• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: DESTROYER:



    Sanitka by se mohla střídat s policejníma crashkama
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Pritom je to uplna blbost nenarocna na impolementaci. Vrtulnik, letadlo, ztroskotana lod, spawnuta mrtvola s mapou u sebe a cachkou atd.. Moznosti jsou tuny a vsechny by byli super.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    mohlo by být víc druhů těch eventů a snad i přibude, ale rozhodně to hře chybělo
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/clanek/rozhovor-bohemia-interactive-o-dayz-novinkach-a-budoucnosti-hry
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: Já ti nevím, content je implemntovanej a řeší se bugy a nějaká základní kvalita než s tím půjdou ven. Venku je jen build, kterej má trable se serverovou částí na více jádrech. Single CPU v USA jsou prej v pohodě. Když se to pořeší, prdnou tam další content, ten bude zabugovanej, ale už snad nebude rozesírat server. Jasný, po letech změn termínů, jim nemusí nikdo věřit, ale ta práce je na tý hře poznat a ty pokroky odpovídají tomu, co komunikovali ve status reportech.

    Z pohledu hráče, to může mrzet jen lidi co se vydání nedožili a pak ty, který už nemaj na hraní čas. Zbytek to klidně může hrát třeba příští rok.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH: Tak o tom žádná. Ale realita je taková, že stable knihovny co řeší více vláknové zpracování, končí v race conditions. Ale prd vidím do implementace, nevím jak to řeší, jestli maj všechno inhouse a něco opomenuli v designu, nebo na něčem záviseli a to mělo bugísek. Notabe že nejsem dev;-)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: pro kristapana pana ty blaboly se vazne nedaj cist! concurrent programing se vyucuje v tretim semestru kdejakyho svindl kurzu v horni dolni co ma v nazvu IT aby taky ne kdyz vic jader ma snad i moje automaticka pracka vitej v roce 2018!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: Samozrejme...
    DayZ Standalone's Final Release Scheduled for 2016 - IGN
    http://www.ign.com/articles/2014/11/26/dayz-standalones-final-release-scheduled-for-2016
    Ty to evidentne vubec nesledujes. :X
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ELECTRICKOTA: Vyslo to uz pred vice nez 4mi lety ;)) a od vydani se priliz nezmenilo :-$
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Huh takových postů, už to vyšlo? O:-)
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    Já mezitím hraju world od Warcraft a trpělivě čekám :D
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    RUDOLF: Postavili... A dal? :) no dal uz nic a to nic je to co zajima lidi co jim poslali penize.

    Jediny co delaj je, ze odkladaj slibovane veci ne o dny, ne o tydny, ne o mesice, ale podelany roky. Je to trapny a co vic - zkurvili tim nejzabavnejsi hru co jsem kdy v zivote hral...

    Spis nez nasranej jsem smutnej, ze nemuzu s kamosema po 4 letech vyvoje hrat to co nas totalne bavilo a za co jsme vsichni zaplatili...

    To ze to ted hrat jde to jensice pravda, ale kde je sakra content :) asi v jine hre nebo ve verzi pro Xbox. Jsou to vemena... vyhazet a ukoncit definitivne to co posrali a zazdili dokonalej potencial.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ZOMBO: to je pravda, co zreba miscreated? Hral to nekdo v posledni dobe?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Chyba je to, že se vůbec stalo něco, jako Confusion.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Jestli se za ty roky něco nezměnilo, tak periodický příchody mesiášů v survival žánru a zaručenejch "DayZ-killerů" typu SCUM, který maj velkej potenciál. Sice taky nejsou hotový/optimalizovaný/opravený, ale určitě to všechno stihnou dřív než DayZ a mnohem líp. Nebo se promění v Battle Royale.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Concurrent programming a návazný problémy nejsou zrovna easy part of computer science. Notabene, když si uvědomíme - za co všechno je server zodpovědný. Za druhý - ty problémy mají vyřešený v klientovy a projevují se jen na serveru až po překročení počtu hráčů, než mají k dispozici v interním testování. Takže je to kapku lacinej vtip, že by devs nevěděli co dělaj.

    Udělali stress test, aby si ověřili chyby, než to pushnout na exp. Ukázalo se, že issue je výsledem spojení více bugů. Jiná firma by udělala marketing rozhodnutí, že je to bad PR a zařízla by podporu multi-core na serverech. Tady se to pokoušej vyřešit a holt si každej nepovedenj stress test odserou výsměchem. To že kvůli tomu vytvořili stress test, už nikoho moc nezajímá. Což chápu, ale každej si odklil, že ví, že ve hře jsou chyby, který se budou odstraňovat. Ale nikomu to nebrání dokolečka opakovat, že jsou bugy ve hře, která ještě není 1.0.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: to je hrozne dojemny, ale problemy s netcodem jsou konstantni cely ty roky, nove doplnene o prekvapive zjisteni , ze existuji vice nez jednojadrove servery.
    meanwhile dayz v tomhle stavu portuji na xbox.
    pro cloveka co to sleduje delsi dobu je to dost desivy.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: hele, já znám pár lidí z bohemky.. u piva jsem s nima o tom pokecal, o Deanovy, Brianovy.. ale to je celkem jedno. Každej vidí trochu jinak, co je pro firmu dobrý. Někdo vidí něco jako katastrofický rozhodnutí, pak se ukáže, že to byl dobrej tah. Burkhar tu párkrát vyjádřil jak nějaký rozhodnutí jednoho čechůna zpomalilo hru o roky. Nevím detaily, ale tohle házení chyb na jednoho člověka mi vždycky přijde podezřelí, už z principu. Když vynechát networking issues, tak se SA hraje skvěle. Když se Xboxu podaří napumpovat prachy do BI, chápu že BI už nebude tak tlačit se z SA stane opět úspěšný produkt z pohledu BI. Nevím, to je jen rovina spekulace. Poslední výsledky DayZ pár let startý jsou 3 mega kopií na PC, imho by to dalo i 5 mega. Když se do toho narvou prodeje na Xbox a k mému překvapení, čtu celkem positivní reakce. Tak by SA mohl mít úspěch. Hlavně bych to soudil až bude ohlas na beta/1.0 koncem roku.

    Pokud lidi dělaj 70%-80% procent práce dobře, 30-50% procent jsou failures. Furt jsou to schopný lidi. Tak to nevnímám já, ale třeba i managers z Google apod. Vývoj je vždycky experiment, chyby jsou normální.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Vic by asi mohl rict Burkhar (bohuzel nemuze), ale i ty naznaky celkem stacej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam