• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ti dorazila platba od BI? ;p
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Sebevětší turnover bude další progres ve vývoji...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Tvle to že je SA právě teď nesmyslnej kočkopes prostě musí uznat každej.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A k tomu prvnímu, cheatování je teda fakt jenom jeden argument k novému engine, bylo jich víc, uznávám. Nicméně co bylo špatně z A3/A2 mi zas tolik nevadilo, na animace sere pes, na mocapy taky, modely novejch zbraní mrdam... Jediný co bylo potřeba bylo, aby to aspoň "trochu" fungovalo.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Ten první odstavec přesně shrnuje můj názor. Až na to, že já nesouhlasím, že cheatování se nedalo zvládnout v rámci A2/A3 technologie. To by to muselo být hodně špatně postavené od základu s takovou představou, že vývojáře ani nenapadlo, že by někdy někdo cheatoval za celou dobu vývoje. Prostě nevěřím, protože si nedokážu ani teoreticky představit takový problém, který by neměl řešení.

    Nehledě na fakt, že spoustu věcí dokázala komunita vyřešit sama i bez možnosti zasahovat do code base enginu.

    Věřím spíš tomu, že začít dělat novej engine je prostě snažší a přišlo jim to výhodnější. Nicméně novej engine to nebyl a nevím jestli teď už je, nikdo mi nevymluví, že spousta featured bugů a rozpoznatelnejch patternů z předchozích A3/A2 enginů tam prostě pořád je, co teda zaručí, že nezopakují stejná špatná architektonická řešení pokud někdo bude chtít dělat něco trochu jiného než Armu.

    ZOMBO: Mě hlavně dráždí že ta hra co to mohla bejt a co jsem chtěl (já, ale nemyslím, že jsem sám :D) to neni a už ani nebude :).
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: To množství novýho obsahu a funkcí v 0.63=betě naznačuje, že máme před sebou jeden velkej bug+desync fest, ale zato na základu, kterej snad nějakou dobu vydrží.

    ad zbytečnosti jako pěstování zeleniny: 1) "Dean sliboval" v roadmapě 2) uspokojí to PvE fagns 3) vymakanej prvek, co odlišuje DayZ od ostatních her v žánru.

    ad priority: co vyjmenovává, se do hry dostalo pravděpodobně před rozhodnutím překopat celej engine, ne že radši nejdřív naprogramovali spálení masa před funkčním vozidlem.

    ad sway: vyžadovalo by dočasný řešení – v tomhle souhlasim, že by to umlčelo spoustu nejhlasitějších kritiků (např. Sacriela), co založili svoje kanály na hraní DayZ a PvP. Tohle a neohrabanost postavy je jedna z posledních frustrací aktivních hráčů, jako byly fps před 0.60 a desync/zvuk výstřelů před 0.61.

    ad komunikace: opět souhlas. Reporty se dostanou k těm trpělivějším procentům komunity. To, že představovali věci, co nebudou dva roky ve hře, neznamená, že další ukázky z vývoje nějak víc uškodí.

    "retweets of autistic screenshots" mě rozesmálo už v tom, že najali brand a community managera...

    Tímhle se prezentuje značka hry:
    "Survive in a harsh post-apocalyptic multiplayer landscape
    DayZ is a gritty, authentic, open-world survival horror hybrid-MMO game, in which you follow a single goal: to survive in the harsh post-apocalyptic landscape as long as they can..."

    vs.

    Screenshoty zamilovanejch gest a skupinek hráčů, co si vyměňujou plyšový medvídky na silnici do Černa. Chápu, že cílí i na RP hráče (přece jenom je to hlavně sandbox), ale zároveň věřim, že to neskutečně dráždí tvrdý jádro z módu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: hele, já nevím, přijde mi, že používá celkem vyvrácené argumenty.

    Ale když vezmu jádro tý argumentace: "stačilo udělat znova mod a od něj vyvíjet dál". Ale oni ten engine, na kterým by se dal postavit mod furt nedodělali. Trochu zapomněl, že největří trabl bylo nehorázný a nezastavitelný cheatování. A to se nedalo v rámci technologie v A2 ani A3 zvládnout. Tak se jelo na novej engine.

    A furt nejtěžší práce je na tom core engine. Největší trouble je networking, je vidět že vývoj a optimalizace jdou pomalu. Myslím že teď furt blbnou fára i na stable. Druhej trabl je výkon serveru ad AI a dění v tom světě, který musí kontrolovat o mnohem víc než A3/A2. To jsou imho dvě základní věci s kterýma se posouvá pomalu.

    Co se týče gameplay issues, bylo to už řečeno X krát. Sway, stamina apod. jsou věci který maj vyvinutý ale svázaný s novým animačním systémem a některým změnama v engine, který se mergnou myslím až s betou, nebo .63 - teď si už nepamatuji jestli to náhodou není to samé. Nakolik farmaření zdrželo vývoj netuším, ale nebral bych to tak zásadně - imho to všechno bylo napsaný tehdy v SQF a né přímo v engine.

    Ty jeho nápady o komunikaci přes tweety taky moc nechápu. Bez status reportů a dlouhej textů začala komunita slovíčkařit a přicházel pravidelně shitstorm. Spíš mám pocit, že teď to dělaj docela rozumně. Ale attention span uživatele internetu zvládne maximálně haiku.

    Jako jo, od nového roku jsem nějak nehrál žádnou hru, ani SA. Ale SA má smysl hrát asi až v betě, teda kdo sí jí dožije žejo. Já jsem si plánoval betu před rokem 2017 a nějakou vyladěnost na konci roku 2017. A to jsem si myslel, že je to velmu konzervativní odhad. Teď to vypadá na betu do konce roku a nějaké ladění až příští rok.

    Jako jo, po těch letech a původních odhadech po vydání EA chápu unavenou komunitu. Ale tak nějak se komunita furt drží. Ale nejrozuměji udělalili lidi, který koupili, zapoměli a až se k tomu vrátěj u 1.0, pro ně by to mohla bejt pěkná hra.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    REDSNAKE: Co blbneš? To už je ti šedesát? :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    pět novejch, to už to vyšlo?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKE:
    DESTROYER:
    Zabanovat VÁS DVA! Tříštíte komunitu a melete z cesty, vůbec tomu nerozumíte, kolik devblogů ste napsali vy?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKE: Ten poslední imbecil hlavně nechápe, nejen jak funguje game, ale ani jak funguje game development. Nevím proč blbeček nesleduje devblogy a přednášky o tom, jak se to má dělat a že to dělaj správně!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: To nepochybne... :D
    BURKE
    BURKE --- ---
    DESTROYER: S tím zesměšněním si vystačí naprosto sami....
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: Vim o tom, stalo se to kamosovi.. Pokus o zesmesneni a naslednej ban.
    BURKE
    BURKE --- ---
    DESTROYER: Taky dobrý ty komentáře pod videem ohledně"PR" Bohemky :-D

    welRUS334 před 4 dny
    try to criticize them on any social media and they just block you, not to mention half of their timeline is just retweets of autistic screenshots

    Calbinaterspřed 4 dny
    Hicks blocked me on twitter for saying this "the game is unplayable right not due to the frame drops when you get in a gunfight"

    iElitepřed 2 dny
    I've been banned on twitter for asking why there had only been one update the entire year of 2016. Then on Reddit they told me I'm stupid and don't understand how a game works. Thousands of hours in the mod, 600 on the standalone, yet I can't criticize the development of the game that got me into PC gaming in the first place.

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: Silo tomu daval fakt hodne a byl zabavnej.. Doma pak schvalne kouknu.
    BURKE
    BURKE --- ---
    Pěkný video , celkem konstruktivní kritika od člověka, co Dayz hrál dlouho i přes všechny problémy s tím spojené.
    Docela pěkně a trefně popsaný....Tohle byl člověk , který vývojářům do nějaké doby věřil a posl. "vývoj" už prostě nevydržel jakožto snad každej normální člověk. Líbí se mi ten optimismus "jako že to ještě někdy může bejt hratelný"

    What is DayZ's problem...?
    https://www.youtube.com/watch?v=qAT2YzDX-GI
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    TRASH TALKING CAMPERS - EPIC REVENGE ( DAYZ STANDALONE )
    https://www.youtube.com/watch?v=799LH-rN8Ko
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Kolem světa Žigulem
    https://www.kolemsvetazigulem.cz/
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ROAD TRIP TO THE REAL CHERNARUS - DAYZ IRL - DRONE FOOTAGE
    https://www.youtube.com/watch?v=nOYU9X5P82g
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam