maybe someday, who knows ;)"

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: tak ty chudáky asi už maj dedikovaný.. jinak nový lesy na severu jsou celkem unikátní a mám je rád..

    btw.. tohle to už proběhlo ne?





    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: rajská hudba, the hype is real!

    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: pěkný stromy:) Stejně by měli najmout nějaký dva chudáky co budou ručně customizovat ty lesy, háj po háji... Doplňovat o random pařezy, kameny, sem tam větev nebo skupina křáků, vykotlanej strom, něco jako v Long Dark, aby byly i lesy mezi sebou víc rozpoznatelný.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ee .62 je overhaul s několika grafikama

    Zbytek týmu bude připravovat betu, kteřá přinese:
    New Animation System | nový animační systém
    New Player Controller | nové ovládání avatara
    New User Actions | nové uživatelské akce
    Improved Vehicle Physical Simulation | zlepšení simulace aut
    And that big ol' feature/content backlog (that is dependant on these technologies) | backlog naslibovanej věcí, který záviseli na výše zmíněných technologiích.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: pockej, nebyl animacni system ohlasen na .62?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to asi hej, ale pracuje se na vizuálním overhaul lesů v .62. Nijak tím neblokují lidi co dělají na animacích a programování technologií pro novej animační systém. Psal jsem to tu posledně, ale animační systém a pár těch věcí co dodaj hráči lepší feeling z ovládání postavy budou součástí nějakého většího buildu, kterým už budou konečně směřovat do beta. Než to vyjde, tak část grafiků a programáři renderingu budou dělat na assetech a jejich renderování. Mně osobně overhaul lesů vyhovuje. Ale jasný, animační systém bude velkej tahoun. Ale stejně důležitá je optimalizace serveru, páč jim pak debilní AI a pomalu reaguje, nefunguje tlumení zbraní protože server nestíhá..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: na stromy prdet, ten novej animacni system je to co by mohlo lidi znovu pritahnout do hry..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 22 Nov 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-22-nov-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: hele trhání jsem si nevšiml.. ale je to možný, málokdy hraju na 60 FPS, tak jsem dost tolerantní.. s renderingem je další práce, teď pracují s osvětlením a víc ranomizací podzimních stromů..



    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo přibude 9 malých vojenských bází.. na 61 je prý jedna nová..

    předělávat se bude mordor..

    WIP


    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: vypadá to dobře, kéž by se DayZ přiblížilo feelingem ovládání jiným střílečkám. Nechci z toho mít teda FPS only, ale ten gameplay při střelbě je dost frustrující, alespoň pro mě. Ono se to stejně pozná teprve na vlastní kůži, až si to člověk vyzkouší.

    Co mě ale zarazilo, zdá se mi to, nebo se to pořád trhá při rozhlížení? Z videa to jde docela vidět mi přijde.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    záběry z prototypu ovládání nové postavy

    New Player Character Features
    https://www.youtube.com/watch?v=TTI_Nj6s5hc


    First of all you will notice new camera and movement. The animations have been polished so they feel more natural and fluent. The camera system has been redone and now we finally are able to adjust the camera to our needs. The version you see is still WIP and we are constantly working on it. But in short, new camera options allow us to adjust camera per stance or even per animation if needed.

    One of the most visible changes in the character movement is the possibility to interrupt almost any animation. This gives players greater control over the character. We have talked about this in previous status reports a few times already but it is a really big change compared to the old system.

    The way character look around is also different. Now we have the ability to use poses for look at things or aiming. By creating aim-spaces we are able to adjust character poses properly to certain angles which gives us perfect control over how the animations look in the game.

    Gestures, actions and other animations now are divided in two groups. Some are full body animations and some are upper body or other body part animations. This had to be done to allow movement while eating, drinking, greeting and many other situations. It's important however that all of them are interruptible as you can see in the video, with the LYING DOWN gesture. Most of these actions are made of three parts - IN, LOOP and OUT. We play IN animation at the beginning, then the character starts doing actions like chopping trees, and when players release the mouse button, OUT is activated.
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ...compete over objectives in a 5-vs-5 match-up...

    to je jak jit psat do auditka o DOTe hemzy o LoL, HoN ci HoTS.... jiny hra, byt se vnistrili :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    The Science of Wolves | DayZ 0.61(EXP)
    https://www.youtube.com/watch?v=6nFlmNRq07w
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam