• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF:
    Já jsem ochotný přiznat, že DayZ SA vlastně není tak špatné. To co umí už teď je super, pokud je to to co chceš. Vlastně tu nic takovýho není a je to celkem dobrý produkt. Ale nejsem ochotný přiznat, že to je to co jsem chtěl a to co jsem čekal, že dostanu. Prostě ne.

    Beru to, že to od začátku měl být survival. Už DayZ MOD byl survival. Ale jinak. Dovolím si teda nějak komunikovat mojí představu, jo?

    DayZ MOD byla ARMA. V první řadě. Střílení. Vojenská technika. Velká mapa. Vojáčkování.

    Přišel DayZ MOD a přidal survival. Zombíci. Jídlo. PvP, PvE. Sebralo to zbytečný vojáčkování.

    A co se stalo? Kliknulo to. Vlna zájmu MOD dotlačila na hranice možností a DayZ SA byla jasná vize toho, že budeme moct hrát to samý a ještě lepší, bez věcí, kvůli kterým to vlastně hrát nešlo (cheaters, arma bugs tm).

    Deanovy představy byly celkem jasné, o tom, jak má vypadat survival a nastínené nápady a myšlenky se mi zdají do teď super a je fajn, že je někdo rozvíjí. Ale co se podle mě podělalo je to, že ten survival a plány na něj povýšili jako hlavní cíl toho, co má být DayZ SA. Ale jsem přesvědčenej, že většina lidí to tehdy hrála hlavně kvůli tomu, do čeho byl MOD zasazenej. Střílení a FUCKING UH-1! Survival a zombíci najeli jako něco, co ti dalo náplň mezi tím, co jsi střílel a dohromady to fungovalo náramně.

    Kvůli tomu mám s DayZ velký problém. Protože já jsem přesvědčenej, že prostě začali řešit jinej problém a to ten, že místo toho jak spravit to co nefunguje se soustředili na to, udělat něco nového. A než se dostaneš k tomu střílení a lítání helikoptérou, tak pěstuješ rajčata, dýně, chcípáš žízní a nasazuješ na mosina petku místo tlumiče jako úplnej retard.

    Nebyl jsem u vývoje DayZ SA, nevím, ale můj přístup by byl spíš takovej snažit se spravit to co nefunguje, místo nabalování featur na něco co ještě neexistuje, protože "píšu novej engine co bude ready tak za dva roky (vzktčnosti 5)".

    Fakt nevím, nebyl jsem v jejich kůži ale mám pocit, že právě to se stalo. Za honbou prezentovat co nejvíc hotový práce se vypálilo strašný množství času na podle mě podružný záležitosti, protože bez toho základu to nefunguje... (nefunguje pro mne).

    A z toho, co je komunita schopná udělat modama Army 3 ve svém volném mám pocit, že ty prachy a čas byly prostě investovaný špatně.

    Kdyby vzali A3 engine, vývojáře co ho vytvořili, já nevěřím, že by to nešlo spravit aby byl použitelnej pro DayZ. Oukej, tak ať si klidně napíšou vlastní, ale je potřeba aby tam byl ten základ, ta kvalita co měl už DayZ MOD. A potom teprv má cenu nabalovat další věci, protože do tý doby je pro mě čas strávenej na pěstování plodin a 999ti způsobech jak můžeš chcípnout, protože survival, čas strávenej naprosto zvráceně...

    Na druhou stranu, neznamená to, že to do tý podoby nevybalancujou. Ale jako sorry, už jsme mohli imho pár let hrát... Aby to kliklo poprvé, stačil Deanovi volný čas během vojenské služby proboha.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: souhlas, jen spousta lidi cekala od beta releasu asi vic no
    ..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: těch 600 bugů jsou critical, jakože otravujou hráče.. bez minor bugů to imho nebude..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale zase děcka, proti všech ostatním rychlokvaškám alá pubg - BI zdá se pořešila brightness cheatování ve tmě a bezpečnost architektury vzali vážně.. když včera rozbili craftování, byl to security patch went wrong a zbrklej release..

    Kdyby se ti na klientu podařilo cheatem spawnout ammo, tak ti to server nežere, protože on rozhoduje co kde je.

    1.0 je prej 600 bugs away, jestli to stihnout do konce roku a jak se to vlastně bude bez bugů nevím.. Ale ten engine splňuje co slíbili, možnost potírat cheaterky a fér hra v noci. Že to tak mělo vypadat v roce 2014 je sice pravda, ale realitu neohneš.. Teď aspoň ten engine je solidní základ, některý buildy byli butter smooth, některý něco rozbili, ale za ty roky co to sleduji, je to build kterej můžou doladit do příjemného zážitku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    hracum kvuli zminenym bugum umiraj postavy hlady a zizni, proto v cernu v kostele vznikla iniciativa kde dostanete najist a napit zdarma. Tohle nevymyslis a prijde mi, ze presne tyhle veci delaj dayz ou hrou kterou snad budem chtit v budoucnosti hrat...
    L4MA
    L4MA --- ---
    DESTROYER: vsechno bude. jen co opravej otvirak na konzervy...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DESTROYER: Hrál jsem to a dobrý. Jsou i nějaký PVP servery co mi ukazoval BURKE a když vypnout staminu a další mrdkofeatures, tak je to docela hratelný.

    I když teda mosin s tlumičem z petlahve nic moc immersive...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    A co BR mod, uz je? :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    tim enormnim hejtem na dayz me stavite do pozice ve ktere se necitim komfortne, tyve ja tu hru budu jeste chvalit :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: tyvoe nenervuj se, videls novou mapu? je krasna!:-D
    L4MA
    L4MA --- ---
    L4MA: bouchne rukama do stolu a nasadi vaznou tvar:
    "no, ale po peti letech vyvoje a prumernym poctu hracu 5k za den se uz musi neco stat, no ne? vymlouvani na novej engine ma bohuzel taky svoje hranice. rekli jsme si, musime s tim nejak pohnout, at videj. - co jste vymysleli? - (potlacuje smich) rekli jsme, z EA bude BETA navzdory tomu, ze ani nejde zmenit ovladani a vite co oni na to? -chmpf-phííííí- pry ze "Aspon to hezky vypada" - íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí-chííííííí-e-éééééééééééééééééééééééééééé-áááááááááááááááááá" :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: no, nez se k tomu odpoledne dostanu snad uz to bude v cajku a nerozbijou tim neco dalsiho :-D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: jj, teď to jde na experimental a pak na stable..
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HALCYON: aha :) ale na me to pusobi, ze jsem hater ja a ty to obhajujes :D

    no jsem rad, ze jsme se shodli, ze BETA=MRDKA... a ze je treba jeste 2-3 roky pockat. Simply lovin it!
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: chyba, mel to bejt "jsou" - oni vyvojari. :)

    "mysleli si, ze SA bude min zabugovany nez mod, tak jsme pridali feturu, ze kdyz narazis ve vejtrasce, tak se ti rozbijou boty ííííííííííííííííííííííííí-eee-éééééééééé" :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: tak melo to i svetly momenty ta hra, no:-)L4MA:
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: ty blazne, ty si od vydani EA v tomhle modu. :D



    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    nicmene uz by mel pomalu byt venku patch opravujici rozbite kombinovani predmetu, trhani obvazu, otevirani konzerv, etc...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: tak to bez debat, ja se snazim bejt rad i za tyhle drobky :-D. dava mi to nadeji.

    na druhou stranu nechtel bych byt v kuzi vyvojaru, musi to byt dost psychicky narocne, i ted po uvedeni bety pochopitelne sklizeji prevazne hejt..
    L4MA
    L4MA --- ---
    HALCYON: nasrali? ja se sem tak od roku 2015 chodim jen pobavit. :) sere me leda, ze to nemuzu refundout aspon za symbolickej eurocent do steam penezenky.

    REDSNAKE: po 5+ letech vyvoje a sakum prask novymu enginu, kerej mel bejt v podstate "sitej na miru" tyhle jedny mape, to je fakt paradni vykon a posun k lepsimu. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    kluci usati, vy me urcite nekterej zas radi urcite poucite. Proc je potreba fungujici veci rozbijet a balancovat znovu a znovu porad dokola jak u blbecku?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: proc vtip? mi to opravdu v tomhle smeru prijde jako vyrazny posun k lepsimu. Vsichni si urcite pamatujeme ze v mestech vzdy fps klesalo a vice nez 40 fps ve velkym meste na moji stary sunce s vytavenym nastavenim detailu na ultra giga moc nejvic mi to prijde jako pekny vysledek.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Skoro to vypadá, jako by ta beta potřebovala doladit a vybalancovat...

    (taky už jsem umřel hlady)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam