• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: INB4 "jinej tým" "jinej engine", mám tě v DI RUDOLFE, ani se nesnaž.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DESTROYER: Jo, to je imho ten důvod, proč se kolem DayZ nic neděje. Ve skutečnosti makaj na tomhle.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Drobny offtopic..
    Vigor Announce Trailer
    http://www.youtube.com/watch?v=FJpoGo-lXMk

    Mi to silne pripomina Tarkov. Ale uvidime co z toho nakonec bude a jestli zustane u XBox exclusive.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: po každém stress testu je debriefing, na jaký trable narazili atd. Tenhle víkend jsou myslím 80 slotové servery, plus testují Battle Eye.. debriefing bude asi v pondělí..

    tj. čekat, čekat..

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: není někde info jak zatím ty stress testy probíhaj? Nemůžu se tý .63 dočkat popravdě řečeno.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SCUM - New Gameplay Trailer (Open World Prison Game 2018)
    https://www.youtube.com/watch?v=G7CNzHPFX2Y


    Poměrně zajímavé aplikování RPG mechanik.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    válečnej turismus


    kravky v mordoru


    malé radosti


    střelnoce na serveru


    na severo východ od zelenogorsku


    studený rána
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: dik, to je aspon prehledny, takhle to je super
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: tady to, všechno co je ve žlutým a není postponed (šedý), tak by mělo být v .63 než to releasnou do exp.

    0.63 Experimental Release Checklist | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/0-63-experimental-release-checklist#/ui

    Tj. tohle je inprogress, nejspíš to nebude odloženo

    skákání (teď je automatické)

    stavy bezvědmý (smrt is all you have now)

    player audio (bůh ví, spíš než nějaké doladěný, bych čekal že to je nějaká core technologie, teď je to dost neodladěný, zombík kříčí i když už leží mrvej na zemi, nenamixovanej zvuk a tuny dalšách.)

    Pokročilé chování zombíků (teď imho funguje jen detekce na blízko, tj. slyší a vidí tak 5 metrů kolem sebe)

    Lepěí pohyb zombíků

    GUI (menu + výběr postavy)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    mapa plechovek, při víkendovém nenjnižším počtu


    dtto, ale zbraně


    to žrádlo celkem odpovídá, vzal jsem to po modré z kamenky až na novej hrad nad řekou ve skalách na severo východě, cesta pro samotáře, kdybych poctivě neprošel první dvě nebo tři vesnice, tak bych chcípl po cestě.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Jo a ten příští víkend není příslíbený, ale když klapne tenhle víkend, tak by to asi mohlo vyjít..

    We expect a couple more Stress Tests to be happening this week, aimed at least a couple fixes for crashes and locked character issues. We would like to confirm these fixes over the next couple of days and have the build available during the weekend for an extended Stress Test. This will be the version we will be launching for all the players interested in moving to experimental.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Takže stress test bude CI:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Tedy přesněji:

    When these features will hit experimental, soon after the Experimental release we expect to switch over and keep doing Stress Tests for the newer builds before they move on to Experimental. The process itself is focused on connecting these features to the new character as a lot of them have been under development for a long time now. Each week we aim to deliver the implementation and dedicate the second week to bug fixing. Switching these over to Experimental will be done depending on the feature review and the community feedback that might affect priorities.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BLAF: Jináč jestli si současný status report pamatuji správně, většina klient/server stability issues je solved. Tenhle víkend bude stress test a příští víkend první build na exp branchy.

    Když bude exp ok, tak jeden týden se věnuje nový feature, druhý týden fixovaní daný feature.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to už v rámci přípravy .63 na deploy do exp branche dělají zhruba od začátku roku, včetně aktualizací.. Je tam i řečeno co bude při prvním deploy do .63, co je odsunuto na další iterace atd. Je na to vlastní stránka, jde to dohledat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ta .63 je už na steamu hratelná btw? Nebo furt jen pro VIP?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    škoda že už místo těchle kecacích reportů nedělají ty jasné přehledy co je hotové, na čem se dělá a na co ještě ani nesáhli.
    BLAF
    BLAF --- ---
    Status Report - 5 June 2018 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238378-status-report-5-june-2018/
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Nepřeháněj, vždyť rudolf říkal, že ty poslední změny jsou příjemný, já myslím, že dokud budou změny rudolfovi příjemný, nemáme problém. Hlavně, ta mapa je boží. A 100 slotový servery budou potřeba. A vrtulníky!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam