• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: tak to je dost tristni ovsem, je videt na par stovek metru, odhadem 150-200 metru coz je o nicem. Doufam, ze tak silne je to jen na pobrezi.

    fascinujici mi prisel jeden grafickej glitch, vsude mlha, mraky jak pred bourkou, obloha cerna. pak cerny mraky glitchnou a zmizi a pak problikavaji. Nad nima je videt dalsi, letni obloha i se slunickem, ktere teda, ma graficky glitch v podobe ctverce kolem sebe.

    Jo panecku, takhle se to hackuje a setri se systemove prostredky...lol

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Tak downgrade grafiky probehl tehdy s prechodem na novej engine, vsechno se rozmazalo a pridala mlha, aby lidi dostali svojich slibenych 30+fps stable vsude.

    Na druhou stranu ta mlha je atmosfericka a libi se mi ten efekt.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    jsem do kompu hodil ssdcko, jedna z nejlepších investic do upgradu btw. Nainstalil jsem na něj Dayz a zkusil spustit po delší době. Hrál jsem exp. Když pominu obrovský počet grafických glitchů tak lepší performance upgrade jsem nezažil. Aspoň to jsem si myslel, než jsem doběhl do města. Furt dropy, zombíky jsem potkal všehovšudy tři, když jsem ho střílel z patnácti metrů malorážkou do hlavy, tak to ani nehituje a to stál a já měl optiku. Nikdy jsem si nevšiml tak masivní mlhy, jestli je to způsob jak zvednout výkon, obalamutit tak dohled, tak je to ubohé.

    No jsem zvědavej na ten patch co má vyjít. Nicméně všimli jste si jak je ta hra vlastně už zastaralá graficky? Je to dost ošklivý vlastně..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Final boss bude boj se žebříkem na schodech.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: DayZ na obtížnost "Dark Souls"

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: sumrak se inspiroval black mesou a největší podzemní komplex bude má 5 nebo šest rozsáhlých pater.. na SA modding budou fachat arma3 tools, terrain map a pár věcí je ještě z dob RV a asi i zůstanou..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: prej .63 exp release v řádnu týdnů a né měsíců (vtipkovali o vydání na apríla). Evžen slibuje rychlé iterace, jakmile bude exp stabilní.. zombies neukázali, prej nějakej bug který je hází out of sync.. ale přišlo mi že v bojích nakonci u památníku sovětského přáterlství, jednou jedna postava skočila o pár metrů..

    melee je prostě divný a střílení těm třem devům moc nešlo.. fára prej nebudou od začátku, ale to už asi říkali..
    BURKE
    BURKE --- ---
    Namalsk 0.63 Exclusive Interview & Footage! #DayZ Map Designer Sumrak
    https://www.youtube.com/watch?v=ArQMiMe0QXo
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Zajímavýho jo, ale novýho (alespoň pro mě) moc ne:

    POSTAVA
    - nové ovládání a animace postavy
    - nový boj zblízka
    - rozhlížení a otáčení se v pohybu
    - možnost jíst a pít nebo gestikulovat v pohybu
    - pohyb při zranění (kulhání)
    - míření zbraní a otáčení se dokola vleže
    - lezení po žebříku s možností sklouznout se dolů
    - pomalé a rychlé plavání
    - skákání a padání z různé výšky
    - nabíjení zbraní
    - ruční nabití do komory zbraně
    - plnění zásobníku
    - kácení stromu
    - mytí zakrvácených rukou (po čtvrcení těla)
    - nová gesta: spánek, SOS
    - nové modely postav, vousy

    UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
    - ukazatele zdraví a výdrže postavy (celý HUD bude možné skrýt)
    - ikona pro interakci s věcmi a okolními objekty
    - ikona pro probíhající činnost, kterou lze kdykoli přerušit
    - inventář

    MAPA
    - spawnování surovin: kamení u cesty, jablka pod jabloní
    - turistická mapa
    - místní rozhlas
    - dříve zamčená místnost ve 2. patře policejní stanice je teď průchozí

    DayZ - 0.63 Developer Live Stream #1
    https://www.youtube.com/watch?v=-RmJrnp85K0
    WILL
    WILL --- ---
    Můžu jenom nabídnout 11minutový shrnutí:

    #DayZ 0.63 Preview - Developer Live Stream Overview
    https://www.youtube.com/watch?v=dBJX3kA5rOY
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    LOL, viděl jsem prvních 15 minut. Nic novýho. Pure bullshit.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HALCYON: já to ještě neviděl, ale prej jim to po 40 minutách hraní spadlo:))
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    tak ňáký news, jaký to bylo? jak mám hejtovat bez fanbojů. kurva rudolfe, zombo. ukázali něco zajímavýho?

    viděl jsem nějaký nový tváře a maj v kanclu ženskou. a taky ui je nový. už udělali tolik novejch verzí ui, že když si sečteš všechny mody a2, tak tolik ui komunita neudělala za celý ty roky. za mě dobrý, je vidět, že makaj.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: ne
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    koukate na to nekdo?
    BLAF
    BLAF --- ---
    Dneska v 6 prej nejakej strym z 0.63
    0.63 Developer Live Stream - 14th March 2018 - Announcements & Information - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238036-063-developer-live-stream-14th-march-2018/

    https://www.twitch.tv/events/9tLTxdtmRHqU9YhdTmNQdA?from-redirect=true
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Většina systémů z toho seznamu se na něj váže a právě kvůli němu předělává.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: neměl bejt v 0.63 nějakej ten novej pohybovej engine nebo co? Co mělo kompletně změnit zážitek ze hry?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Současný stav experimentální verze 0.63:

    POSTAVA
    - připraveno: lezení po žebříku, plavání, padání z výšky, otáčení se, setrvačnost, boj vleže, otáčení se a míření vleže, kombinovaný útok zblízka
    - ve vývoji: skákání, šplhání, boj zblízka, blokování a vyhnutí se úderu, kamera z pohledu 3. osoby
    - odloženo na pozdější build verze 0.63: házení, vyklánění se do stran

    HRATELNOST
    - připraveno: nemoci, výdrž, ukazatele zdraví, zranění postavy, interakce s věcmi a okolními objekty, craftování
    - ve vývoji: reakce postavy na zásah, bezvědomí, zvuky postavy
    - odloženo na pozdější build verze 0.63: reakce postavy při vystavení vlivům prostředí

    ZBRANĚ
    - připraveno: zpětný ráz a houpání zbraně, nabíjení (do komory), částicové efekty
    - ve vývoji: optika, zasekávání zbraní

    AI
    - připraveno: chování zvířat ve skupině (stádě)
    - ve vývoji: pokročilý systém boje a pozornosti, rozšířené chování a vylepšený pohyb zombíků

    UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
    - připraveno: ukazatele stavu postavy, ikona zobrazující činnost postavy, inventář
    - ve vývoji: senzory, menu, výběr postavy podle serveru

    0.63 Experimental Release Checklist | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/0-63-experimental-release-checklist
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam