• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    DayZ Standalone: 420 Modded Survival Server!
    https://www.youtube.com/watch?v=SaZ_WaTzQBk

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    a pak ze to nejde
    Dayz420 How To Build a base!
    https://www.youtube.com/watch?v=MJIjgDlu810

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    MAOR: tak AZ to vydaj tak stim by mel spatrit svetlo sveta i modovaci tool na kterem dela Adam a verim ze si to veme do parady opet komunita jako A3, jo na jednu stranu te chapu ze to musi delat komunita a nedokazou to udelat v bohemce nebo ty sikovny lidi ziskat do tymu aby to udelali ofiko pod bohemkou
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Zeroing!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Existuje nekde seznam aktualnich ovladacich klaves a zkratek - pro aktualni exp/stress 0.63?
    MAOR
    MAOR --- ---
    Je pěkné, jak tu někteří Bohemku strašně bráníte i po těch letech. Pak tady mluvíte o obsahu, o detailech. A já si na jeden moc pěkný detail pamatuju. Ti kokoti nebyli schopni dát do A2 blbou pistoli do pouzdra (vizuálně, a pokud se nepletu, tak v A1 měli vojáci taky pistolové pouzdro prázdné) a trvalo jim několik let po vydání A3, to narvat tam... Později jsem se dostal do skupiny 701stSOG, co A3 drtila hodně takticky a používali vymakané módy, ať už s lepšími zvuky, nebo dokonce takový, kde šlo sakra přelézt blbou zeď. Kdo to neměl, zeď prostě nepřelezl.. Já měl pocit, že hraju úplně jinou a hlavně kurevsky vymazlenou hru.
    Taky docela prdel, jak v A3 můžete jít od podřepu do stoje v několika krocích. Jasně, DayZ dělají jiní lidi, ale to je do prdele takový problém to udělat i tady? Když střílíte v DayZ nebo A3 z okna, tak mám pocit, že obě hry dělali podle The Sims. Buď jsou ty postavičky skrčci, nebo okna moc vysoko. Když ještě mělo jít střílet pod úhlem z okna dolů na ulici, tak už to perete do parapetu.
    Jsem nakonec zvědav, co bude v DayZ zdarma z těch vehiklů, co tu Zombo vypsal a za co se bude připlácet. Já v tom mám určitě jasno, Bohemce už ani korunu navíc. Ta hořká pachuť začala už s DLC AČR do A2.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw.. jeden chlapík hlásí, že při 40 hráčích server hlásí 500+ FPS (něco jako cyklus serveru)

    Intel Xeon E3-1230 V2 CPU
    16GB DDR3 RAM
    2 240GB Enterprise SSDs
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    On je ten dojem pochopitelnej...

    Arma 3 – 35 €

    Arma 3 Helicopters – 10 €
    Arma 3 Jets – 10 €
    Arma 3 Tanks – 10 €
    Arma 3 Marksmen – 10 €

    Za 75 € (1919 Kč) dostaneš obsah, kterej jsem tehdy čekal v základní hře a ne 1–2,5 roku po vydání plný verze – co do počtu zbraní a vozidel ve srovnání s A2. Bez ohledu na to, jestli mi to někdo slíbil a že jsem si A3 nakonec užil.

    Z původní Deanovy DayZ roadmap 2014 ve hře chybí:

    - heli – beta / 1.0
    - kolo/motorka/čtyřkolka – odloženo do 1.0+ (čtyřkolka nejspíš dřív)
    - letadlo – odloženo do 1.0+
    - lodě – zrušeno, max. 1.0+
    - vylepšování vozidel – ?
    - ledničky atd. – ?
    - zabarikádování – odloženo do 1.0+
    - spawnování mimo kontrolovaný oblasti (např. zvenku báze) – ?
    - rozhraní pro směnnej obchod – ?
    - psi/koně – zrušeno, max. 1.0+

    Všechno to byly plány pro základní hru v době, kdy už vyšla v Early Access. Zrušit nějaký prvky jim projde, zpoplatnit mnohem hůř.
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Není to dokonalý, občas je to fakt otravný, ale na druhou stranu je to lepší než zakazovat lidem se připojovat na servery, kde jsou použitý DLC. Furt dostáváš významnou část nových věcí, který do Army jdou, zadarmo.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: maj filtr na DLC co máš ne? Navíc ty DLC jsou za hubičku s ohledem na čas kterým s tím člověk stráví..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF:
    WILL: na třetí stranu je to právě bohemka, která vydává neustále nová a nová dlc a pak se dějou věci, že se připojíš na server, kde nemůžeš spousta zbraní zvednout ze země případně se ti v určitém časovém intervalu zatmavuje obrazovka pokud používáš třeba zbraň z DLC. To je prostě způsob prodeje, který mě hodně sere.
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Na druhou stranu, kdy ti naposled Bohemka prodávala DLC, které obsahovalo věci, co ti slíbili v základní hře?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Reálná dojná kráva je placenej mód Survivor GameZ, jestli se chtěj ještě svézt na battle royale vlně, která díky DayZ Modu vlastně vznikla a je očividně stále zajímavá i pro AAA, když vychází pro Battlefield a COD. Značku SGZ už Bohemka vlastní, pochybuju, že by jen pořádali turnaje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jasně avizujou, že 1.0 není konec vývoje z peněz Early Access. Pokud by ale vydali blackbirda jako placený DLC, tak by to byl celkem podraz.

    Já se spíš bojím, že pokud by 1.0 byl propadák. BI rozpustí DayZ team a žádných placených DLC se nedočkáme.

    Navíc DLC od BI mi přijdou jako nejférovější. I neplatiči DLC dostanou engine updates, jen nedostanou assety. Což je fér.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HNIZDO: jo stress test a exp jsou ted na stejne verzi takze jsou mezi sebou kompatibilni neni treba prechazet na exp nez vydaj dalsi testovaci patch
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    já se jen trochu bojím, že po vydání 1.0 to prohlásí za hotové a další rozšíření budou formou placených doplňků. Protože BI, žejo.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: a jednou TLDR: .63 běží na exp in stress testu.. např. tenhle build 0.63.148605. je z pondělí, nevím který je na exp, ale tipuji že ten samý.. další build na stress testu bude taky .63 ale změní se jen ta minor část..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: tady mají workflow



    .62 je na stable.. to je hybrid nových a starých komponent.. branch stará rok nebo dva, pushovali se tam jen nějaký zásadní security patche.. už se nebude dál vyvíjet.. ale fungují tam auta, perzistence apod. pomocí starých komponent.

    to co se podaří stabilizovat na branchy .63 do konce roku, půjde na branch stable, nahradí to .62 a prohlásí se to za BETA/1.0. Tj. 1.0 bude do konce roku, ale např se neví, jestli na konci roku budou všechny zásadní issues kolem vrtulníků vyřešený.. u aut tipuju, že budou - chtěj je nasadit na stress test snad do konce října.. pokud tu nezpůsobí zásadní issues, tak stress mergnou na experimental.. a na stress se nasadí vrtulníky (tohle je ale velký IMHO). Každopádně - bude mrzuté, když 1.0 bude okleštěnější než .62.

    co se týče experimental branche, nevím jestli je tam .62 nebo tam byl dva měsíce starý iniciační build .63.. Imho tam byl starej .63 build, včera tam mergly stress test build .63 z tohoto pondělí, možná z neděle - je tam opravená ta networking chyba v kódu z roku 2016. Tj. na exp je teď networking funkční + optika a pár features.

    V příštích dnech/týdnech na stress další build .63, který má v sobě mergnutý věci z interní verze. Když to bude v řádu dní, tak tam nebudou auta, když to bude v řádu týdnů tak tam budou auta. Když se nevyjeví zásadní issues, jako se dělo v posledních dvou měsících. Tak to opět bude na exp branch, kde se to bude dál bugfixovat, ale bez nějakých stability issues.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam