• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Takže stress test bude CI:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Tedy přesněji:

    When these features will hit experimental, soon after the Experimental release we expect to switch over and keep doing Stress Tests for the newer builds before they move on to Experimental. The process itself is focused on connecting these features to the new character as a lot of them have been under development for a long time now. Each week we aim to deliver the implementation and dedicate the second week to bug fixing. Switching these over to Experimental will be done depending on the feature review and the community feedback that might affect priorities.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BLAF: Jináč jestli si současný status report pamatuji správně, většina klient/server stability issues je solved. Tenhle víkend bude stress test a příští víkend první build na exp branchy.

    Když bude exp ok, tak jeden týden se věnuje nový feature, druhý týden fixovaní daný feature.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to už v rámci přípravy .63 na deploy do exp branche dělají zhruba od začátku roku, včetně aktualizací.. Je tam i řečeno co bude při prvním deploy do .63, co je odsunuto na další iterace atd. Je na to vlastní stránka, jde to dohledat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ta .63 je už na steamu hratelná btw? Nebo furt jen pro VIP?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    škoda že už místo těchle kecacích reportů nedělají ty jasné přehledy co je hotové, na čem se dělá a na co ještě ani nesáhli.
    BLAF
    BLAF --- ---
    Status Report - 5 June 2018 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238378-status-report-5-june-2018/
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Nepřeháněj, vždyť rudolf říkal, že ty poslední změny jsou příjemný, já myslím, že dokud budou změny rudolfovi příjemný, nemáme problém. Hlavně, ta mapa je boží. A 100 slotový servery budou potřeba. A vrtulníky!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HALCYON: To se budou testovat fára...
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    HALCYON: Leaving certificate kdyz uz :D
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HANOUCH: To vyjde vole synkovi na maturitu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH: Nope, probíhají stress testy na stabilitu klienta/serverů. Až to bude cajk, budou se testovat fára. Nějaký normální gameplay bych čekal za pár/několik mésíců.

    Poslední změny jsou příjemný, hraje se to o poznání líp ale fára a 100 slotový servery budou potřeba. Mapa je boží.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    uz to vyslo ?
    BLAF
    BLAF --- ---
    WILL: To je v pohode, ja mel na mysli to video, co postoval Rudolf :)
    WILL
    WILL --- ---
    BLAF: Obávám se, že to jak ti z ruky vypadne zbraň poté, co skočíš z velký výšky. Protože při hraní z první osoby to jednoduše přehlédnš.
    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Jestli se muzu zeptat, co presne je tady novyho? Ty casticovy efekty?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ 0.63 NEW Features Gestures, Radial Menu & More! | NomadGaming
    https://www.youtube.com/watch?v=nRsz6ar3jpg
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ 0.63 - New Damage System: Health (Part 1)
    https://www.youtube.com/watch?v=K8r0siV1JMA
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    RUDOLF: To že mezi .62 a. 63 přepnuli na Enfusion je samozřejmě PR zkratka, ve skutečnosti se to celé překopávalo za běhu průběžně, tak jak se vyvíjel Enfusion samotný. Ten proces probíhal celé 4 roky, ale nejvýraznější posun nastal až s novým rendererem, který výrazně zvednul FPS, takže si toho všiml každý. Třeba to když se změnil skriptovací jazyk, tak to je změna které si asi hráči těžko všimnou :) Proto to taky na venek vypadá, že se ten vývoj táhne a nic moc se neděje, ale pod povrchem se změnilo de-facto úplně všechno. To jestli to bylo správné strategické rozhodnutí ale ponechám na hodnocení jiných :)

    Ten příměr s loďkou je celkem trefný, ale byly za tím i různé interní "politické" vlivy, proč se začalo stavět na Real Virtuality (Arma) a do něj "mergovat" Enforce (Carrier Command) -> proto Enfusion = fůze dvou enginů. Vtipné je že postupem času se ten nový engine čim dál tím více stával Enforce a RV ustupoval do pozadí, což bylo dáno jeho celkovou zastaralostí a nekoncepčností. V současné době je Enfusion v dost vyspělém stadiu a blíží se uživatelsky Unrealu nebo Unity s tím, že se bude dost dbát na podporu modování.
    BLAF
    BLAF --- ---
    Status Report - 22 May 2018 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238293-status-report-22-may-2018/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Přes víkend stress test 0.63, zbírají data kolem centrální ekonomiky.. jeden server pro merklovou a pět pro trumpa.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ 0.63 Stress Test - Filling a Jerrycan with Water
    https://www.youtube.com/watch?v=YKj3K9VAPXI&feature=youtu.be
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    20180517222304_1

    Taková večerní chlastačka za Vyborem. Škoda, že sem nevyfotil parkoviště, 2xV3S 1xNiva 3xVolha....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    koukám že dorůstaj furt nový kádry

    Shroud plays DayZ full | 15 May
    https://www.youtube.com/watch?v=muPxQ03Wfpw
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    A jestli rozumím Evženovy správně, auta jsou už implementovaný ale vypnutý.
    Chtěj odladit hráče, AI a spawnování. Pak zapnou auta a budou je ladit. To asi do roku 2018 stihnou.

    Base building a helikoptéry se budou teprve implementovat. Ale nevybavujii na kdy ty heliny slíbili.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Imho, je .62 prostě postavená na ToH a .63 na Enfusion. V jednom rozhovoru Evžen říkal, že na .62 si otestovali co hráče zajímá na protytypech, který se blbě v ToH blbě implementovali do finální podoby a Enfusion stavěli tak, aby to šlo doladit.

    At the very beginning of DayZ Standalone development, Bohemia Interactive had several different versions of our in-house Real Virtuality engine. To be specific, there was an early Arma 3 RV engine branch, Take on Helicopters RV engine branch, and the old Arma 2 RV engine branch. Besides that, the company also operated with another in-house engine – the Enforce engine used for Take on Mars.

    The original DayZ standalone forked from the engine that had been previously used for Take on Helicopters, as Arma 3 was still in the middle of doing larger tech changes to its RV branch. We aimed to have a working prototype of DayZ on the Take on Helicopters engine branch, and that version of DayZ went live to Early Access.

    We quickly reached the limits of that technology, and in order to empower DayZ’s vision, along with servicing all of Bohemia’s future games, we sat down and tried to wrap our heads around what we’ll need from our engine 5 – 10 years down the road. That’s where we’ve formed a separate engine team within Bohemia, and started the development on Enfusion.

    Over the 4 years of Early Access development of DayZ, and development of the Enfusion Engine, we went from a monolithic beast to a modular engine with almost all engine levels created from scratch, making sure that the good things remained (rendering large, realistic open worlds) and that the problems went away (subpar performance, non-standard scripting language, complicated network communication). Now, we have a powerful new scripting language, fast and efficient renderer, better network communication, effective development tools, fantastic animation system, and much more.

    The challenges of an engine for this genre are also the reason why there really isn’t a proper DayZ out there from us, or anybody else. Handling a multiplayer game with 100 players, thousands of AI actors in real time with navigation… that’s a massive challenge for any development studio, and we’ve learned a lot from this experience.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam