• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Prosim tě, celej DayZ team je Art team. Dovolil bych si říct dokonce higher art team.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Beta bude az kdyz vypukne skutecna epidemie a konec sveta... :)
    BURKE
    BURKE --- ---
    BLAF: BETA release date estimated to come after the Mars has been colonized cca 3026.
    BLAF
    BLAF --- ---
    MAOR: Plot twist - beta ve 2017 nebude. Ani pred Vanoci, ani po nich.
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: Rudolfe, za ty roky marného čekání, kdy si můžeš zahrát vždy jen po další nové verzi hry a přeci jen a furt stále dokola alfu.. tak se ničemu nemůžeš divit. Osobně klidně budu prudit tým bohemky pracující v malování, když k tomu dostanu příležitost. Vzali si velké sousto a nezvládli to. Je jedno, že hra dnes vypadá jinak, než na samotném začátku, ale blíží se vánoce 2017 a BETA stále NIKDE.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: kArma
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    NAGASAWA: to jo no jak jsem psal to se neda zapomenout ani nevis jak rval svoro radosti ale jen chvilku nez zjistil ze otviral 4 hodiny prazdnej sejv
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: Pravda. Tulga to byla. Uz jsem z toho trochu vypadl.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    NAGASAWA: rekl bych ze tu kombinaci ti uhadnul u trezoru u tulgy na tohle nejde zapomenout :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Tohle zrovna není o animátorech, ale pravda, že za ten rok se mohlo ledasco personálně změnit.
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Ale ti nejsou od nás, všichni animátoři sedí v Praze :D
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Zrovna ty jsi cajk, s tebou jsem si v Brně užil na ambasádě legrace hodně (to byly časy), však IMHO tušíš na který experty je Minsk mířený. ;)
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Já to slyším poprvé, ale snad tak studený čumáci nejsme :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BURKE: Minsk je moje pojmenování Mníšku z dob, kdy jsem tam dělal a musel tam občas jezdit. Tu stodolu moc dobře znám, sám jsem si tam něco MoCapů zažil (třeba kulhání do A3 jsem si s šutrama v botě rovnou zrežíroval a odehrál). Celkem se termín Minsk v BIS Brno chytl, ale Minsští to moc rádi nemají, že, WILLe? ;)
    BURKE
    BURKE --- ---
    BURKHAR: Oni už to přesunuli do Minsku ? To je cost saving....
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    HALCYON: Přece tu stodolu v Minsku musí nějak využít! Co by pak Vikokotor Kokotstík dělal?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: To bylo susteni prachama, ktery vybrali za EA s prislibem ze v r.2015 to vyjde. Pak k tomu radsi udelali video s bundou, aby to nekoho neurazilo. :)
    BURKE
    BURKE --- ---
    HALCYON: Myslíš to šustění bundou ?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Jinak jsem rád, že došlo i letos na oblíbený motion capture.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKE: Občas se cejtím provinile, když podobným způsobem vyplňuju výkazy práce já :D.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: Jasný, maj roky design plán, že server zvládne 100 hráčů. Pak velká mapa dává smysl. Když to ale nezvládne nebo beta nenavrátí hráče, tak je to vyhozená práce.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Já jsem rád za to, že mapa bude hezčí, ale zdá se mi že přidávání objektů samo o sobě je kontraproduktivní. Na množství hráčů, který mapa podporuje, je ta mapa hrozně velká. Stejný problém teď má PUBG, kde nová mapa je hrozně supr dupr, ale je tam moc měst a lootu vůbec, takže tam ty velká bitvící místa, kde je dobrej loot a spousta zájemců o něj, prostě neexistují.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Btw.. za ty roky stoupl počet objektů na mapě z 1,4 mega na 2,8 mega, plánujou dalších 200k. Zrovna map design a art assets dělaj fajn. Bohemku bych prudil na jiných věcech.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Ber to s nadhledem, prostě je to takový ten výkřik šílence, kterej nic nechápe.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: Asi chápu že humor, ale vybrat si práci art teamu,
    WILL
    WILL --- ---
    NAGASAWA: No jo, už to stahuju, jak to tady na nyxu propaguješ. :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: to misto znam. je to na kopci u Pusty, kde jsem mel Trezor u kteryho mi Svoro uhadnul ciselnou kombinaci.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BURKE: tomu by odpovidal i ten norskej serial Okkupert, ve kterym se DayZ hraje, pac se odehrava v budoucnosti, kdy se prechazi z ropy na alternativni zdroje a i podle videi to budou mit porad zabugovany a plny desyncu.
    BURKE
    BURKE --- ---
    DUBAS_: Defakto to vystihl pěkně. Je to jenom jiná složenina předchozích status reportů. Novej Engine ..bla..bla...bla..latest technology....bla..bla, its so hard...bla...bla bla.... and complicated...ctrl+c ctrl + V...bla...bla...bla

    Zaujali mě zejména stěžejní body současného developmentu :
    Reworked Pile of (shit) tyres
    Reworked Blast covers
    Radar tower rework (6th time, estimated cost - 1 Mio USD)
    Weapons rework (104th time EC - 20 Mio Juanů)
    Reworked male heads to suit the lgbtq movements (13th time EC 600000 USD)

    Taky je super , ze to hraje asi 5k hracu top a furt se zvetsuje mapa. To se nikdy uz nepotkame (krom Berezina)

    Completely re-done North West Airfield (NWAF) along with surrounding landscape
    200 kilometres of tourist trails
    New locations on the western border of Chernarus
    New points of interest across the map
    New models for bushes and rocks (15th time EC 200000 USD)
    New textures for roads and road damage decals (At least 4th time - Franta has no workload so we insist on making the textures again and again - no EC can be calculated - Golden Czech hand)

    Dál jsem to nečetl , poslintal jsem si málem klávesnici z toho obsahu , který bude avl. v roce 2029.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: koukam zes udelal vytah nejdulezitejsich poznatku :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam