• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: pěkný stromy:) Stejně by měli najmout nějaký dva chudáky co budou ručně customizovat ty lesy, háj po háji... Doplňovat o random pařezy, kameny, sem tam větev nebo skupina křáků, vykotlanej strom, něco jako v Long Dark, aby byly i lesy mezi sebou víc rozpoznatelný.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: pockej, nebyl animacni system ohlasen na .62?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to asi hej, ale pracuje se na vizuálním overhaul lesů v .62. Nijak tím neblokují lidi co dělají na animacích a programování technologií pro novej animační systém. Psal jsem to tu posledně, ale animační systém a pár těch věcí co dodaj hráči lepší feeling z ovládání postavy budou součástí nějakého většího buildu, kterým už budou konečně směřovat do beta. Než to vyjde, tak část grafiků a programáři renderingu budou dělat na assetech a jejich renderování. Mně osobně overhaul lesů vyhovuje. Ale jasný, animační systém bude velkej tahoun. Ale stejně důležitá je optimalizace serveru, páč jim pak debilní AI a pomalu reaguje, nefunguje tlumení zbraní protože server nestíhá..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: na stromy prdet, ten novej animacni system je to co by mohlo lidi znovu pritahnout do hry..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 22 Nov 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-22-nov-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: hele trhání jsem si nevšiml.. ale je to možný, málokdy hraju na 60 FPS, tak jsem dost tolerantní.. s renderingem je další práce, teď pracují s osvětlením a víc ranomizací podzimních stromů..



    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo přibude 9 malých vojenských bází.. na 61 je prý jedna nová..

    předělávat se bude mordor..

    WIP


    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: vypadá to dobře, kéž by se DayZ přiblížilo feelingem ovládání jiným střílečkám. Nechci z toho mít teda FPS only, ale ten gameplay při střelbě je dost frustrující, alespoň pro mě. Ono se to stejně pozná teprve na vlastní kůži, až si to člověk vyzkouší.

    Co mě ale zarazilo, zdá se mi to, nebo se to pořád trhá při rozhlížení? Z videa to jde docela vidět mi přijde.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    záběry z prototypu ovládání nové postavy

    New Player Character Features
    https://www.youtube.com/watch?v=TTI_Nj6s5hc


    First of all you will notice new camera and movement. The animations have been polished so they feel more natural and fluent. The camera system has been redone and now we finally are able to adjust the camera to our needs. The version you see is still WIP and we are constantly working on it. But in short, new camera options allow us to adjust camera per stance or even per animation if needed.

    One of the most visible changes in the character movement is the possibility to interrupt almost any animation. This gives players greater control over the character. We have talked about this in previous status reports a few times already but it is a really big change compared to the old system.

    The way character look around is also different. Now we have the ability to use poses for look at things or aiming. By creating aim-spaces we are able to adjust character poses properly to certain angles which gives us perfect control over how the animations look in the game.

    Gestures, actions and other animations now are divided in two groups. Some are full body animations and some are upper body or other body part animations. This had to be done to allow movement while eating, drinking, greeting and many other situations. It's important however that all of them are interruptible as you can see in the video, with the LYING DOWN gesture. Most of these actions are made of three parts - IN, LOOP and OUT. We play IN animation at the beginning, then the character starts doing actions like chopping trees, and when players release the mouse button, OUT is activated.
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ...compete over objectives in a 5-vs-5 match-up...

    to je jak jit psat do auditka o DOTe hemzy o LoL, HoN ci HoTS.... jiny hra, byt se vnistrili :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    The Science of Wolves | DayZ 0.61(EXP)
    https://www.youtube.com/watch?v=6nFlmNRq07w
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Jako aktivních hráčů cca 5000 když prodaných kopií bylo na miliony kusů asi hovoří za vše. Takže stahujeme DayzLauncher a jdedem Tavianu.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Není SA po skoro třech letech od vydání alfy nějak pozadu oproti modu? I po třech letech je stále Alfa... Kdo pametá jak jsme v modu zabíjeli tisíce zombíků než nás sworo postřílel v soboru.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    77WHITE: je to rychlejsi nez a3 tam furt oproti tomuhle plaves v medu (ne ze bych si uz nezvykl), vyzkousej uvidis sam ma to jen 14gb
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Whats the hype? Argo je jen smaller scale A3? Nebo je ten shooting experience natolik odlisnej? Jinak nevidim rozdil mezi dobre udelanym scenarem a timhle.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: no právě tam píšou, že codebase je A3 nikoliv enfusion..

    "Project Argo was initially created as a mod for Arma 3, we soon realized that it would be more practical to release it as a standalone game. Internally, this helped us to separate Project Argo and Arma 3 development more clearly, and it would also enable us to make the game available to a wider audience. "

    Zrovna tady bych chápal enfusion jako ten správnej engine, kvůli překopanýmu netcode. Ale asi je jasný že enfusion ještě není hotový a proven. Na rozdíl od A3.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    jinak mi byl schvalen novy klub venovany Projectu Argo kdyz uz to bude SA hra

    pokud ma nekdo zajem klub sledovat hledejte nazev Project Argo
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: cus jj mrkni sem https://www.projectargo.net/ a blog je to tam popsany
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HALCYON: no, to co jsi vyjmenoval vlastně v DayZ prakticky vzato taky není, asi máš pravdu
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    I feel cranked!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE: No jasně, Argo totiž neni na píču. :D

    A srovnatelný myslím jsou. Akorát v Argu nemáš zvířata, auta, vrtulníky a craftění... :D.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam