• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    BALOSH: blbost, chkdisk prejde bez problemov a tento problem sa objavuje cca 3 hodiny po zapnuti dayz. Bude to suvisiet s W10 ... 2 stroje maju tento problem W10, stroj kde je 8cka ten problem nema. HW je skoro totozny ...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BALOSH: To mi nepřijde příliš pravděpodobné, mám tam nové SSDčko právě s čerstvě nainstalovanejma desítkama, samozřejmě ofiko. Jinak tam není prakticky nic.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    SUMRAK: notaaak 1337 by bolo viac kuul
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    REDSNAKE: Údajně to děla poslední update Win10 a opraveno to bude až v 0.63 . Nicméně někde jsem se dostal k tomu, ze to je nekonzistenci hdd. Když jsem spustil checkdisk tak se zasekl na 10% a po 24h zahladit, ze našel chyby na disku co se mu nepovedlo opravit. Koupil sem si za litr 120GB ssd za litr dal na nej win a DayZ. Zbytek instaluju do původního disku a bad_module jsem už neviděl nikdy
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    S tím bad module info náhodou někdo nemáte zkušenost? Co jsem se dopídil na netu zřejmě to způsobuje update Win? Zkoušel jsem už všechny triky co některejm lidem pomohly jako v kompatibilitě vypnout optimalizace celé obrazovky, nastavovat kompatibility a podobně.
    SUMRAK
    SUMRAK --- ---
    REDSNAKE: Dohlednost je 1375 metrů na objekty i terén už nějaký ten pátek (možná i od začátku DayZ..). Vyjímkou je déšť, s vyšší intenzitou se dohlednost snižuje (může trochu pomoct v perf, ale zas je tam ten pp deště..). Vejškově založená mlha, která je tam od .60, v performance nijak nepomáhá. Její intenzita závisí na počasí a je nejsilnější na pobřeží.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    tak teď mi to pro změnu padá na bad module info. Lol..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: jak bude velkej desync, co zombíci a jak se bude ovládat postava.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: vizuál .63 moc nezmění, postřehl jsem úpravy světla, změny textur. Modely domů jsou holt odshool ostře pravoúhlý. Ale to my na nijak nevadí. Furt oceňuju prostor v reálných proporcích.

    DESTROYER: hele, já to tak vůbec necítil. Mlha je jen u moře a jen v některý denní hodiny. Ušetřený výkon použili k zvětšení měst, počet objektů se od původní mapy zdvojnásobil. Týká se to i lesů.

    Já to jel roky na nějaký lower mid-range grafice a přechod na novej rendering byl znát. Ale ta karta neměla šanci při downscalingu (mám to radši než antialiasing), pokud jsem nepovypínal všechny vychytávky.. Teď jsem zainvestoval směr high-end a chvíli se proběhli. Ty glitche při změne LOD při zoomování pohledem jsou furt vidět, nějaký trable se stínem. Ale .62 je přes rok defakto mrtvá větev. Jsem zvědavej na dojmy .63, jak bude velkej
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: tak to je dost tristni ovsem, je videt na par stovek metru, odhadem 150-200 metru coz je o nicem. Doufam, ze tak silne je to jen na pobrezi.

    fascinujici mi prisel jeden grafickej glitch, vsude mlha, mraky jak pred bourkou, obloha cerna. pak cerny mraky glitchnou a zmizi a pak problikavaji. Nad nima je videt dalsi, letni obloha i se slunickem, ktere teda, ma graficky glitch v podobe ctverce kolem sebe.

    Jo panecku, takhle se to hackuje a setri se systemove prostredky...lol

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Tak downgrade grafiky probehl tehdy s prechodem na novej engine, vsechno se rozmazalo a pridala mlha, aby lidi dostali svojich slibenych 30+fps stable vsude.

    Na druhou stranu ta mlha je atmosfericka a libi se mi ten efekt.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    jsem do kompu hodil ssdcko, jedna z nejlepších investic do upgradu btw. Nainstalil jsem na něj Dayz a zkusil spustit po delší době. Hrál jsem exp. Když pominu obrovský počet grafických glitchů tak lepší performance upgrade jsem nezažil. Aspoň to jsem si myslel, než jsem doběhl do města. Furt dropy, zombíky jsem potkal všehovšudy tři, když jsem ho střílel z patnácti metrů malorážkou do hlavy, tak to ani nehituje a to stál a já měl optiku. Nikdy jsem si nevšiml tak masivní mlhy, jestli je to způsob jak zvednout výkon, obalamutit tak dohled, tak je to ubohé.

    No jsem zvědavej na ten patch co má vyjít. Nicméně všimli jste si jak je ta hra vlastně už zastaralá graficky? Je to dost ošklivý vlastně..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Final boss bude boj se žebříkem na schodech.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: DayZ na obtížnost "Dark Souls"

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: sumrak se inspiroval black mesou a největší podzemní komplex bude má 5 nebo šest rozsáhlých pater.. na SA modding budou fachat arma3 tools, terrain map a pár věcí je ještě z dob RV a asi i zůstanou..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: prej .63 exp release v řádnu týdnů a né měsíců (vtipkovali o vydání na apríla). Evžen slibuje rychlé iterace, jakmile bude exp stabilní.. zombies neukázali, prej nějakej bug který je hází out of sync.. ale přišlo mi že v bojích nakonci u památníku sovětského přáterlství, jednou jedna postava skočila o pár metrů..

    melee je prostě divný a střílení těm třem devům moc nešlo.. fára prej nebudou od začátku, ale to už asi říkali..
    BURKE
    BURKE --- ---
    Namalsk 0.63 Exclusive Interview & Footage! #DayZ Map Designer Sumrak
    https://www.youtube.com/watch?v=ArQMiMe0QXo
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Zajímavýho jo, ale novýho (alespoň pro mě) moc ne:

    POSTAVA
    - nové ovládání a animace postavy
    - nový boj zblízka
    - rozhlížení a otáčení se v pohybu
    - možnost jíst a pít nebo gestikulovat v pohybu
    - pohyb při zranění (kulhání)
    - míření zbraní a otáčení se dokola vleže
    - lezení po žebříku s možností sklouznout se dolů
    - pomalé a rychlé plavání
    - skákání a padání z různé výšky
    - nabíjení zbraní
    - ruční nabití do komory zbraně
    - plnění zásobníku
    - kácení stromu
    - mytí zakrvácených rukou (po čtvrcení těla)
    - nová gesta: spánek, SOS
    - nové modely postav, vousy

    UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
    - ukazatele zdraví a výdrže postavy (celý HUD bude možné skrýt)
    - ikona pro interakci s věcmi a okolními objekty
    - ikona pro probíhající činnost, kterou lze kdykoli přerušit
    - inventář

    MAPA
    - spawnování surovin: kamení u cesty, jablka pod jabloní
    - turistická mapa
    - místní rozhlas
    - dříve zamčená místnost ve 2. patře policejní stanice je teď průchozí

    DayZ - 0.63 Developer Live Stream #1
    https://www.youtube.com/watch?v=-RmJrnp85K0
    WILL
    WILL --- ---
    Můžu jenom nabídnout 11minutový shrnutí:

    #DayZ 0.63 Preview - Developer Live Stream Overview
    https://www.youtube.com/watch?v=dBJX3kA5rOY
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam