• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    bad module info koukám pořád nevyřešenej, co?
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    Bum, bad_module se mi vrátilo :D špatná karma.... a ano cca po 3hodinach hraní. Ale potom to zas běželo další hodinu v klidu
    BLAF
    BLAF --- ---
    A vubec
    Status Report - 27 March 2018 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238067-status-report-27-march-2018/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak než vyjde ofiko experimental .63, bude vedle .62 nová větev pro veřejný stress testing serverů. Bude to .63 ořezaná o nějaké funkce, sledovat se bude vysoká koncentrace hráčů apod.

    "No bullshit here, there are several factors you are over looking.
    As Eugen pointed out very well in the report, the need for a stress test under high player load is required to isolate any potential issues that would cause an experimental push to come to a screeching halt.
    So I'm sure you're wondering - why not just put that on the Exp branch? This must be some political manuevering!
    Not quite. The intent here is to hope for the best, while planning for the worst. Lets say a critical issue -is- found that would require the team to dig in and triage the issue (and since we're talking in possibilities, rather than absolutes - not knowing what that issue may be, you also don't know exactly how long triage, and regression testing may be). The team will still need the experimental branch to be in a state they can issue hotfixes for .62 Stable.
    .63 and .62 operate off of very different methods of the Central Economy - meaning the software & hardware within the Exp infrastructure would need to be updated (which, considering the massive differences isen't as easy as running a Windows MSI Installer package). With the Exp Central Economy running on .63 values, for lack of a better phrase - that branch is locked into .63 and no going back to .62 for any needed hotfixes while .63 Exp prep is under way.
    Sure, the developer time could be spent on switching back and forth - but that is simply a waste of time and resources when a 3rd branch specifically for the stress test can be set up - without messing with the .62 Experimental branch and retain the ability to issue hotfixes to Stable unhindered.
    TLDR; Its not a simple flick of a switch, and this is a much smarter way of approaching the needed test without causing extra unneeded work in the event of any serious problems."
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BALOSH: To zní hezky, i bych si zahrál. Škoda, že bad module :D
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    Tak mam asi jen štěstí...

    btw našel sem celkem zajimavej server rozjeli tam ted RP :-D a zatim to vbypadá na zabavu, whitelisted server. Zakaz KOS krom PVP zon to jsou vicemene vsechny military zony a letiste. 2 Frakce proti sobe 3 neutral zony.....

    20180324104259_1 20180324103410_1

    https://cache1.www.gametracker.com/server_info/185.62.205.26:2302/

    Pro pristup kontaktovat na steamu "Krematorium" o vstup do skupiny => pravidla => whitelist kdyby to nekoho lakalo. Je to takovej relax oproti Anarchy/Patriot
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    REDSNAKE: nepoznaju agile, zrejme ficia na waterfalle :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BALOSH: Však v pohodě. Jen říkám, že jsem udělal to samé co ty a dělá mi to. Včera jsem na nový SSD nainstaloval win 10, na SSD Steam, na SSD DayZ, nainstaloval ovladače grafiky. Hrál jsem chvíli a fungovalo to. Dnes jsem dodělal updaty Win a padá to na držku. Podle mě je to tím updatem.

    Škoda, že jinej developer by vydal verzi a nemuselo by se čekat na nějakej velkej patch, tak aby lidi mohli hrát. Nicméně Dayz = komunitu máme v prdeli. "Čekáte pět let, proč byste si nepočkali další měsíce když to bude potřeba. Vaše peníze už máme."
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    BALOSH: "2, fresh instalce win 10 Pro (na ssd)" zrejme. ... osobne by som tie okna zakazal,

    Sumrak, podpora napr OL alebo RHEL by nebola? :D kludne to budem hrat v CLI
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    BALOSH: Nová instalace driveru? všech?
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    REDSNAKE:
    BLACKOUT:
    Ja tady nehodlam nikoho přesvědčovat. jen konstatuju, že když jsem udělal co jsem udělal tak problem zmizel od ty doby mám naharáno skoro 100h bez jedinyho bad-module pádu. V sobotu jsem hrál asi 6h v kuse.

    Když se nad tim zamyslíš tak si sečti kroky který s tou mojí výměnou disku proběhly a jeden z nich v mym případě pomohl.

    1, Nový disk (šitozní SSD)
    2, fresh instalce win 10 Pro (na ssd)
    3, Fresh instalace Steam (na stejný ssd)
    4, Fresh instalace Dayz (na stejný ssd)

    Napadá mě, že třeba update W10 něco podělal, zatímco nejaktualnější instalace (pomoci media cration tool) uz tu chybuneudela? Netušim a nemám potřebu po tom pátrat to už je věc každýho co bude/nebude děšlat.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    BALOSH: blbost, chkdisk prejde bez problemov a tento problem sa objavuje cca 3 hodiny po zapnuti dayz. Bude to suvisiet s W10 ... 2 stroje maju tento problem W10, stroj kde je 8cka ten problem nema. HW je skoro totozny ...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BALOSH: To mi nepřijde příliš pravděpodobné, mám tam nové SSDčko právě s čerstvě nainstalovanejma desítkama, samozřejmě ofiko. Jinak tam není prakticky nic.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    SUMRAK: notaaak 1337 by bolo viac kuul
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    REDSNAKE: Údajně to děla poslední update Win10 a opraveno to bude až v 0.63 . Nicméně někde jsem se dostal k tomu, ze to je nekonzistenci hdd. Když jsem spustil checkdisk tak se zasekl na 10% a po 24h zahladit, ze našel chyby na disku co se mu nepovedlo opravit. Koupil sem si za litr 120GB ssd za litr dal na nej win a DayZ. Zbytek instaluju do původního disku a bad_module jsem už neviděl nikdy
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    S tím bad module info náhodou někdo nemáte zkušenost? Co jsem se dopídil na netu zřejmě to způsobuje update Win? Zkoušel jsem už všechny triky co některejm lidem pomohly jako v kompatibilitě vypnout optimalizace celé obrazovky, nastavovat kompatibility a podobně.
    SUMRAK
    SUMRAK --- ---
    REDSNAKE: Dohlednost je 1375 metrů na objekty i terén už nějaký ten pátek (možná i od začátku DayZ..). Vyjímkou je déšť, s vyšší intenzitou se dohlednost snižuje (může trochu pomoct v perf, ale zas je tam ten pp deště..). Vejškově založená mlha, která je tam od .60, v performance nijak nepomáhá. Její intenzita závisí na počasí a je nejsilnější na pobřeží.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    tak teď mi to pro změnu padá na bad module info. Lol..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: jak bude velkej desync, co zombíci a jak se bude ovládat postava.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: vizuál .63 moc nezmění, postřehl jsem úpravy světla, změny textur. Modely domů jsou holt odshool ostře pravoúhlý. Ale to my na nijak nevadí. Furt oceňuju prostor v reálných proporcích.

    DESTROYER: hele, já to tak vůbec necítil. Mlha je jen u moře a jen v některý denní hodiny. Ušetřený výkon použili k zvětšení měst, počet objektů se od původní mapy zdvojnásobil. Týká se to i lesů.

    Já to jel roky na nějaký lower mid-range grafice a přechod na novej rendering byl znát. Ale ta karta neměla šanci při downscalingu (mám to radši než antialiasing), pokud jsem nepovypínal všechny vychytávky.. Teď jsem zainvestoval směr high-end a chvíli se proběhli. Ty glitche při změne LOD při zoomování pohledem jsou furt vidět, nějaký trable se stínem. Ale .62 je přes rok defakto mrtvá větev. Jsem zvědavej na dojmy .63, jak bude velkej
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam